Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر قائم‎شهر، گفت: با حضور در مدارس با آموزش‌های بنیادین به ویژه تفکیک زباله، خود اشتغالی و احترام به پدر و مادر بدنبال فرهنگ‌سازی در جامعه هستیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از قائم آنلاین، محمد نصیرمتانی صبح امروز با حضور در برنامه فرهنگی موسسه یاس سپید در پارک سراج قائم‌شهر، اظهار کرد: برپایی ایستگاه‌‎‌های قائمشهرگردی در نیمه اول فروردین امسال در راستای شناساندن مکان‌های تفریحی قائم‌شهر اجرا شد که این طرح با خدمات رایگان به مسافران تابستانی نیز ارائه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی به اقدامات شورا در سال گذشته اشاره کرد و گفت: بخش اعظمی از این اقدامات در سال 97 به نتیجه می‌رسد و بدنبال اجرای کارهای جدید برای شهر قائم‎شهر هستیم.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر قائم‌شهر به ترافیک سنگین و آزار دهنده میدان جانبازان اشاره کرد و افزود: با بهره‌برداری از پروژه پل روگذر جانبازان در پایان سال 96 ترافیک در این نقطه به حداقل رسید.

این مسئول با بیان اینکه کمیسیون فرهنگی در مدارس فعالیت‌های بنیادین به ویژه تفکیک زباله، خود اشتغالی و احترام به پدر و مادر را آموزش می دهد، بیان کرد: نتیجه این آموزش نه تنها در شهر که در آینده کشور نیز تاثیر دارد.

متانی به بوی نامطبوع محوطه پارک سراج اشاره و خاطرنشان کرد: با نشست‌های اخیر اعضای شورای شهر با شرکت‌های تفکیک زباله، طرح تفکیک زباله از مبدا و ساماندهی محوطه‌های این چنینی تا نوروز سال آینده در دستور کار شهرداری و شورای اسلامی شهر قرار دارد.

وی با بیان اینکه کلاس‌های رایگان فرهنگی آموزشی از سوی کمیسیون فرهنگی برگزار می‌شود، تصریح کرد: این کلاس‌ها در راستای ساماندهی و تقویت بنیان خانواده پایان فروردین در سالن آمفی تئاتر شهرداری برگزار می‌شود.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر قائم‎شهر بیان کرد: در راستای شناساندن مکان‌های تفریحی شهرستان قائم‌شهر به مسافران تابستانی امکاناتی را که برای بازدید نیاز هست به صورت رایگان در اختیار آنها قرار می‌گیرد تا بتوانیم گردشگر بیشتری را برای شهرستان جذب کنیم.

متانی در پایان گفت: از امکانات ورزشی سطح شهر راضی نیستیم و برای بهبود و ارتقا فضای ورزشی از اولویت شورای اسلامی شهر قائمشهر است و مسافران در آینده نزدیک این تفاوت را احساس خواهند کرد.   انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۵۱۶۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جابه‌جایی بیش از ۱۴۸۰۰ مسافر با حمل و نقل ریلی در فارس

محمدعلی مصلحی‌فر با اشاره به این که از تاریخ ۲۴ اسفند تا ۸ فروردین، ۲۱ قطار وارد شیراز شده و ۲۱ قطار نیز از این شهر خارج شده است، گفت: در مجموع ۷ هزار و ۴۴۴ مسافر از طریق قطار به شیراز وارد شده و ۷ هزار و ۴۶۲ نفر نیز با این وسیله نقلیه شیراز را به مقصد شهر‌های دیگر ترک کرده‌اند.

سرپرست اداره‌کل هماهنگی امور گردشگری استانداری فارس از پیگیری احداث پیاده‌راه از ایستگاه راه‌آهن به سمت مجتمع تفریحی تجاری خلیج فارس، ساماندهی ترافیکی خیابان‌های ایستگاه راه‌آهن و احداث دیوار سبز طبیعی در این ایستگاه خبر داد.

او با بیان اینکه امسال اقدامات فرهنگی زیادی نیز در قطار‌های نوروزی انجام شده است، گفت: این اقدامات فرهنگی تحت عنوان «قطار فرهنگ» انجام شد و یکی از جالب‌ترین اقدامات در این بخش، طرح امانت کتاب در قطار‌ها بود.

مصلحی‌فر درباره این طرح توضیح داد: در مرکز فرهنگی ایستگاه راه‌آهن شیراز، محلی قرار دارد که به مسافران کتاب امانت داده می‌شود. به این شکل که مسافران می‌توانند با پرداخت پول، کتاب را خریداری کنند و در مقصد، کتاب را به ایستگاه تحویل داده و وجه آن را دریافت کنند. این یک حرکت فرهنگی خوب بود که توسط راه‌آهن انجام شد.

استقبال از مسافران اولین قطار نوروزی با اهدای شاخه گل و با مشارکت نمایندگی آستان قدس رضوی در استان فارس، بدرقه اولین قطار خروجی به مشهد مقدس توسط خادمین آستان حضرت شاهچراغ (ع)، برپایی مراسم همخوانی و تواشیح گروه طا‌ها در روز چهارم، برنامه تئاتر حاجی فیروز و عمو نوروز در ایستگاه برای مسافران نوروزی، برپایی سفره هفت سین در ایستگاه راه‌آهن، پذیرایی افطاری ساده برای مسافران قطار، از جمله دیگر اقدامات فرهنگی شرکت راه‌آهن بوده است.

به گفته مصلحی‌فر، احداث غرفه صنایع دستی با مشارکت خوب و مناسب اداره‌کل میراث فرهنگی فارس نیز یکی از اقدامات فرهنگی-خدماتی بوده که در ایام نوروز و در راه‌آهن شیراز انجام شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • جابجایی بیش از ۱۴ هزار مسافر در ایستگاه راه آهن شیراز
  • جابه‌جایی بیش از ۱۴۸۰۰ مسافر با حمل و نقل ریلی در فارس
  • سرنوشت لایحه مدیریت تعارض منافع در مجلس چه می‌شود؟
  • سرنوشت «لایحه مدیریت تعارض منافع» در مجلس چه می‌شود؟
  • اصلاح قانون تاسیس کتابخانه در نوبت بررسی است
  • برپایی ۱۰ ایستگاه مذهبی در کرمانشاه به مناسبت میلاد امام حسن(ع)
  • برپایی نمایشگاه صنایع دستی در ۹ ایستگاه مترو اصفهان
  • برپایی ایستگاه‌های امنیت، سلامت و راهنمای گردشگران در شهرستان چادگان
  • ۶۹ هزار مسافر نوروزی توسط ناوگان ریلی قم جابه‌جا شدند
  • چکش‌کاری قوانین انتخاباتی/ اصلاح قانون انتخابات شوراها چه شد؟