Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-02@22:47:08 GMT

530 هزار خدمت به مسافران در خراسان ارائه شد

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۹۵۱۷۸۱

530 هزار خدمت به مسافران در خراسان ارائه شد

علیرضا معین زاده روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: طرح ملی ایمنی و سلامت مسافران نوروزی با شعار 'تلاش همگانی برای بهبود رفتارهای ترافیکی'از 28 اسفند گذشته تا 14 فروردین ماه جاری اجرا و طی آن به 290 هزار و 865 نفر از زائران و مسافران در خراسان رضوی خدمت ارائه شد.
وی ادامه داد: خدمات ارائه شده شامل مراجعه 22 هزار و 252 نفر به خیمه نماز، 61 هزار و 844 مورد به ایستگاه سلامت و 116 هزار و 789 مورد مراجعه به فضای دوستدار کودک بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون جمعیت هلال احمر خراسان رضوی گفت: 33 پست ایمنی و سلامت مسافران نوروزی در 15 شعبه جمعیت هلال احمر استان در اجرای این طرح در این ایام فعال بودند. همچنین در این مدت 38 هزار و 302 نفر از شهروندان به پویش 'نه به تصادفات جاده ای' پیوستند.
وی افزود: همچنین در این مدت به 61 هزار و 298 نفر توسط تیمهای سحاب(سامانه حرکتهای امدادی و بشردوستانه) و به 229 هزار و 567 نفر توسط پستهای ایمنی و سلامت هلال احمر خدمات ارائه شد. 401 هزار و 659 اقلام فرهنگی شامل بروشور آموزشی، نقشه، سی.دی، پازل و بادکنک هم بین مسافران توزیع شد.
ام همچنین به مشارکت دو هزار و 474 نفرروز اعضای جوانان جمعیت هلال احمر خراسان رضوی در اجرای هجدهمین طرح ملی ایمنی و سلامت مسافران نوروزی در این استان اشاره و بیان کرد: در مجموع هزار و 488 نفرروز عضو مرد و 986 نفرروز عضو زن در اجرای این طرح شرکت کردند.
14 میلیون و 838 هزار و 973 مسافر طی 25 اسفند گذشته تا پایان پانزدهمین روز فروردین ماه جاری به خراسان رضوی سفر کردند.
7496/1858
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: موسسات مالی و اعتباری رفراندوم گفت و گوی ملی غوطه شرقی ارز دیجیتال تصادفات جاده ای جمعیت هلال احمر استان زائران و مسافران مسافران مسافران نوروزی موسسات مالی و اعتباری رفراندوم گفت و گوی ملی غوطه شرقی ارز دیجیتال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۵۱۷۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده باش هلال‌احمر در پی هشدار سازمان هواشناسی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از جمعیت هلال احمر؛ هشدار هواشناسی سطح نارنجی مبنی بر بارش شدید و رگباری باران، وزش شدید باد و بارش تگرگ صادر شد.

در همین راستا روز چهارشنبه در نیمه غربی هرمزگان، نیمه جنوبی فارس، بوشهر، کرمانشاه، ایلام، لرستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، غرب و جنوب اصفهان و خوزستان احتمال بارش شدید و وزش تندباد وجود دارد.

همچنین روز پنج‌شنبه در کهگیلویه و بویراحمد، خوزستان، بوشهر، لرستان، چهارمحال و بختیاری، جنوب مرکزی، اصفهان، ایلام، کرمانشاه، کردستان، یزد، خراسان جنوبی، جنوب خراسان رضوی، شمال سیستان و بلوچستان، هرمزگان، فارس و نیمه جنوبی کرمان احتمال بارش شدید باران و سیلابی شدن مسیرها وجود دارد.

در روز جمعه نیز در خراسان جنوبی، خراسان رضوی، آذربایجان غربی، اردبیل، آذربایجان شرقی، کردستان، کرمانشاه، ایلام، خوزستان، لرستان، کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، غرب اصفهان، زنجان و ارتفاعات استان‌های تهران و البرز بارش شدید باران و وزش باد پیش بینی می‌شود.

بر همین اساس سازمان امداد و نجات هلال احمر ضمن اعلام آماده‌باش به نیروهای امدادگر، از شهروندان خواست تا از صعود به ارتفاعات پرهیز و به توصیه‌های ایمنی توجه کنند.

لازم به ذکر است؛ در روزهای پیش رو، حضور در کنار رودخانه‌ها و مسیل‌ها می‌تواند منجر به بروز حادثه شود.

کد خبر 6094581

دیگر خبرها

  • هلال احمر آماده باش است
  • آماده‌باش هلال‌ احمر خراسان‌ جنوبی به دنبال هشدار سیلاب در استان
  • آماده‌باش جمعیت هلال‌احمر به دنبال هشدار سیلاب
  • ارائه خدمات پزشکی گروه جهادی الکفیل در زنجان
  • همراهی ۱۹ پزشک هلال احمر با زائران حج تمتع خراسان رضوی
  • بارش شدید باران در راه است / لزوم توجه شهروندان به هشدارها
  • ارائه خدمات درمانی و دارویی رایگان در زنجان
  • آماده باش هلال‌احمر در پی هشدار سازمان هواشناسی
  • ارائه خدمات درمانی به حجاج توسط تیم پزشکی هلال احمر / نسخه پزشکی خود را همراه داشته باشید
  • ۱۱۰ دندانپزشک آماده ارائه خدمات به نیازمندان زنجانی