Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جنوب نیوز»
2024-04-30@18:52:15 GMT

بودجه استان بوشهر صرف مشکلات مردم شود

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۹۵۱۸۴۴

بودجه استان بوشهر صرف مشکلات مردم شود

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر کمبود منابع آبی و بیکاری را از مشکلات مهم در استان بوشهر عنوان کرد و گفت: بودجه استان بوشهر صرف رفع مشکلات مردم شود. به گزارش جنوب نیوز، آیت‌ الله غلامعلی صفایی بوشهری در خطبه‌های نمازجمعه بوشهر اظهار داشت: باید برای توسعه و عمران و آبادنی استان بوشهر از همه ظرفیت‌ها به خوبی استفاده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با اشاره به اینکه در استان بوشهر به ازای هر ۱۰۰ نفر ۱۲ بیکار داریم، خاطرنشان کرد: نرخ ۱۱.۷ درصد بیکاری برای استان برخوردار بوشهر شایسته نیست و باید برای رفع مشکل اشتغال تلاش شود.

امام جمعه بوشهر با اشاره به اینکه اعتبارات استان باید در راه رفع مشکلات هزینه شود، تصریح کرد: یکی از مهمترین مشکلات استان بوشهر مشکل آب آشامیدنی است که در این زمینه تذکرات لازم را به مسئولان داده‌ایم.



لزوم رفع مشکل اشتغال و آب شرب

وی با بیان اینکه بودجه‌های استان باید برای رفع چنین مشکلاتی هزینه شود، خاطرنشان کرد: برخی مناطق استان در تابستان گرم از بی‌آبی رنج می‌برند و باید برای رفع این مشکل اقدامات اساسی صورت گیرد.

آیت‌الله صفایی بوشهری خواستار رفع مشکلات مستضعفان و محرومان جامعه با اختصاص اعتبارات مورد نیاز شد و اضافه کرد: از مهمترین وظایف مسئولان ارائه خدمات صادقانه و بی‌منت به مردم است.

وی افزود: در استان بوشهر باید برای رفع مسائل و مشکلاتی از جمله برطرف کردن مشکل کم آبی، ایجاد اشتغال پایدار و ساختن فضای ورزشی موردنیاز جوانان تلاش ویژه صورت گیرد و از هزینه کردن در مسائلی که باعث انشقاق در جامعه می‌شود پرهیز شود.

منبع: جنوب نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jonoubnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جنوب نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۵۱۸۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بوشهر قلب تپنده موسیقی زندگی و حرکت است

ایسنا/بوشهر مدیرکل دفترموسیقی وزارت ارشاد گفت: بوشهر قلب تپنده موسیقی زندگی و حرکت است که می شود سال‌های سال در مورد به آن صحبت کرد و راجع به مشکلات آن به صورت اضطراری تر نشست و صحبت کرد و دغدغه ها را شنید و گلایه ها را گوش داد.

امیر حسین سمیعی شامگاه یکشنبه ۱۱ اردیبهشت در نشست هم اندیشی با هنرمندان موسیقی استان بوشهر گفت: کنسرت های موسیقی در بوشهر هیچ مشکلی برای مجوز ندارند و همه بر اساس قانون اجرا می شوند.

مدیرکل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: تلاشمان این است که پهنای موارد بوروکراتیک کنار گذاشته شود و بی واسطه با شما صحبت کنیم، ما وافقیم اگر مشکلاتی وجود دارد آمده ایم برای این که بشنویم و تمام تلاشمان را به کار ببریم تا مشکلات کاهش پیدا کند.

وی ادامه داد: موسیقی در بوشهر زنده است، همین پویایی و دغدغه مندی که مطرح شد نشان از زنده بودن این شهر در حوزه موسیقی دارد، لذا معتقدم در بوشهر موسیقی برای تمام ابعاد زندگی از جمله کار، سوگ، شادی، حرکت و امید در جامعه در نوع خودش گزینه دارد.

سمیعی یادآور شد: ما تلاش می کنیم که به تمام کسانی که در حوزه فرهنگ و هنر فعالیت دارند نگاه تکریم و محبت داشته باشیم. تا جایی که قدرت داشته باشیم تلاش خواهیم کرد تا فاصله ما با هنرمندان کمتر شود و درصدد رفع مشکلات و دغدغه شما هستیم و باید همت کنیم تنش ها را کاهش داده و ظرفیت های کاری را شناسایی و افزایش دهیم.

وی در خصوص مشکلات سامانه ای مجوزهای موسیقی گفت: ما نمی توانیم همه را با یک چارچوب مقایسه و بررسی نماییم و مشکلات ساختاری و فرایندی دارد که این‌گونه مشکلات با همین نشست ها رفع خواهد شد.

وی در مورد سالن های موسیقی و سخت افزار تصریح کرد: باید تلاش کنیم با افزایش امکانات لازم و اساسی زمینه تسهیل اجرای کنسرت توسط  شرکت های مجری را در شهرستان ها فراهم کنیم.

سمیعی اضافه کرد: باور داریم موسیقی به نشاط اجتماعی کمک می کند و همه تلاشمان این است که فضا را پویاتر کنیم.

وی در خصوص اینکه گروه‌های موسیقی در برخی فصول کم کار یا تعطیل می شوند، گفت: باید در این خصوص چاره اندیشی کرد و ایجاد رویدادهای اجرایی به تناسب آن ایام می تواند تاثیرگذار باشد و اگر در این مسیر موفق نبودیم باید از طریق صندوق هنر دنبال تدبیر و چاره‌اندیشی و راهکار باشیم.

در این نشست هنرمندان با بیان مشکلات، دیدگاه‌ها و نظرات خود خواستار حمایت بیشتر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به موسیقی استان بوشهر شدند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مشکل برگزاری کنسرت موسیقی در بوشهر حل شد؟
  • خیرین و مسؤولان در رفع مشکلات مراکز نگهداری معولان کمک کنند
  • همه باید در مسیر گره‌گشایی از مشکلات تولید گام بردارند
  • کنسرت‌های موسیقی در بوشهر هیچ مشکلی برای مجوز ندارند
  • با بنده مشکل دارید، چرا باید شهر و شهرداری متضرر شود
  • بوشهر قلب تپنده موسیقی زندگی و حرکت است
  • با من مشکل دارید، چرا بودجه شهر را نگه می‌دارید
  • مولدسازی دارایی‌ها سیاستی کارآمد برای حل مشکلات محلات کم‌برخوردار ارومیه
  • اپل کاربران را از اپل آی دی بیرون می اندازد
  • نبود سالن ورزشی مشکل اصلی روستاهای دهستان الوندکوه غربی