Web Analytics Made Easy - Statcounter


رئیس سازمان بهزیستی کشور از پرداخت یارانه به افراد پشت نوبتی خبر داد و گفت: درآمد حاصله از حذف یارانه نقدی ۳ دهک بالای جامعه به افراد پشت نوبت پرداخت خواهد شد.

انوشیروان محسنی بندپی در گفتگو با امتداد نیوز گفت: از ابتدای سال  گذشته مستمری مددجویان به میزان قابل توجهی افزایش پیدا کرد و حدود ۹۵ هزار تومان به مستمری مددجویان افزوده شد به طوری که خانواده تک‌نفره ۵۳ هزار تومان دریافت می‌کردند که با مصوبه دولت این رقم به ۱۴۹ هزار تومان افزایش پیدا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی اضافه کرد: از ابتدای سال ۹۷ نیز ۱۰ درصد به مستمری فعلی مددجویان دستگاه‌های حمایتی افزوده خواهد شد. 

رئیس سازمان بهزیستی کشور همچنین به حمایت از افراد پشت نوبت جهت ورود به دستگاه‌های حمایتی اشاره کرد و گفت: طبق برنامه ششم توسعه قرار است یارانه ۳ دهک بالای جامعه حذف و در اختیار مددجویان قرار بگیرد که این کار در راستای برقراری عدالت، کاهش فقر و برابرسازی این افراد پشت نوبت همانند مستمری‌بگیران دستگاه‌های حمایتی است. 

محسنی بندپی تصریح کرد: این تصمیم براساس اولویت به افراد پشت نوبت پرداخت خواهد شد.

true برچسب ها : انوشیروان محسنی بندپی سازمان بهزیستی مددجویان بهزیستی true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۵۱۸۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع یک هزار بسته معیشتی بین مددجویان کمیته امداد هریس

 مقصود کشاورز  با بیان اینکه توزیع بسته‌های معیشتی بین نیازمندان تحت حمایت کمیته امداد در راستای کمک‌های مؤمنانه بوده است گفت: به مناسبت سال نو  یک هزار بسته معیشتی بین مددجویان تحت حمایت این نهاد در سطح شهرستان هریس توزیع شد.

وی با قدردانی از حمایت‌های خیرین و مراکز نیکوکاری از کمیته امداد در مناسبت‌های مختلف افزود: این بسته‌های معیشتی، شامل برنج، روغن، خرما، گوشت قرمز، ماکارونی و رب است.

وی ارزش هر بسته را ۹۰۰ هزارتومان اعلام کرد و گفت: در مجموع ۹۰۰ میلیون تومان هزینه تهیه این بسته‌های معیشتی شده است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان هریس  تاکید کرد: این بسته‌های معیشتی که توسط خیرین تهیه شده، بین خانواده‌های تحت حمایت این نهاد با اولویت مناطق روستایی در سطح شهرستان هریس توزیع می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • ۲۰۰۰ بسته معیشتی میان مددجویان کمیته امداد و بهزیستی آذربایجان‌شرقی توزیع شد
  • آرزوهای مددجویان و نیازمندان را برآورده کنید!
  • برگزاری پویش «مثبت ماه» برای برآورده کردن آرزو‌های مددجویان
  • توزیع یک هزار بسته معیشتی بین مددجویان کمیته امداد هریس
  • برگزاری پویش «مثبت ماه» برای برآورده کردن آرزوهای مددجویان
  • ارائه خدمات به ۷۰ هزار نفر تحت پوشش بهزیستی در کردستان
  • نماینده مجلس: واریز نشدن عیدی مددجویان بهزیستی و کمیته امداد قابل قبول نیست
  • عیدی مددجویان بهزیستی و کمیته امداد واریز شود
  • اختصاص ۴۵ میلیارد ریال برای گازرسانی به مسکن مددجویان آذربایجان غربی
  • گازرسانی به بیش از ۳۰۰ مسکن مددجویان بهزیستی آذربایجان غربی