Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- سرپرست دادسرای انقلاب مشهد از کشف محموله ۵۹۴ کیلوگرمی تریاک و حشیش در مشهد خبر داد.

قاضی مهدی خدابخشی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی قضایی خبرگزاری میزان، از کشف محموله ۵۹۴ کیلوگرمی تریاک و حشیش در مشهد خبر داد.

وی تصریح کرد: این محموله طی دو عملیات در ساعات بامدادی امروز در دو منطقه از مشهد و با تلاش ماموران زبده اداره عملیات ویژه ستاد مبارزه با مواد مخدر خراسان رضوی کشف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست دادسرای انقلاب مشهد گفت: مرحله اول این عملیات در جاده قوچان به مشهد اجرا شد که ماموران در تعقیب و گریز مسلحانه دو دستگاه سواری سمند و پژو ۴۰۵ ضمن دستگیری ۴ نفر متهم مقدار ۵۷۰ کیلو تریاک وحشیش را از خودرو‌های آنان کشف کردند.

خدابخشی ادامه داد: مرحله دوم این عملیات در یکی از ورودی‌های شهر مشهد اتفاق اقتاد که ماموران با توقیف یک دستگاه خودروی کامیون حامل بار هندوانه مقدار ۲۴ کیلو ۹۰۰ گرم تریاک را که در زیر بار هندوانه جاسازی شده بود را کشف کردند.

سرپرست دادسرای انقلاب افزود: در این عملیات نیز راننده کامیون دستگیر و تحقیات ادامه دارد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۵۱۹۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۵۷۰ کیلوگرم تریاک در سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️  سردار جلیل موقوفه ئی گفت: ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سمنان در یکی از عملیات ها ۲۹۰ کیلوگرم و در عملیات دوم هم ۲۸۰ کیلوگرم  تریاک را که به صورت حرفه‌ای داخل خودرو جاساز شده بود کشف کردند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • کامیون تانکر حامل ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در توقیف پلیس
  • توقیف کامیون حامل ۶۱۹ کارتن میوه قاچاق در کاشان
  • آتش سوزی کامیون حامل بیسکویت در محور فهرج ـ زاهدان
  • ناکامی قاچاقچی در انتقال ۴۲۴ کیلو تریاک
  • توقیف کامیون حامل ۲۶۷ کیلو مواد مخدر شیشه در غرب تهران
  • کشف ۶۰ کیلوگرم تریاک در حاجی آباد
  • کامیون حامل بیسکویت طعمه حریق شد
  • تریاک از معده قاچاقچی در اسفراین کشف شد
  • کشف ۲۴۵ کیلوگرم حشیش و تریاک در هرمزگان
  • کشف ۵۷۰ کیلوگرم تریاک در سمنان