Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول تعلیم و تربیت ناحیه بسیج دانشجویی استان اصفهان با اشاره به آغاز ثبت‌نام دهمین دوره طرح ولایت دانشجویی گفت: پیش‌بینی می‌شود نزدیک به یک هزار نفر برای شرکت در این طرح ثبت‌نام کنند. ۱۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۸ استانها اصفهان نظرات

مهدی یادگاری در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در اصفهاندرباره برگزاری دهمین دوره طرح ولایت استانی با عنوان «خط امام(ره) اظهار داشت: دانشجویان دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی سراسر استان اصفهان از شنبه 18 فروردین تا 5 اردیبهشت می‌توانند برای شرکت در اردوی طرح ولایت دانشجویی استان اصفهان به دفاتر بسیج دانشجویی مراجعه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه این دوره اوایل مرداد امسال برگزار می‌شود، افزود: پیش‌بینی می‌شود نزدیک به یک هزار نفر برای شرکت در این طرح ثبت‌نام کنند که در تاریخ 10 اردیبهشت مصاحبه انجام می‌شود و پس از آن، با توجه به ظرفیوت اردگاه فرهنگی تربیتی شهدای درچه، حدود 350 تا 400 دانشجو برای شرکت در دوره پذیرفته می‌شوند.

مسئول تعلیم و تربیت ناحیه بسیج دانشجویی استان اصفهان تصریح کرد: از این تعداد، حدود 150 نفر برادر و 250 نفر خواهر به مدت 8 روز در دهمین دوره طرح ولایت دانشجویی استان اصفهان شرکت می‌کنند.

وی با اشاره به حضور اساتید برجسته از استان‌های اصفهان، قم و تهران در این دوره، گفت: ارائه مباحث معرفت شناسی و مبانی معرفت دینی شامل انسان، راه و راهنما شناسی، فلسفه و مباحث اخلاقی، مباحث تشکیلاتی، برنامه‌های فوق برنامه شامل مسابقات ورزشی، مراسم مذهبی و برگزاری اردوی کوتاه مدت در گلستان شهدا و تخت فولاد از جمله برنامه‌هایی است که برای این دوره در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/م

R41346/P1486/S6,51/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۵۲۰۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره «اتاق نمونه دانشجویی» دانشگاه علامه‌ طباطبائی برگزار می‌شود

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، معاونت دانشجویی دانشگاه علامه‌طباطبائی، جشنواره تعیین اتاق نمونه سرا‌های دانشجویی دانشجویان دانشگاه علامه‌طباطبائی همزمان با هفته خوابگاه‌ها دهم تا هفدهم اردیبهشت ۱۴۰۳ با شعار «حفظ و ارتقای بهداشت فردی، بهداشت محیط و سلامت روان در سرا‌های دانشجویی و توجه ویژه به اهمیت بهداشت و سبک زندگی» برگزار می‌کند.


انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری نوزدهمین دوره طرح آزمون اعطای مدرک
  • چهل و ششمین دوره مسابقات ریاضی دانشجویی کشور در دانشگاه تبریز به کار خود پایان داد
  • برگزاری نوزدهمین دوره آزمون ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم
  • برگزاری آزمون ورود دختران به دوره مامایی در افغانستان
  • برگزاری آزمون ورود دختران به دوره مامایی در شمال افغانستان
  • طرح ولایت آیت الله مصباح یزدی اثرات عمیقی در جوانان داشت
  • جشنواره «اتاق نمونه دانشجویی» دانشگاه علامه‌ طباطبائی برگزار می‌شود
  • یادمان دهمین سالروز کوچ قلندر موسیقی ایران در گرگان برگزار شد
  • معتبرترین مسابقات ریاضی دانشجویی جهان در دانشگاه تبریز آغاز شد
  • آزمون ارزیابی اعطای مدرک تخصصی قرآن کریم در خراسان شمالی برگزار می‌شود