Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-20@02:20:19 GMT

لغزندگی بیشتر محورها در پی باران بهاری

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۹۵۲۱۱۰

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ رییس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اصفهان گفت: باتوجه به تصاویر ارسالی دوربین های نظارتی این مرکز اکنون محورهای شمال ، شمال غرب و غرب این استان همچون فلاورجان – تیران – سامان، مبارکه- اصفها ، کاشان – اردستان – نطنز ، اصفهان – داران – الیگودرز، اصفهان – شهرضا ، خمین – گلپایگان – خوانسار و گردنه قرقچی در محور اصفهان – دلیجان لغزنده گزارش شده  است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد علی اسماعیل زاده به رانندگان وسایل نقلیه که قصد تردد در این محورها دارند توصیه کرد با سرعت مطمئنه حرکت و درصورت مه گرفتگی و کاهش میدان دید چراغ های مه شکن را روشن کنند.

وی همچنین به رانندگان توصیه کرد همکاری لازم را با عوامل گشت راهداری و پلیس  داشته باشند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۵۲۱۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادفی که بزرگراه ‌شمالی ‌کرمان را مسدود کرد + فیلم و تصاویر

بارش باران شدید و لغزندگی باعث بروز تصادف در بزرگراه شمالی شهر کرمان و مسدود شدن آن برای ساعاتی شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، طی چند روز گذشته شاهد صدور هشدار سطح قرمز هواشناسی و بارش شدید باران در نقاط مختلف استان کرمان بودیم؛ بارش‌های سیل‌آسایی که زمین تشنه کرمان را سیراب کرد و به گفته مسئولان با تدابیر اندیشیده شده به نسبت میزان و شدت بارش‌ها خسارات زیادی نداشته است با این وجود بارش این باران‌ها و لغزندگی باعث بروز تصادفاتی در کرمان شد.

وقوع تصادفات و آمار آن در استان کرمان همواره قابل تامل بوده تا جایی که در نوروز امسال که هنوز مدت زمان زیادی از آن نمی‌گذرد کرمان در دو شاخص بیشترین و شدیدترین تصادفات جزو سه استان اول کشور قرار گرفت.

تصادف مرگبار در محور کرمان ـ چترود با 6 کشته + فیلم و تصاویرورود دادستانی کرمان به بحران تصادفات در استانکاهش 56 درصدی تلفات تصادفات دورن شهری در استان کرمان

به گزارش تسنیم بارش باران شدید و لغزندگی باعث بروز تصادف در بزرگراه شمالی شهر کرمان و مسدود شدن آن برای ساعاتی شد.

انتهای پیام/511/

دیگر خبرها

  • وضعیت آب‌وهوا طی روزهای آینده/ بارش باران در این استان‌ها
  • تصادفی که بزرگراه ‌شمالی ‌کرمان را مسدود کرد + فیلم و تصاویر
  • رگبار باران و رعدوبرق در نقاط مختلف کشور
  • لغزندگی جاده‌های جنوبی خراسان رضوی به علت بارش باران
  • هواشناسی ایران/ هشدار وزش باد شدید و رگبار باران در نقاط مختلف کشور
  • انسداد ۲۰ محور روستایی در شمال سیستان و بلوچستان
  • باران بهاری خیابان‌ها چابهار را هم سیلابی کرد
  • پادنای علیا رکوردار باران بهاری در استان اصفهان
  • لغزندگی محورهای خراسان جنوبی؛ آماده‌باش نیروهای امداد
  • با مسیر ریلی تبریز آذربایجان، مرکز هاب لجستیکی منطقه بیشتر آشنا شویم