Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: مدیرعامل هلال احمراستان اصفهان گفت: بالغ بر ۲۳ هزار نفر مسافر در استان اصفهان متعهد به رعایت قوانین و مقررات رانندگی شدند.

محسن مومنی، مدیرعامل هلال احمراستان اصفهان با اشاره به امضا میثاق نامه رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی در پست های ایمنی و سلامت به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اصفهان گفت: بالغ بر 23 هزار نفر مسافر، گردشگر و مسئول در استان اصفهان با امضا این میثاق نامه متعهد به رعایت قوانین و مقررات رانندگی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: تعهد اجتماعی و همکاری مردم در قانون مداری منجر به کاهش 10 درصدی حوادث در ایام نوروز در استان اصفهان شد که تدوام چنین شرایطی منجر به کاهش بیشتر تصادفات و تلفات جاده ای در آینده خواهد شد.

 

مومنی با اشاره به توزیع 293 هزار بسته فرهنگی در بین مسافران اظهارکرد: بخشی از محتوای این بسته های فرهنگی محتوای آموزشی برای کاهش تصادفات و افزایش ایمنی در راه ها بوده که دانش رانندگان را نسبت به موضوعات ترافیکی افزایش و ایمنی را ارتقا داده است.

 

وی یادآورشد: هلال احمراستان اصفهان 126 عملیات امداد رسانی را در کل استان اصفهان در ایام نوروز انجام داده و عملیات جستجوی اجساد جانباختگان وازگونی هواپیمای یاسوج همچنان ادامه دارد.

 

مدیرعامل هلال احمراستان اصفهان با بیان اینکه خیمه نماز در جاده ها در کنار پست های ایمنی و سلامت برپا شده، اضافه کرد: در ایام نوروز 10 هزار نفر به خمیه های نماز در سطح جاده های استان اصفهان مراجعه کردند.

 

پایان پیام/128

منبع: شبستان

کلیدواژه: اعتکاف حمایت از کالای ایرانی حسن روحانی مراسم اعتکاف مراجع و علماء درس فقه مراجع مراجع دیدار با مراجع روز طبیعت کالای ایرانی میثاق نامه تصادفات کاهش تصادفات در استان اصفهان هلال احمر کلیدواژگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۵۲۲۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آموزش قوانین ایمنی عبور و مرور به ۱۶۰۰ دانش‌آموز بوشهری

به گزارش خبرنگار مهر، عباس فرامرزی صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به تأثیر این طرح در پیشگیری از حوادث ناگوار برای دانش‌آموزان مدارس حاشیه راه‌ها افزود: دانش‌آموزان به دلیل عدم تشخیص و درک از محیط پیرامونی و خطرات ترافیکی بایستی آموزش‌های ایمنی عبور و مرور را فرا گیرند.

وی اظهار داشت: در سال گذشته برای ارتقای ایمنی تردد کاربران آسیب‌پذیر راه‌ها، آموزش و توزیع اقلام ایمنی شامل هزار عدد کلاه ایمنی، نصب شب رنگ بر روی ۲ هزار و ۴۰۰ وسیله نقلیه موتوری و آموزش هشت هزار نفر موتورسوار انجام شد.

معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بوشهر یادآور شد: در سال جاری نیز طرح‌های ارتقای ایمنی تردد به کاربران آسیب‌پذیر راه‌ها در حداقل ۶۰ منطقه دیگر در دستور کار است.

وی یادآور شد: همچنین طرح آشکارسازی هزار دستگاه ناوگان باری نیمه سنگین و سنگین استان برای ارتقای ایمنی تردد اجرایی شده و این روند ادامه دارد.

کد خبر 6084166

دیگر خبرها

  • رعایت قوانین و حفظ کیان شورا سرلوحه اقدامات شهردار باشد
  • تذکر رییس شورا به کیانی ؛ رعایت قوانین و حفظ کیان شورا باید سرلوحه کار شهردار کرج باشد
  • اطلاعیه سازمان هواپیمایی درباره خرید جت شخصی
  • متقاضیان خرید جت شخصی بخوانند/ اطلاعیه سازمان هواپیمایی درباره خرید جت شخصی
  • واکنش سازمان هواپیمایی به حواشی خرید جت شخصی
  • کتاب «قوانین و مقررات صادرات و واردات» منتشر شد
  • آموزش ۱۶۰۰ دانش‌آموز بوشهری با قوانین ایمنی عبور و مرور
  • جزئیات حریق مغازه تولید رنگ در خیابان معراج / لزوم رعایت اصول ایمنی در مراکز تجاری و بازار
  • ضرورت رعایت حریم محیط زیست در فصل طبیعت‌گردی توسط تورهای گردشگری
  • آموزش قوانین ایمنی عبور و مرور به ۱۶۰۰ دانش‌آموز بوشهری