Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-03-29@13:07:35 GMT

ثبت نام کارشناسی حوزه علمیه خواهران قصرشیرین

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۹۵۲۳۰۶

ثبت نام کارشناسی حوزه علمیه خواهران قصرشیرین

خبرگزاری شبستان: همزمان با پذیرش سراسری حوزه های علمیه خواهران، حوزه علمیه امام حسین(ع) از پذیرش کارشناسی در این مرکز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمانشاه، همزمان با اعلام فراخوان پذیرش سراسری حوزه های علمیه خواهران، حوزه علمیه امام حسین(ع) قصرشیرین در اطلاعیه ای اعلام کرد در سال تحصیلی 98-97 از دارندگان دیپلم و بالاتر در مقطع کارشناسی ثبت نام می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

پذیرش در این مقطع تحصیلی به دو صورت حضوری تمام وقت در گروه صبح و حضوری پاره وقت در گروه عصر برای شاغلان پیش بینی شده است.

 

ثبت نام مقطع کارشناسی حوزه علمیه امام حسین(ع) قصرشیرین، بدون آزمون کتبی و بدون شهریه، بیمه تکمیلی درمانی در حین تحصیل و بعد از فارغ التحصیلی است و خوابگاه برای طلاب بدون پرداخت هزینه است.

 

علاقه مندان می توانند با مراجعه به مدرسه علمیه امام حسین(علیه السلام) واقع در قصرشیرین خیابان راه کربلا، انتهای خیابان عشایر(دادگستری) نسبت به ثبت نام در این دوره تحصیلی اقدام نموده و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره های تماس 08342423688 و 08342423606 تماس حاصل کنند.

 

 

 

پایان پیام/81

منبع: شبستان

کلیدواژه: اعتکاف حمایت از کالای ایرانی حسن روحانی مراسم اعتکاف مراجع و علماء درس فقه مراجع مراجع دیدار با مراجع روز طبیعت کالای ایرانی مقطع کارشناسی پذیرش طلبه قصرشیرین حوزه علمیه خواهران کلیدواژگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۵۲۳۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاظم صدیقی سخنران یک مراسم مذهبی مهم شد

انتخاب نوشت: بنابر اعلام دانشگاه امام صادق، کاظم صدیقی مدیر حوزه علمیه ازگل، سخنران مراسم شب قدر این دانشگاه خواهد بود.

این دومین سخنرانی صدیقی امام جمعه موقت تهران و مدیر حوزه علمیه امام خمینی پس از جنجال اخیر است.

صدیقی از جمله چهره‌های نزدیک به دولت به شمار می‌آید که پس از روی کار آمدن ابراهیم رئیسی، اختیارات زیادی بعنوان دبیر ستاد امر به معروف پیدا کرد.

لازم به ذکر است که بسیاری از مدیران ارشد دولت رئیسی از دانش آموختگان دانشگاه امام صادق است.

tags # کاظم صدیقی سایر اخبار (تصاویر) لئوپون، پادشاهِ پادشاهان؛ حیوان عجیب و غول‌پیکری که حاصل جفت‌گیری پلنگ و شیر است! (تصاویر) دانشمندان چهرۀ یک انسان اولیه را شناسایی کردند؛ انسان اولیه این شکلی بود! (تصاویر) چند سال پس از مردن انسان‌ها زمین چه شکلی خواهد بود؟ انسان‌هایی که خوراکشان گوشت انسان است!

دیگر خبرها

  • شرایط پذیرش دکتری بدون آزمون/ دارندگان مدارک حوزوی معادل ارشد امکان ورود ندارند
  • مردم قم قدردان نعمت حرم و جمکران باشند
  • اعلام شرایط پذیرش دکتری بدون آزمون در دانشگاه الزهرا(س)
  • شرایط پذیرش دکتری بدون آزمون
  • اتفاق مهم برای کاظم صدیقی پس از ماجرای اخیر + عکس
  • کاظم صدیقی سخنران یک مراسم مذهبی مهم شد
  • کاظم صدیقی سخنران مراسم شب قدر دانشگاه امام صادق خواهد بود
  • رد پای احمدی نژاد در واگذاری باغ ازگل
  • ترک تحصیل ۹۳۰ هزار دانش‌آموز در سال تحصیلی گذشته
  • جهاد کشاورزی اجازه تخریب باغات را ندهد