Web Analytics Made Easy - Statcounter

منابع سوری اعلام کردند که نیروهای ارتش سوریه پیشروی گسترده‌ای در شهر دوما از محور «مسرابا» کرده‌اند. ۱۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۴ بین الملل آسیای غربی نظرات

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از روسیاالیوم، یک منبع میدانی، روز گذشته اعلام کرد ارتش سوریه بر بخش اعظمی از مزارع دوما از محور «مسرابا» در شرق این شهر را پاکسازی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این منبع میدانی تصریح کرد نیروهای پیاده‌‌نظام ارتش سوریه بعد از منهدم کردن استحکامات گروه تروریستی «جیش‌ الاسلام» در حومه دوما، حمله به این شهر واقع در غوطه شرقی را آغاز کردند.

تلویزیون دولتی «الاخباریه» سوریه نیز عصر دیروز گزارش داد که نیروهای ارتش سوریه وارد مزارع دوما در غوطه شرقی شدند.

الاخباریه به نقل از یک منبع نظامی، افزود هواپیماهای جنگی سوریه منابع حملات موشکی عناصر مسلح به شهرک‌های مسکونی در ضاحیه «الاسد» و اردوگاه «الوافدین»، را بمباران کردند.

یک منبع در اداره پلیس دمشق به خبرگزاری رسمی سوریه( سانا) اعلام کرد که در پی حملات خمپاره‌ای گروه تروریستی «جیش الاسلام» به محله‌های مسکونی در دمشق، چهار غیرنظامی جان باختند و 22 نفر دیگر زخمی شدند.

صبح دیروز یک منبع میدانی به تلویزیون «راشا تودی» اعلام کرده بود که نیروهای ارتش سوریه برای آغاز عملیات نظامی در شهر دوما آماده هستند.

انتهای پیام/

R1016196/P36461/S8,90/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۵۲۳۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روسیه: ارتش اوکراین بیش از هزار نظامی دیگر را از دست داد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، وزارت دفاع روسیه در گزارش روزانه خود اعلام کرد که واحدهای بخش غرب نیروهای مسلح روسیه ۹ حمله ارتش اوکراین را دفع کردند.

وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که واحدهای یگان جنوب روسیه، دو منطقه جدید در دونتسک را آزاد کردند و موفق به بهبود مواضع خود در این محور شدند.

بنا به گزارش وزارت دفاع روسیه، در درگیری در محور غرب، ارتش اوکراین بیش از ۲۵۵ نظامی خود را از دست داد.

وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که واحدهای شرق نیروهای مسلح روسیه، با بهبود موضع نظامی خود در این منطقه دو تانک ارتش اوکراین را نیز منهدم کردند. اوکراین حدود ۸۲۵ نیروی نظامی خود را از دست داد.

کد خبر 6090206

دیگر خبرها

  •  آماده‌ شدن آمریکا برای حمله گسترده به یمن/ حمله یمن به ۲ ناوشکن آمریکایی و ۲ کشتی اسرائیلی/ برگزاری رزمایش دریایی 9 روزه ارتش چین/  اعلام نقض حقوق بشر توسط پنج واحد ارتش اسرائیل از سوی آمریکا
  • ارتش ترکیه نیروی کمکی به شمال سوریه اعزام کرد
  • پیشروی گسترده ارتش روسیه در 3 منطقه شرقی اوکراین/منطقه دونباس اوکراین به زودی سقوط می کند
  • پیشروی گسترده ارتش روسیه در 3 منطقه شرقی اوکراین
  • علل موفقیت در فتح خرمشهر از زبان سرهنگ عراقی + ویدیو
  • انهدام تجهیزات زرهی تروریست‌ها در حومه حلب، ادلب و لاذقیه
  • عملیات موفق ارتش سوریه علیه تروریست‌ها+فیلم
  • نشست رهبران گروه‌های مقاومت فلسطین در پرتو تحولات پر شتاب میدانی و سیاسی
  • نشست مهم رهبران گروه‌های مقاومت فلسطین در پرتو تحولات پر شتاب میدانی و سیاسی برگزار شد
  • روسیه: ارتش اوکراین بیش از هزار نظامی دیگر را از دست داد