Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، امام‌ جمعه سوادکوه‌شمالی با اشاره به اینکه دشمن به‌دنبال آن است که بر هر‌موجی سوار‌‌ شود و روزی سوار بر موج رأی و مواقعی بر موج معیشت مردم سوار می‌شود و دغدغه دشمن رأی‌ و معیشت مردم نیست بلکه به دنبال دست‌یابی به اهداف خود است، خاطر‌نشان کرد: دشمن به‌دنبال جدایی مردم از نظام و اختلاف‌افکنی و جلوگیری از پیشرفت‌کشور است و رسیدگی به مسائل اصلی مردم در حاشیه قرار می‌گیرد و آشوب‌ و بلوا، متن می‌شود و همگان می‌دانند در جوامعی که بلوا‌ و آشوب وجود داشته‌باشد، خواسته مردم به حاشیه می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسؤول با بیان اینکه دشمن به دنبال کسب‌فرصت برای انتقام است و پیروزی جبهه‌مقاومت اسلامی در عراق، سوریه، کردستان و فتنه بزرگ در یمن، دشمن را خشمگین کرد و دست‌برتری ایران و جبهه مقاومت را در همه عرصه‌ها می‌بیند و به‌دنبال فتنه‌گری است، اظهار‌کرد: هر‌گونه پیشرفت و رفع مشکلات اقتصادی و باز‌شدن هر‌گِرهی در زندگی مردم در پرتو وحدت ملی، انسجام، امنیت و آرامش در جامعه به‌دست می‌آید و وحدت، کلید موفقیت در کشور است.

ابراهیمی با اشاره به اینکه نتیجه آشوب و نا‌امنی به نفع‌مردم نیست بلکه برای انحراف تمرکز برای رفع مشکلات مردم است و این موضوع حیله دشمنان است و مردم ما هم دست دشمنان را در آشوب‌ها می‌بینند و با‌بصیرت و در‌ صحنه‌بودن مثل حضور با‌بصرت و به‌دور از هر‌جبهه‌و گروه ‌سیاسی در 9 دی‌ماه بساط فتنه را جمع کردند و امروز هم بساط فتنه نا‌امیدی که توسط دشمنان برنامه‌ریزی‌ شد، توسط  مردم جمع‌شد، افزود: از دستگاه‌های امنیتی و قضایی می‌خواهیم ضمن ریشه‌یابی نا‌امنی‌ها‌و آشوب‌ها، ریشه این نا‌امنی را بخشکانند و اقدامات کودکانه برخی‌ها را در کشور پایان دهند.

وی گفت: ملت ما مستکبران و موانعی که پیش‌روی ملت قرار‌دادند را به‌خوبی می‌شناسند و مشکلات مردم از راه قانون‌مند و با پیگیری از راه‌های معقول‌و قانونی قابل‌حل است و هنگامی که مردم، حضور بد‌خواهان را فهمیدند از همان لحظه اول، فتنه‌گران را در میدان تنها گذاشتند و با بسیج‌عمومی به آشوب‌ها خاتمه دادند.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۵۲۳۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انریکه بود که جلوی آشوب امباپه را گرفت

به گزارش "ورزش سه"، پی اس جی تنها چهار بازی دیگر تا ثبت بهترین فصل تاریخ خود فاصله دارد. پاریسی ها تا اینجا قهرمان سوپرجام و لیگ فرانسه شده اند و حالا در لیگ قهرمانان و جام حذفی می خواهند قهرمان شوند.

پاریس به فینال جام حذفی رسیده و در نیمه نهایی لیگ قهرمانان نیز فردا به مصاف دورتموند می رود.

مکسول، ستاره برزیلی سابق پی اس جی، نقش لوئیس انریکه در تیم پاریسی را ستود: «بزرگترین تغییر در زمین رخ داد. لوئیس انریکه ثبات را در بازی به پی اس جی داده و این ارزشمند است. این باعث می شود همه به موقعیت خود در زمین واقف باشند و سپس خلاق تر و کارآمدتر کار کنند. صادقانه بگویم، از ابتدای فصل و زمانی که دیدم لوئیس انریکه چه می کند، اعتماد به نفس بیشتری گرفتم. من هنوز هوادار پی اس جی هستم و درست است که تیم بازیکنان بزرگی دارد و در راس‌شان امباپه که بیش از 40 گل زده، اما معمار موفقیت های پی اس جی لوئیس انریکه است.»

مکسول در مورد اعلام جدایی امباپه در ماه فوریه گفت: «این خبر آشوبی در رختکن ایجاد نکرد. وقتی بازیکن هستید می دانید که هر سال عده ای باشگاه را ترک می کنند و این نمی تواند شما را آزار دهد. ما قبلاً هر تابستان در مورد جدایی امباپه صحبت می کردیم. بعد از آن جو باشگاه چندان مثبت نبود. ما هر روز در مورد این موضوع صحبت می کردیم که کمی طاقت فرسا است. اما رختکن با درایت انریکه قوی باقی ماند و او اجازه نداد تصمیم امباپه باعث به هم ریختن تیم شود.»

دیگر خبرها

  • درخواست محسن رضایی از جبهه انقلاب | در سال‌های اخیر، شاهد کم‌رنگ شدن برخی ارزش‌ها بوده‌ایم
  • انریکه بود که جلوی آشوب امباپه را گرفت
  • وحدت و برادری نیاز مهم امروز کشور است
  • توصیه محسن رضایی به جبهه انقلاب: اختلافات جزئی و سلایق شخصی را کنار بگذارید
  • دشمنان، همواره در تلاش برای ایجاد نفاق برای منحرف کردن مسیر پیشرفت ایران هستند
  • جبهه انقلاب اختلافات جزیی را کنار بگذارد
  • پس‌لرزه عروسی دختر در هتل گران | تکلیف خودتان را از حیث اقتصادی روشن کنید | چرا همیشه صحبت شما و فرزندانتان است؟
  • انتقاد یک مقام سابق از عروسی مجلل دختر شمخانی
  • کارگران رزمندگان حقیقی نظام جمهوری‌ اسلامی هستند
  • حل مشکلات در گرو ارتباط تنگاتنگ مجلس و دولت است/ هرگونه اختلاف افکنی بازی در پازل دشمن است