Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-27@07:09:00 GMT

سورپرایز نسل جدید تویوتا در راه است!

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۹۵۲۵۰۹

سورپرایز نسل جدید تویوتا در راه است!

رکنا: تویوتا با نسل جدید وارد میدان رقابت با رقبای خود می شود.

با 6 ساله شدن دو قلوهای تویوتا 86 و سوبارو BRZ واضح است که کم‌کم باید منتظر ورود نسل جدید این خودروها به میدان باشیم.طبیعتاً تویوتا و سوبارو روی جانشین این دو خودرو کار می‌کنند و بنا به گفته ژاپن تایمز احتمال معرفی آن‌ها در سال 2021 وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این رسانه به نقل از منابع ناشناس گفته که نسل جدید تویوتا 86 و سوبارو BRZ بجای پیشرانه 2 لیتری کنونی از یک قلب Heart آهنین 2.4 لیتری استفاده خواهند کرد. واضح است که حجم بیشتر قدرت بیشتری را به ارمغان خواهد آورد هرچند میزان دقیق خروجی پیشرانه جدید این خودرو و البته تنفس طبیعی یا توربو بودن آن را نمی‌دانیم.

نسل جدید این دو خودروی ژاپنی مرکز ثقل پایین‌تری خواهند داشت تا بدین ترتیب عملکرد آن‌ها در سر پیچ‌ها بهبود یابد.

انتظار می‌رود دومین نسل تویوتا 86 و سوبارو BRZ دارای جدیدترین سیستم‌های کمک راننده از جمله سیستم الزامی جدید eCall باشد. همان‌گونه که می‌دانید این سیستم در زمان وقوع تصادف Crash شدید به‌صورت خودکار با سرویس‌های اضطراری تماس می‌گیرد.

همچنین یک سیستم اطلاعات سرگرمی Hobby جدید نیز ارائه خواهد شد و طراحی کابین نیز بهبود قابل‌توجهی نشان خواهد داد. علاوه بر انتقادات زیادی که درباره قدرت کم پیشرانه این دو خودرو انجام شده، طرفداران و کارشناسان صنعت خودرو نیز انتقاداتی به متریال استفاده شده در داشبورد 86 و BRZ نیز وارد کرده‌اند.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سقوط هواپیما سلامت مهم ترین های 24 ساعت سقوط جت شخصی در ایران قلب Heart تصادف Crash سرگرمی Hobby تصادف رقابت طبیعی تویوتا ناشناس نسل جدید تویوتا توربو حوادث عکس فیلم مشهد طلاق دختر جوان زن مرد تجاوز جنایت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۵۲۵۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلمی از سورپرایز جالب مردم در کنسرت توسط گرشا رضایی

لرستان به گواه مستندات و دیواره‌نگاره‌ها اولین سرزمینی‌ در تاریخ بشره که موسیقی و رقص گروهی در اون وجود داشته و ریشه بخش مهمی از موسیقی جهان رو باید در خاک لرستان جستجو کرد. سرزمین رقص و آواز و دلاوریهای مردان و زنان لر که در طول تاریخ افتخارهای بسیاری رو برای ایران زمین آفریده است. ویدیویی دیدنی با اجرای موسیقی بی‌نظیر و زیبای لری را ببینید. منبع: viral vids

 

دیگر خبرها

  • گاک آیون وی ؛ الگو طراحی این خودرو چینی یک دایناسور بوده است! (+تصاویر)
  • نقص سیستم خودران تسلا دردسرساز شد
  • (تصاویر) «چری» با طراحی متحول شده در نمایشگاه پکن رونمایی شد
  • رونمایی از تیگو ۹ در نمایشگاه پکن
  • ببینید | جهش ایران در تولید قوای پیشرانه، با ساخت نخستین موتور شش سیلندر بنزینی
  • فیلمی از سورپرایز جالب مردم در کنسرت توسط گرشا رضایی
  • این خودرو با چشم‌هایش شما را می‌بیند!/ عکس
  • هونگچی ئی اچ7 کانورتیبل؛ شروعی برای کوپه های چینی! (+تصاویر)
  • ◄ 6 ماشین هیبریدی در ایران؛ از سدان تا شاسی بلند
  • خودروی هیبریدی پرسرعت مرسدس رونمایی شد