Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما،مرکز خراسان رضوی،بیش از ۲۵ رکاب زن سرعتی استان خراسان رضوی دراین مسابقه درسه رده سنی جوانان، امید و بزرگسالان آقایان برای انتخاب تیم استان برای شرکت در مسابقات قهرمانی کشور رقابت کردند.

در پایان در رده سنی بزرگسالان علی رمضان زاده و رضا خانزاده از مشهدو اسماعیل محمودی از درگز اول تا سوم شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در رده سنی امید هم مهدی برومند، سجاد دولتمند و محمد سیدی از مشهد به ترتیب  اول تا سوم رسیدند.

کیارش سالم و داوود محمد آبادی از نیشابور، عماد محمدی از مشهدهم در رده سنی جوانان اول تا سوم را به خود اختصاص دادند .

 از میان نفرات برتر در هر رده دو نفر برای حضوردر تیم استان انتخاب خواهند شد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۵۲۵۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صحت انتخابات در چهار حوزه انتخابیه خراسان جنوبی تایید شد

ایسنا/خراسان جنوبی رئیس ستاد انتخابات استان خراسان جنوبی گفت: بر اساس فهرست اعلامی شورای نگهبان، صحت انتخابات در چهار حوزه انتخابیه این استان تایید شده است.

سید محمدرضا طالبی یکشنبه، ۲۷ اسفند در نشست ستاد انتخابات استان که به ریاست استاندار برگزار شد، گفت: انتخابات در حوزه انتخابیه «بیرجند، درمیان و خوسف» به دور دوم کشیده شد که پیش‌بینی می‌شود دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی اواخر فروردین یا اوایل اردیبهشت سال آینده برگزار شود. البته هنوز وزارت کشور زمان دقیق آن را اعلام نکرده است.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی، وی افزود: اسفند امسال دو انتخابات مهم و سرنوشت‌ساز را پشت سر گذاشتیم و این رویداد در حالی رقم خورد که با شرایط نامساعد جوی چند روز قبل از انتخابات جای نگرانی برای تردد در جاده‌های روستایی وجود داشت اما با استفاده از همه ظرفیت‌ها در بخش‌های مختلف از جمله راهداری، نظامی، انتظامی و بخش خصوصی مسیرهای مسدود بازگشایی شد و تعداد بسیاری از شعب اخذ رأی از شب قبل در مکان موردنظر مستقر شدند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی افزود: ۹۸ درصد شعب اخذ رأی استان رأس ساعت هشت صبح روز ۱۱ اسفند فعال بود که نشان ‌دهنده برنامه‌ریزی‌های دقیق و به موقع در این زمینه است.

وی با اشاره به مشارکت ۶۳.۸۸ درصدی مردم استان در انتخابات ۱۱ اسفند اظهار کرد: خراسان جنوبی رتبه دوم مشارکت مردم در سطح کشور را به دست آورده است.

طالبی گفت: آیت‌ الله رئیسی با کسب بیش از ۸۲.۵۷ درصد آرا برای سومین دوره، نماینده مردم خراسان‌ جنوبی در مجلس خبرگان رهبری شد.

وی بیان کرد: در زمینه سلامت انتخابات در هیات‌های اجرایی گزارش و شکایتی نداشتیم و تنها چند مورد به هیات‌های نظارت ارسال شده بود که مورد بررسی قرار گرفت و مشکل خاصی وجود نداشت.

رئیس ستاد انتخابات استان خراسان جنوبی بر آسیب‌شناسی تمامی حوزه‌های انتخابیه استان و رفع معایب احتمالی تاکید کرد تا اسناد آن در مرحله دوم انتخابات این دوره و ادوار انتخابات‌ آینده مورد استفاده قرار گیرد.

وی با اشاره به اهمیت ستاد امنیت انتخابات، از اعضای این ستاد در خراسان جنوبی قدردانی کرد و افزود: با تدابیری که اندیشیده شد کوچکترین معضل و مشکل امنیتی در هیچ کدام از مراحل انتخابات امسال نداشتیم.

طالبی با بیان اینکه کمیته‌های ذیل ستاد انتخابات با اقدامات به موقع توانستند زمینه را برای برگزاری انتخابات پرشور فراهم کنند، گفت: اقدام صدا و سیما در راه‌اندازی شبکه‌های انتخاباتی این استان و رسانه‌ها در پوشش اخبار و جلب مشارکت مردم به انتخابات قابل تقدیر است.

وی تاکید کرد: برای برگزاری مرحله دوم انتخابات در استان، ستاد انتخابات در حوزه انتخابیه «بیرجند، درمیان و خوسف» فعال است و باید شعب اخذ رأی به لحاظ زیرساختی و نیروهای اجرایی مجدد بررسی شود و برنامه‌ریزی‌های لازم با حساسیت بیشتری صورت گیرد.

 انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ترسو می‌میرد، برای رفتن به فینال می‌جنگیم
  • تایم لپس جالب از خودروهای فولکس واگن (فیلم)
  • گرانفروشی موجب مهر و موم چهار واحد صنفی در مشهد شد
  • چهار جایگاه آزادی برای دربی سال بعد بسته شد!
  • صحت انتخابات در چهار حوزه انتخابیه خراسان جنوبی تایید شد
  • شطرنج‌بازان خراسان رضوی هفت مدال آسیایی و کشوری کسب کرده‌اند
  • شطرنج‌بازان خراسان رضوی ۷ مدال آسیایی و کشوری کسب کرده‌اند
  • گفت‌وگو با قهرمان وزنه‌برداری آسیا؛ مسئولان کیژان مقصودی را ‌تحویل نمی‌گیرند + فیلم
  • اعلام برنامه‌های ستاد اقامه نماز خراسان رضوی در ماه مبارک رمضان و ایام نوروز
  • کشف ۴ کیلوگرم مواد مخدر بلعی از ۳ مسافر در بجستان