Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر علمی همایش بین المللی پزشکی آکادمیک ایران با اشاره به لزوم فعالیت بیشتر پزشکان در حوزه تحقیقات و آموزش گفت: جدیدترین دستاورد‌ها در حوزه پزشکی آکادمیک با محور‌های بیماری‌های عفونی، مغز و اعصاب، سم شناسی و غدد و متابولیسم در این کنگره ارائه میشود.  به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، پروفسور مجتبی زارعی در آستانه برگزاری اولین همایش بین المللی پزشکی آکادمیک ایران اظهار داشت: این همایش در سه محور اصلی فوق از ۲۹ تا ۳۱ فروردین ماه سال جاری برگزاری میشود و یک روز قبل از آن نیز برای آموزش دستیاران و فلو‌ها در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اینکه این همایش در بیمارستان فرهیختگان در منطقه حصارک تهران برگزار میشود، افزود: سه محور اصلی این همایش بیماری‌های مغز و اعصاب، بیماری‌های عفونی و سمشناسی و بیماری‌های غدد درونریز و متابولیسم است.
دبیر علمی همایش بین المللی پزشکی آکادمیک ایران ادامه داد: این همایش با همکاری دانشگاه آکسفورد و کمبریج انگلستان برگزار میشود و ۹ نفر از برجسته‌ترین اساتید این دانشگاه‌ها و برخی از اساتید برجسته دانشگاه‌های علوم پزشکی شهید بهشتی، علوم پزشکی مشهد و شیراز و دانشگاه آزاد تهران حضور خواهند داشت.
زارعی در ارتباط با ضرورت برگزاری این همایش عنوان کرد: در همه جای دنیا اکثریت پزشکان به ارائه خدمات بالینی، همچون تشخیص و درمان مشغولند و البته عده بسیار کمتری به فعالیت‌های آکادمیک کع آموزش و تحقیق می‌باشد می‌پردازند. در کشور ما همه این مقوله‌ها با هم مخلوط شده و بیم آن می‌رود که جذابیت‌های مادی خدمات درمانی پزشکان دانشگاهی ما را از فعالیت آکادمیک باز دارد.
وی بیان داشت: افراد صاحبنظر در حوزه تحقیق و آموزش پزشکی در دنیا در این کنگره حضور خواهند داشت و حاصل چند دهه تحقیقشان را به شرکتکندگان ارائه میدهند، هدف دیگر ما از برگزاری این کنگره تشویق جوانان نخبه به روی اوردن به فعالیت‌های آکادمیک پزشکی یعنی تحقیق و آموزش می‌باشد. همچنین به شرکت کنندگان در این همایش گواهی شرکت از سوی دانشگاه آکسفورد ارائه میشود.
ثبت نام در این همایش برای دانشجویان پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران رایگان است و برای اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد در حوزه علوم پزشکی با تخفیف ۵۰٪ می‌باشد. همه علاقه‌مندان به شرکت در این همایش می‌باید از طریق سایت www.academicmedicine.ir ثبت نام نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۵۲۶۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش پیاده‌روی خانوادگی فردا در یاسوج برگزارمی شود

به گزارش خبرنگار مهر، بر اساس اطلاعیه دانشگاه علوم پزشکی یاسوج این همایش به همت دانشگاه علوم‌پزشکی یاسوج و با اهدا جوایز ارزنده برگزار می‌شود.

این همایش فردا جمعه ۷ اردیبهشت از ساعت ۷:۳۰ از بقعه متبرکه امامزاده عبدالله یاسوج آغاز می‌شود.

کد خبر 6088426

دیگر خبرها

  • مواظب این موجود خطرناک باشید
  • «مهاجرت» توازن توانمندی‌های توسعه‌ای را دگرگون می‌سازد
  • همایش پیاده‌روی خانوادگی فردا در یاسوج برگزارمی شود
  • برگزاری همایش روز ملی گندم و نان در نظرآباد
  • دهمین همایش بین‌المللی علوم شناختی برگزار می‌شود
  • برگزاری همایش دوستدار سلامت خانوده در دانشگاه علوم پزشکی قم
  • همایش تبیین دستاورد‌های عرصه سلامت و تجلیل از فعالان بخش سلامت در شهرستان خوی
  • دهمین همایش بین‌المللی دوسالانه علوم شناختی برگزار می‌شود
  • انواع شیرخشک در تمام داروخانه‌های قم موجود است
  • همایش ملی روانپزشکی کودک و نوجوان در مشهد آغاز به کار کرد