Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-24@17:04:30 GMT

دستور پخت پنکیک پیازچه

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۹۵۲۹۱۵

دستور پخت پنکیک پیازچه

رکنا: پنکیک پیازچه یک غذای فوری و خوشمزه که باعث تنوع غذایی می شود.

 

مواد لازم :

پیازچه کاملاً سبز: یک دسته

آرد چندمنظوره: دو پیمانه

نمک کوشر: یک‌و‌نیم قاشق چای‌خوری

آب گرم: سه‌چهارم پیمانه

روغن سبزیجات: سه قاشق سوپ‌خوری

روغن کنجد: دو قاشق چای‌خوری

طرز تهیۀ : برای تهیۀ پنکیک پیازچۀ خوشمزه، اول از همه باید خمیر آن را آماده کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس دست‌به‌کار شوید و یک ظرف بزرگ بردارید. برای تهیۀ این خمیر می‌توانید از آرد چندمنظوره یا آرد نان استفاده کنید. آرد را درون ظرف ریخته و مطابق ویدئو مقداری نمک به آن اضافه کرده و هم بزنید. حالا آب گرم را اضافه کرده و مخلوط را هم بزنید تا به شکل خمیر در بیاید. روی سطح کارتان مقداری آرد پاشیده و خمیر را روی آن قرار دهید. در این مرحله باید خمیر را حسابی ورز دهید تا دیگر به دستتان نچسبد. بعد از ورز‌دادن، روی خمیر یک لایه سلفون بکشید و آن را برای دو ساعت درون یخچال قرار دهید تا استراحت کند.

در مرحلۀ بعد، یک تابه را روی شعله قرار دهید تا داغ شود، حالا روغن سبزیجات و مقداری روغن کنجد اضافه کنید. مقداری از آرد چند‌منظوره را هم اضافه کرده و تحت حرارت ملایم حسابی هم بزنید تا مخلوط یکنواختی حاصل شود. بعد از دو ساعت، خمیر را از فر خارج کرده و مطابق ویدئو وردنه زده و ورز دهید. سعی کنید این مراحل را دقیقاً مشابه ویدئو انجام دهید تا نتیجۀ کار مورد‌قبول باشد. بعد از ورز‌دادن، خمیر را روی سطح کار پخش کرده و به کمک یک فرچه سسی را که آماده کردید روی سطح آن بمالید. حالا مطابق ویدئو پیازچه‌های خرد‌شده را روی خمیر قرار داده و رول کنید. در آخرین مرحله، خمیر رول‌شده را وردنه بزنید تا خوب صاف شود و بعد مطابق ویدئو درون روغن سبزیجات سرخ کنید.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سقوط هواپیما سلامت مهم ترین های 24 ساعت سقوط جت شخصی در ایران چای سبزیجات چینی مواد آب نمک سبزیجات رنگی پنکیک پیازچه حوادث عکس فیلم مشهد طلاق دختر جوان زن مرد تجاوز جنایت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۵۲۹۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۴۰ تن روغن خوراکی قاچاق و دستگیری یک متخلف در زاهدان

سرهنگ علیرضا دلیری گفت: حین کنترل خودرو‌های عبوری در یکی از محور‌های مواصلاتی، یک دستگاه خودرو مشکوک ارزیابی و برای بررسی متوقف شد.

وی افزود: مأموران ضمن هماهنگی‌های قضایی به بازرسی از این خودرو پرداختند و موفق به کشف ۴۰ تن روغن خوراکی قاچاق که فاقد هرگونه مدارک قانونی و معتبر بود شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان با اشاره به دستگیری یک نفر در این رابطه تصریح کرد: کارشناسان مربوطه ارزش محموله مکشوفه را ۳۰ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال برآورد کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • کشف ۴۰ تن روغن خوراکی قاچاق و دستگیری یک متخلف در زاهدان
  • تمام موتورسیکلت‌های توقیفی بندرخمیر فروخته شد
  • صادرات۶۰ هزارتن مواد معدنی از بندرخمیر
  • ◄ صادرات یک میلیون تن مواد معدنی به کشورهای حوزه خلیج فارس
  • ۶۰ هزارتن مواد معدنی از بندرخمیر در یک ماه نخست سال صادر شد
  • مشخص شدن دلیل کیفیت پایین نان خوزستان
  • صادرات ۶۰ هزار تن مواد معدنی از بندرخمیر
  • صادرات بیش از ۶۰ هزار تن مواد معدنی از بندر چند منظوره خمیر
  • جاذبه‌های طبیعی بندر زیبای خمیر
  • اجرای پرفورمنس خلیج فارس در بندر خمیر