Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@12:29:05 GMT

تغییر در زمان اجرای نمایش «مرد شده»

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۹۵۳۷۳۴

تغییر در زمان اجرای نمایش «مرد شده»

نمایش «مرد شده» از امروز شنبه ۱۸ فروردین در مرکز تئاتر مولوی آغاز به کار خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به  نقل از روابط عمومی مرکز تئاتر مولوی، نمایش «مرد شده» به نویسندگی و کارگردانی صادق آسو بهاری از ۱۸ فروردین تا ۱۴ اردیبهشت در ساعت ۲۱ در سالن اصلی مرکز تئاتر مولوی به روی صحنه خواهد رفت. پیش از این عنوان شده بود این اثر نمایشی از ۱۶ فروردین ماه اجرای عمومی خود را آغاز خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نمایش «مرد شده» که درباره ۲ میلیون دلار جایزه برای سر بریده یک دختر جنگجو است، مجتبی فلاحی، نسیم میرزاده، بهزاد خلج و دنا تارفی به ایفای نقش می پردازند.

علاوه بر این در نمایش «مرد شده» دیاکو خاکی مدیر تولید، محمد رضا پرچ طراح نور، پژوا وکیلی فر طراح لباس، امید رحمتی دستیار کارگردان، ندا افخمی منشی صحنه و حمید ترکمن به عنوان عکاس، طراح پوستر و بروشور همکاری می کنند.

علاقه‌مندان برای دیدن نمایش «مرد شده» که تا ۱۴ اردیبهشت ماه هر روز غیر از شنبه‌ها، ساعت ۲۱ به صحنه می‌رود، می‌توانند به مرکز تئاتر مولوی دانشگاه تهران به آدرس خیابان انقلاب، خیابان ۱۶ آذر، جنب باشگاه دانشجویان، مرکز تئاتر مولوی مراجعه کنند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۵۳۷۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«بیرون پشت در» را در تئاتر شهر ببینید!

به گزارش خبرگزاری مهر، نمایش «بیرون پشت در» به نویسندگی محمد ‌رحمانیان‌ثابت و کارگردانی پرهام خاکزاد با تهیه‌کنندگی سجاد افشاریان، روزهای پایانی اردیبهشت‌ ۱۴۰۳ در مجموعه تئاتر شهر روی صحنه خواهد رفت.

این نمایش در بخش دانشجویی چهل‌ و دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر حضور داشت و جایزه ویژه هیات داوران و تندیس بازیگری مرد را دریافت کرد.

«بیرون پشت در» در اولین جشنواره تئاتر «هم‌آغاز» به‌ عنوان بهترین اثر از نگاه مردم و مخاطبان معرفی شد.

خاکزاد پیش از این در نمایش‌های «بک تو بلک»، «تنهایی و تن‌هایی وطن‌هایی»، «هر کسی یا روز میمیرد یا شب، من شبانه روز»، «خواب‌کشی»، «مختلفیم» و… نیز حضور داشته است.

اطلاعات بیشتر و بلیت‌فروشی نمایش «بیرون پشت در» به‌زودی اعلام می‌شود.

عکس از امیرحسین میرزائی است.

کد خبر 6089905 فریبرز دارایی

دیگر خبرها

  • موافق اجرای نمایش در سالن‌های خصوصی نیستم/ اقتصاد تئاتر رضایت‌بخش نیست
  • همکاری سازمان عقیدتی سیاسی ارتش و اداره کل هنرهای نمایشی برای تولید آثار نمایشی
  • اجرای آثار جشنواره تئاتر ایثار در شهر‌های استان گلستان
  • آغاز پیش‌ فروش بلیت اجرا‌های «امشب به صرف بورش و خون»
  • «بیرون پشت در» را در تئاتر شهر ببینید!
  • آمار فروش و تماشاگران نمایش های در حال اجرا
  • آغاز پیش‌فروش بلیت اجراهای خرداد «امشب به صرف بورش و خون»
  • اجرای آثار جشنواره تئاتر ایثار در شهرهای استان گلستان
  • اعلام آمار فروش تماشاخانه‌های دولتی
  • ماجرای عجیب طراح سوالات کنکور | اجازه خروج به او ندادیم تا اینکه چهلم همسرش رسید + فیلم