Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-27@12:42:57 GMT

برگزاری یازدهمین جشنواره «رسانه و نشریات دانشجویی»

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۹۵۳۷۴۴

مدیرکل فرهنگی وزارت بهداشت با بیان اینکه یازدهمین دوره جشنواره رسانه و نشریات دانشجویی را با همکاری دیگر دستگاه‌های دانشگاهی برگزار می‌کند، گفت: فراخوان یازدهمین جشنواره رسانه و نشریات دانشجویی دانشگاه‌های علوم پزشکی تا پایان فروردین ماه اعلام می‌شود.

به گزارش دانشجو، به نقل از مفدا امیر لله‌گانی، مدیر کل فرهنگی وزارت بهداشت با اعلام این خبر افزود: این جشنواره که یازدهمین دوره جشنواره نشریات دانشجویی است با تغییراتی نسبت به سال گذشته آغاز خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه در یازدهمین دوره این رویداد بزرگ فرهنگی تلاش می‌کنیم تا بتوانیم جشنواره را در سطح بالا، با کیفیت و قابل قبول برگزار کنیم، ابراز امیدواری کرد: برگزاری این دوره جشنواره بتواند به ارتقاء کیفیت نشریات دانشجویی کمک کند.
لله‌گانی ادامه داد: فعالیت در عرصه نشریات یکی از موثرترین راه‌های رشد و تعالی سیاسی، اجتماعی و فرهنگی دانشجویان است و همه باید کمک کنیم تا فضای بهتری برای فعالیت نشریات دانشجویی ایجاد شود.

مدیرکل فرهنگی وزارت بهداشت یکی از مهم‌ترین برنامه‌های این اداره کل در حوزه نشریات در سال ۹۷ را تمرکز بر آموزش فعالان نشریات دانشجویی عنوان کرد و افزود: در سال ۹۷ مهم‌ترین برنامه ما ایجاد زمینه‌های لازم برای آموزش فعالان نشریات است که در نهایت منجر به ارتقاء کیفی نشریات دانشجویی خواهد شد.

لله‌گانی همچنین از واگذاری بخشی از فعالیت‌ها به خود دانشجویان به عنوان یکی دیگر از سیاست‌های این اداره کل در سال جاری اشاره کرد و افزود: فعالان نشریات دانشجویی یکی از بازوهای مهم مشورتی و اجرایی در فعالیت‌های آتی خواهند بود که در ذیل خانه نشریات می توانند نقش مهمی در برگزاری جشنواره نشریات دانشجویی و همچنین برگزاری آموزش‌های فعالان این حوزه در سطح کشور ایفا نمایند.

وزارت بهداشت دهمین جشنواره رسانه و نشریات دانشجویی موسوم به تیتر ۱۰ را در سال گذشته برگزار کرد که با استقبال بسیار زیاد دانشجویان رسانه‌ای دانشگاه‌های کل کشور مواجه شد.

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۵۳۷۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال گسترده از فعالیت‌های فرهنگی امامزاده قاسم(ع) تهران/فعالیت‌ها با پیوست رسانه ای انجام می شود

به گزارش حوزه فرهنگ و هنر خبرگزاری تقریب، حجت الاسلام رستمی، مدیر اجرایی امامزاده قاسم(ع) طی سخنانی در دومین روز برپایی نمایشگاه دستاوردهای وقف با اشاره به موضوع جوانان و رسانه گفت: آستان امامزاده قاسم(ع) با توجه به انتسابی که به قاسم بن الحسن(ع) دارد، رویکرد خود را مبتنی بر نوجوانان و جوانان دارد.

وی با بیان اینکه روایات فراوان ما را به سوی توجه به نوجوانان و جوانان سوق داده است، اظهار کرد: آستان امامزاده قاسم(ع) در دربند پایگاه ویژه برای نوجوانان است و به واسطه حمایت سازمان اوقاف مجموعه امامزاده قاسم به عنوان مجموعه فعال حوزه نوجوان مطرح شده است.

حجت الاسلام رستمی بیان کرد: در یکسال دو دوره اعتکاف دانش آموزی برگزار کرده ایم و ۶ هزار نفر متقاضی داشتیم. در دوره هایی که برگزار می کنیم، دانش آموز یک شب در امامزاده بیتوته می کند و برنامه فرهنگی برگزار می شود. در هر بیتوته بالغ بر ۱۵۰۰ نفر متقاضی داریم.

وی افزود: در برنامه روزه اولی ها، چند ده هزار نفر حضور داشتند. اینکه این مجموعه به عنوان مجموعه فعال حوزه نوجوان مطرح شده بخاطر فعالیت رسانه ای خوب است. وقتی رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلا ب به شکستن محاصره تبلیغاتی دشمن اشاره می کنند، راهکارش توجه به مقوله رسانه است
تاکنون چندین مستند ارائه کرده ایم برای هر کار پیوست رسانه ای در نظر می گیریم.
 
 مدیر اجرایی امامزاده قاسم(ع) گفت: ما به واسطه اقدامات رسانه ای ۵۰۰ درصد افزایش زائر داشته ایم و افزایش زائر یعنی افزایش خیر و رشد و بالندگی آستان، لذا عرصه رسانه به شدت اهمیت دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ‌کرمان‌ میزبان سومین جشنواره ملی چند رسانه‌ای میراث فرهنگی
  • فعالیت های فرهنگی در فرودگاه های کشور +فیلم
  • کرمان میزبان جشنواره چند رسانه‌ای وزارت میراث فرهنگی است
  • جریان دانشجویی بستر خوبی برای پای کار آمدن قشر خاکستری در فعالیت‌های فرهنگی است
  • استقبال گسترده از فعالیت‌های فرهنگی امامزاده قاسم(ع) تهران/فعالیت‌ها با پیوست رسانه ای انجام می شود
  • تأکید بر ارتقای فعالیت‌های فرهنگی در حوزه زنان و رسانه
  • برگزاری جشنواره تیتر دانشجویی کشور در مشهد
  • جزئیاتی از پرداخت وام‌های دانشجویان علوم پزشکی / برگزاری ۷ طرح ملی دانشجویی
  • آغاز به‌کار جشنواره تیتر دانشجویی کشور در مشهد
  • شارلاتان‌بازی نشریات توقیف‌شده به روایت اصلاح‌طلبان