Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل فرهنگی وزارت بهداشت گفت: وزارت بهداشت یازدهمین دوره جشنواره رسانه و نشریات دانشجویی را برگزار می‌کند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از معاونت دانشجویی و فرهنگی وزارت بهداشت (مفدا)، امیر لله‌گانی با اعلام این خبر افزود: فراخوان یازدهمین جشنواره رسانه و نشریات دانشجویی دانشگاه‌های علوم پزشکی تا پایان فروردین ماه اعلام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: این جشنواره که یازدهمین دوره جشنواره نشریات دانشجویی است با تغییراتی نسبت به سال گذشته آغاز خواهد شد.

مدیرکل فرهنگی وزارت بهداشت با اشاره به اینکه در یازدهمین دوره این رویداد بزرگ فرهنگی تلاش می‌کنیم تا بتوانیم جشنواره را در سطح بالا، با کیفیت و قابل قبول برگزار کنیم، ابراز امیدواری کرد: برگزاری این دوره جشنواره بتواند به ارتقاء کیفیت نشریات دانشجویی کمک کند.

لله‌گانی ادامه داد: فعالیت در عرصه نشریات یکی از موثرترین راه‌های رشد و تعالی سیاسی، اجتماعی و فرهنگی دانشجویان است و همه باید کمک کنیم تا فضای بهتری برای فعالیت نشریات دانشجویی ایجاد شود.

مدیرکل فرهنگی وزارت بهداشت یکی از مهم‌ترین برنامه‌های این اداره کل در حوزه نشریات در سال ۹۷ را تمرکز بر آموزش فعالان نشریات دانشجویی عنوان کرد و افزود: در سال ۹۷ مهم‌ترین برنامه ما ایجاد زمینه‌های لازم برای آموزش فعالان نشریات است که در نهایت منجر به ارتقاء کیفی نشریات دانشجویی خواهد شد.

لله‌گانی از واگذاری بخشی از فعالیت‌ها به دانشجویان به عنوان یکی از سیاست‌های این اداره در سال جاری اشاره کرد و افزود: فعالان نشریات دانشجویی یکی از بازوهای مهم مشورتی و اجرایی در فعالیت‌های آتی خواهند بود که در ذیل خانه نشریات می توانند نقش مهمی در برگزاری جشنواره نشریات دانشجویی و همچنین برگزاری آموزش‌های فعالان این حوزه در سطح کشور ایفا کنند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۵۳۸۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره بازی‌های محلی بانوان در بجنورد برگزار می‌شود

معاون فرهنگی شهردار بجنورد گفت: جشنواره بازی‌های بومی محلی ویژه محلات در روز پنجشنبه، ششم اردیبهشت ساعت ۹ صبح در پارک آفرینش بجنورد برگزار می‌شود.

محمدرضا موفق در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از خراسان‌شمالی، اظهار کرد: جشنواره بازی‌های بومی محلی در بجنورد روز پنجشنبه، ششم فروردین ساعت ۹ صبح برگزار می‌شود.

وی افزود: این جشنواره برای بانوان و ویژه محلات است.

معاون فرهنگی شهردار بجنورد خاطرنشان کرد: هیئت ورزش‌های بومی‌ومحلی بجنورد، دانشگاه علوم‌پزشکی، مؤسسه به رنگ صدف و سازمان فرهنگی اجتماعی ورزش از جمله دستگاه‌های یاری رسان در برگزاری این جشنواره هستند.

وی افزود: محل برگزاری جشنواره بازی‌های بومی محلی در پارک آفرینش بجنورد است.

کد خبر 747652

دیگر خبرها

  • امام رضا (ع) محل وفاق تمام مسلمانان جهان است
  • افزایش ۳۰ درصدی خوابگاه متاهلین دانشگاه‌های علوم پزشکی
  • تأکید بر ارتقای فعالیت‌های فرهنگی در حوزه زنان و رسانه
  • برگزاری جشنواره تیتر دانشجویی کشور در مشهد
  • دوره توانمندسازی کنشگران فضای مجازی در قزوین برگزار شد 
  • فهرست دانشگاه‌های خارج از کشور مورد تایید وزارت بهداشت اعلام شد
  • آغاز به‌کار جشنواره تیتر دانشجویی کشور در مشهد
  • شارلاتان‌بازی نشریات توقیف‌شده به روایت اصلاح‌طلبان
  • جشنواره بازی‌های محلی بانوان در بجنورد برگزار می‌شود
  • جشنواره گیلاس اشنویه به ایستگاه هفتم رسید