Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-05-03@03:41:30 GMT

اعتراض وکیل‌ متهم پرونده حادثه خیابان پاسداران به حکم

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۹۵۳۹۰۰

وکیل‌مدافع متهم پرونده حادثه خیابان پاسداران از اعتراض به رای صادره توسط دادگاه کیفری یک استان تهران در پرونده موکلش خبر داد.

سعید اشرف‌زاده در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان این مطلب گفت: رای دادگاه بدوی قبل از سال جدید به بنده ابلاغ شد و من نیز همان زمان به رای صادره اعتراض کردم.

وی افزود: هفته گذشته سرپرست دادگاه‌های کیفری یک استان تهران از ارسال پرونده به دیوان عالی کشور خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس این گزارش، محمد شهریاری سرپرست دادسرای امور جنایی تهران 15 فروردین سال 97 در گفت‌وگو با ایسنا از محکومیت عامل قتل سه نفر از ماموران نیروی انتظامی در حادثه خیابان پاسداران به سه بار قصاص و حبس خبر داد.

۳۰ بهمن ماه سال 96 تجمع شماری از دراویش گنابادی در خیابان گلستان هفتم پاسداران منجر به درگیری با پلیس شد و در نهایت به خشونت کشیده شد. طبق اعلام پلیس در این درگیری یک راننده منتسب به معترضین با اتوبوسی که در محل پارک شده بود، به سوی گروهی از مأموران آمد و سه نفر از ماموران نیروی انتظامی توسط اتوبوس مذکور و یک بسیجی هم توسط یک ماشین سمند زیر گرفته و کشته شدند، یک بسیجی دیگر هم بر اثر ضرب و شتم کشته شد و ۳۰ مامور نیز زخمی شدند.

پس از صدور کیفرخواست و تفهیم اتهام سه فقره قتل عمدی و اخلال در نظم عمومی به متهم این پرونده و برگزاری سه جلسه دادگاه در شعبه نهم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی محمدی کشکولی، در نهایت حکم قصاص این متهم صادر شد.

منبع: فرارو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۵۳۹۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش خشم معترضان صهیونیست در خیابان‌های تل‌آویو+ فیلم

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، معترضان به نتانیاهو، خواهان توافقی برای آزادی اسرا و انتخابات زودهنگام هستند.

بنابراین گزارش، خانواده‌های اسرای صهیونیست نتانیاهو را مسبب شکست مذاکرات با حماس می‎دانند و او را متهم می‌‎کنند که منافع شخصی خود را بر آزادی اسرا مقدم می‎داند.

در طرف مقابل، نتانیاهو هم بقای سیاسی خود را در ادامه جنگ می‎بیند؛ چراکه او متهم است که با عدم پیش‎بینی حمله حماس در روز ۷ اکتبر، امنیت این رژیم را به مخاطره انداخته و به همین دلیل باید استعفا دهد.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حکم قاتل وکیل شاهرودی در دیوان عالی کشور تایید شد
  • حکم قصاص قاتل وکیل شاهرودی تایید شد
  • حکم قصاص قاتل وکیل شاهرودی در دیوان عالی کشور تایید شد
  • تایید حکم قاتل وکیل شاهرودی در دیوان عالی کشور
  • ماجرای قتل غزاله و اعدام آرمان؛ رابطه‌ای بی فرجام
  • دستگیری سارق انباری خانه‌ها در تهران
  • جنایت عشقی در خیابان جردن
  • جلوگیری از تضییع حقوق شهرداری تهران در پرونده ۷۷ میلیاردی
  • آزادی مشروط در انتظار بابک زنجانی؟
  • آتش خشم معترضان صهیونیست در خیابان‌های تل‌آویو+ فیلم