Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا و به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان مازندران؛ جعفر احمدپور، مدیرعامل شرکت گاز استان، با اعلام خبر فوق گفت: در راستای گسترش دولت الکترونیک، افزایش رضایت‌مندی مشترکین و استفاده از فناوری‌های نو و کاهش هزینه‌ها و صدور صورتحساب در کمترین زمان ممکن طرح قرائت و چاپ آنی صورتحساب قبوض گاز مشترکین در شرکت گاز استان مازندران به اجرا در آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درخصوص جزئیات این طرح افزود: در این سامانه کنتورخوان بعد از ثبت قرائت کنتور اطلاعات را در نرم افزار موجود در تلفن همراه یا تبلت ثبت و با ارسال داده با اینترنت پرسرعت به سرور اصلی و پردازش اطلاعات صورتحساب گاز در چاپگر همراه کنتور خوان چاپ و همان لحظه تحویل مشترک می گردد.

احمدپور با اشاره به مزایای این طرح اظهار داشت: قرائت سریع و دقیق کنتور و تحویل صورتحساب، اطمینان از تحویل قبوض به مشترکین در همان لحظه، از بین رفتن زمان قرائت و تحویل قبوض، کنترل و نظارت بر عملیات کنتور خوانی با استفاده از GPS سامانه، کاهش خطاهای انسانی قرائت، افزایش مهلت زمان کافی برای مشترکین جهت پرداخت گاز بهاء و اطمینان از عدم توزیع دیرهنگام قبوض از جمله مزایای این طرح می باشد.

مدیرعامل شرکت گاز مازندران تصریح کرد: این طرح به صورت پایلوت در شهرستان‌های نوشهر و چالوس به اجرا در آمده و با برنامه‌ریزی‌های بعمل آمده به تدریج تمام شهرهای استان زیر پوشش این سامانه قرار خواهند گرفت.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان مازندران اینترنت فناوری گاز نرم افزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۵۳۹۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطعی برق برخی از مناطق ارومیه

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،به اطلاع مشترکین محترم شهرستان ارومیه میرساند روز شنبه مورخ ۰۸ / ۰۲ / ۱۴۰۳ به علت اجرای پروژه عملیات نصب و اتصال ترانسفورماتور جدید (دوم) از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۵ برق کلیه مشترکین شهرستان چالدران قطع خواهد شد.

دیگر خبرها

  • اطلاعیه قطعی گاز در شهرستان آمل
  • اعلام مراسم و محافل حرم مطهر بانوی کرامت در هفته جاری‌
  • اجرای طرح تعویض کنتورهای فرسوده در استان مرکزی
  • گندمکاران یزد نگرانی بابت تحویل گندم نخواهند داشت
  • تعلل کویرتایر در تحویل فروش های اینترنتی
  • تحویل زمین به آبکاران به شرط آغاز ساخت پیش‌تصفیه
  • نصب سه هزار و ۲۰۰ دستگاه کنتور هوشمند روی چاه‌های آب
  • لغو سفارش ساخت قطارهای مسافری به CRRC چین
  • ۲ هزار واحد مسکن مهر مهستان تا پایان اردیبهشت تحویل می‌شود
  • قطعی برق برخی از مناطق ارومیه