Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، در متن نامه روابط عمومی جشنواره جهانی فیلم فجر آمده است:

۱. جشنواره جهانی فجر همچون سایر جشنواره‌های بین‌المللی بلافاصله پس از تعیین تکلیف فیلمی که درخواست شرکت در جشنواره را داده است، ایمیلی به درخواست کننده ارسال می‌کند و ضمن تشکر از درخواست او، نتیجه رد یا قبول درخواست را به اطلاع او می‌رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 ۲. محتوای این ایمیل، برای همه متقاضیان مشترک است و متن اختصاصی برای هیچکس تنظیم و ارسال نشده و نمی‌شود. 

۳.  طبق خبر منتشر شده گویا جناب امیریوسفی ایمیلی با این مضمون دریافت کرده‌اند که فیلم شما فاقد کیفیت بوده یا در زمره فیلم‌های باکیفیت قرار ندارد. طبیعی است که چنین مفهومی در ایمیل ارسالی وجود ندارد و جشنواره جهانی کمال احترام را برای همه فیلمسازان و فیلمساز خوب کشورمان آقای امیریوسفی قائل است. 

۴. طبق آیین نامه جشنواره جهانی فجر، هر فیلم تنها یک بار می‌تواند درخواست حضور در جشنواره را داشته باشد و فیلم آقای امیریوسفی سال گذشته نیز فرم درخواست را پر کرده بود.

۵. متن کامل ایمیل ارسالی برای کلیه متقاضیان شرکت در یکی از بخش‌های جشنواره که به هر دلیل درخواستشان پذیرفته نشده، عینا به قرار زیر است:

«جناب آقای/ سرکار خانم....

با سپاس از ثبت و ارسال اثرتان در سی‌وششمین دوره جشنواره جهانی فیلم فجر، به اطلاع میرسانیم در این دوره افتخار دریافت تعداد زیادی فیلم با کیفیت بالا را داشتیم. علاقه مند بودیم امکان نمایش تمامی این آثار ارزشمند فراهم می شد.

متأسفانه فیلم شما برای نمایش در این دوره جشنواره انتخاب نشده است. با این حال تلاش‌تان را قدر دانسته و بی‌صبرانه در انتظار آثار دیگر شما در دوره های آتی جشنواره خواهیم ماند.

با سپاس

دبیرخانه جشنواره جهانی فیلم فجر.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: فیلم سینمایی آشغالهای دوست داشتنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۵۴۰۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست سرمربی فاینورد هلند از قلعه‌نویی

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا جهانبخش که با مصدومیت دست و پنجه نرم می‌کند هنوز به بهبودی نرسیده و در بازی‌های گذشته فاینورد در لیگ هلند هم غایب بود. با این حال سرمربی فاینورد اعلام کرده که بازیکن ایرانی به زودی شرایط ایده‌آل را به دست خواهد آورد.

آرنه اسلات، سرمربی تیم فوتبال فاینورد، با اشاره به غیبت جهانبخش گفت: «علیرضا جهانبخش برای بازی با هیرنفین آمادگی لازم را ندارد.»

اسلات البته اعلام کرده که انتظارش دعوت از جهانبخش به تیم ملی ایران است چراکه با شرایط موجود او می‌تواند برای تیم ایران در مقدماتی جام جهانی بازی کند.

بر اساس اعلام سرمربی فاینورد جهانبخش تا دیدار ایران و ترکمنستان در دور اول انتخابی جام جهانی به شرایط آرمانی خواهد رسید و می‌تواند در ورزشگاه آزادی همراه تیم ملی باشد و در ادامه دیدار برگشت با ترکمنستان را نیز انجام بدهد.

تیم ملی ایران روز 2 فروردین در ورزشگاه آزادی با ترکمنستان دیدار می‌کند و در ادامه 7 فروردین در کشور حریف بازی برگشت را انجام می‌دهد. ایران با چهار امتیاز از دو بازی و به دلیل تفاضل گل بهتر در صدر جدول رده‌بندی انتخابی جام جهانی در آسیا قرار دارد.

دیگر خبرها

  • تهران، خواستنی‌تر از آن چیزی است که برخی گمان دارند ؛ تهران دوست‌داشتنی
  • درخواست سرمربی فاینورد هلند از قلعه‌نویی
  • حرکت کاروان استقبال از نوروز۱۴۰۳/آغاز برنامه‌های نوروزی باعنوان «تهران دوست داشتنی»
  • ویژه برنامه «ایران دوست داشتنی» برای نوروز ۱۴۰۳ +تیزر برنامه
  • «ایران دوست داشتنی» تلویزیون از امشب ویژه و زنده می‌شود
  • ویژه برنامه «ایران دوست داشتنی» برای نوروز۱۴۰۳/ ۱۴۰۳ با ویژه برنامه «ایران دوست داشتنی»
  • پخش ویژه برنامه نوروزی «ایران دوست داشتنی» از امشب + تیزر
  • حرکت کاروان استقبال از ۱۴۰۳ شهرداری تهران/ آغاز برنامه‌های نوروزی با عنوان تهران دوست‌داشتنی
  • رحمان بی رحم اینبار مقابل تیم دوست داشتنی
  • ویژه برنامه «ایران دوست داشتنی» از امشب روی آنتن می رود