Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - مشکي‌پوشان خراسان در حالي به رقابت‌هاي دسته اول سقوط کرد که امسال 5 مربي را به شکل‌هاي مختلف تعويض کرد و در شرايطي که مي‌خواست جاي ابومسلم را پر کند راه همان تيم را در پيش گرفت.
به گزارش خبرنگار ورزشي خبرگزاري فارس، تيم فوتبال مشکي پوشان را مي‌توان جز معدود تيم‌هاي تاريخ فوتبال ايران دانست که در يک فصل به رکورد تغيير چندين و چند مربي دست پيدا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تيمي که ثبات مديريتي داشت و پدر و پدسر عباسي تا آنجا که توانستند با مربيان در فوتبال ايران بازي کردند کاري که اعراب در فوتبال حاشيه خليج فارس آن را انجام نمي‌دادند.
مشکي‌پوشان که حتي بر سر انتخاب نامش هم مدت‌ها با سازمان ليگ کش و قوس داشت امسال فقط در يک حرکت خودش را با ساير تيم‌ها متمايز کرد و آن هم گرفتن عکس تيمي متفاوت قبل از شروع بازي‌ها بود وگرنه در تمامي موارد نسبت به تيم‌هاي ديگر عملکرد ضعيفي داشت. اين تيم بعد از اختلافات فصل گذشته با خداداد عزيزي امسال را با اکبر ميثاقيان آغاز کرد.با گذشته فقط چند هفته و نتايج ضعيف بلافاصله مديران اين باشگاه مربي سنتي و با تعصب شهر مشهد را از کار برکنار کرده و عليرضا مرزبان را جانشين وي کردند.
مرزبان هم فقط چند هفته در مشکي‌پوشان بود، وي در بازي ويتريني مقابل استقلال حضور داشت و يک تساوي هم گرفت اما بعد از اختلافات شديد و درگيري‌ فيزيکي با مديرعامل جوان اين باشگاه که البته بارها تکذيب شد سر از شهرداري ماهشهر درآورد و فقط چند هفته سکان هدايت مشهدي‌ها را بر عهده داشت. در ادامه رضا عنايتي کار مربيگري خود را در مشکي‌پوشان آغاز کرد، وي در هفته هاي ابتدايي حضورش با لباس رسمي روي نيمکت تيم مشهدي بد کار نکرد اما رفته رفته نتايج اين تيم افت کرد تا وي هم به شکلي محترمانه از کار برکنار شود. البته عنايتي از کار برکنار شده اولين اشتباه آغاز مربيگري‌اش را زماني مرتکب شد که وقتي مسئولان باشگاه مشهدي موفق نشدند مربي را براي ادامه راه انتخاب کنند با يک چراغ سبز به اين تيم برگشت ولي باز هم با يک باخت توسط عباسي‌هاي معروف مشهد از هدايت اين تيم کنار گذاشته شد تا نماينده مشهد رفته رفته خطر سقوط را حس کند.
البته اين پايان کار نبود و تعويض‌هاي پي در پي مربيان ظاهرا کاري کرده بود که مديران اين باشگاه اشتباهات خود را از ياد برده بودند، نداشتن امکانات مناسب، استخدام بازيکنان خارجي بي کيفيت که در عرض چند هفته فسخ قرارداد مي‌کردند و مشکلات هميشگي مالي باعث شده بود تا مشکي‌پوشان کانديداي سقوط باشد اما در اين بين مرتب مربيان عوض مي‌شدند! 
بعد از جدايي عنايتي آرمين رهبر چند هفته‌اي هدايت مشکي پوشان را بر عهده داشت و او هم نتايج ضعيفي گرفت تا در نهايت داوود مهابادي هدايت اين تيم مشهدي را عهده‌دار شود.مهابادي هم در اين دو هفته همان روندي را داشت که مربيان ديگر داشتند و در نهايت روز گذشته سند سقوط اين تيم با شکست سنگين مقابل استقلال امضا شد. در اين بين از دو هفته پيش خداداد عزيزي هم به عنوان مدير سازمان فوتبال اين باشگاه انتخاب شده هر چند کار از کار گذشته بود!
با اين شرايط به نظر مي‌رسد مشکي‌پوشان که در اين چند سال سعي کرده با استفاده از نام ابومسلم براي خود اسم و رسمي دست و پا کند مشکي به نام مديران دارد نه مربيان، موضوع مهمي که حسين بادامکي شب گذشته بعد از باخت به استقلال به آن اشاره کرد« در مشکي‌پوشان همه چيز اشتباهي بود».
انتهاي پيام/ا

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۵۴۰۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوسمار: خوردن ۴ گل ناراحتم می‌کند / حواسم به لیگ است نه تمدید!

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: این بازی از نظر احساسی و فیزیکی برای ما سخت و سنگین شد. در این مسابقه ما نتوانستیم بازی همیشگی خودمان را انجام دهیم. آلومینیوم، اما توانست با یک ریتم ثابت بازی کند. ما باید سعی کنیم اشتباهات را برطرف کنیم، چون لیگ را روبه‌رو داریم که بازی‌های آنجا سخت است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، اوسمار ویرا پس از شکست پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک در مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی اظهار داشت: این بازی از نظر احساسی و فیزیکی برای ما سخت و سنگین شد. در این مسابقه ما نتوانستیم بازی همیشگی خودمان را انجام دهیم. آلومینیوم، اما توانست با یک ریتم ثابت بازی کند. ما باید سعی کنیم اشتباهات را برطرف کنیم، چون لیگ را روبه‌رو داریم که بازی‌های آنجا سخت است.

وی در پاسخ به سؤالی درباره دلایل تعویض بازیکنانی مانند ترابی، سروش رفیعی و عبدالکریم حسن گفت: بعضی وقت‌ها باید تعویض‌هایی انجام دهیم که بازیکنان حس رقابت بیشتری داشته باشند. شما دیدید آلومینیوم با بازیکنانی که داشت خوب بازی کرد. ما با تعویض‌ها توانستیم در وقت اضافه دو گل بزنیم و دوباره جلو بیفتیم؛ امروز مشکل ما در بخش هجومی نبود، در بخش دفاعی بود. در بازی حذفی شما نمی‌توانید یک گل در دقیقه ۹۰ و یک گل در دقیقه ۱۰۰ بخورید.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در بازی لیگ هم که یک بر صفر اینجا شکست خوردیم گفتم که بازی با آلومینیوم اینجا سخت است. در این بازی نسبت به بازی لیگ متفاوت بودیم. فرق ما با بازی قبلی این بود که می‌دانستیم چه کاری باید انجام دهیم. حتی وقتی گل اول را خوردیم در نیمه دوم شانس دو به یک داشتیم و اگر گل را می‌زدیم شاید بازی تمام شده بود. ما باید بیشتر تلاش کنیم، چون سال دیگر هم ما اینجا بازی داریم و باید مشکل را برطرف کنیم.

اوسمار در ادامه تصریح کرد: چهار گل خوردن نه تنها در ایران، بلکه کلاً در فوتبال خوب نیست و ناراحتم می‌کند. بعد از چند بازی که گل نخوردیم به نظرم دریافت چهار گل خوب نیست.

 

ادامه دارد ...

دیگر خبرها

  • توافق نهایی کونته با ناپولی
  • اوسمار: دریافت ۴ گل در فوتبال اصلا خوب نیست/ تمرکزم روی لیگ است نه تمدید قرارداد
  • تیم فوتبال سپاهان راهی یک چهارم نهایی شد
  • اوسمار: خوردن ۴ گل ناراحتم می‌کند / حواسم به لیگ است نه تمدید!
  • ملی‌پوشان دختر فوتبال ایران، تاجیکستان را گلباران‌کردند
  • تعجب آلمانی‌ها از سرعت سقوط پول ملی ایران!
  • دو جام برای ملی پوشان و درخشش یک گلزن در ژاپن/شانس به طارمی برگشت
  • کنایه تلخ فوتبالیست دوست‌داشتنی سابق درباره قیمت دلار | فیلم
  • سپیدپوشان ملوان میزبان نارنجی پوشان سایپا
  • ویسی دنبال قرارداد بلندمدت با فولاد در حال سقوط