Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-04-24@01:39:18 GMT

منتظر "دیوار به دیوار 3" و «نهنگ عنبر3» باشید

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۹۵۴۲۳۴

منتظر 'دیوار به دیوار 3' و «نهنگ عنبر3» باشید

به گزارش جهان نيوز،  رضا ناجی بازیگر سینما و تلویزیون درباره سریال "دیوار به دیوار 2" گفت: فصل یک این سریال که سال 95 تولید و در نوروز ۹۶ از تلویزیون پخش شد نسبت به سریال های دیگر مخاطبان خوبی داشت و مردم هم بسیار راضی بودند.

وی در همین راستا افزود: بعد از اتمام فصل اول سریال دیوار به دیوار مردم همیشه جویای تصمیم درباره فصل دوم بوده و درباره تولید آن می‌پرسیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فصل دوم که زمستان ۹۶ تولید و نوروز ۹۷ از شبکه ۳ پخش شد نیز بییننده خوبی داشت و مردم آن را دنبال کردند و راضی بودند.

بازیگر  "دیوار به دیوار 2" درباره برخوردهایی که با مردم داشته و واکنش هایشان اظهار کرد: سریال محتوایی خانوادگی اجتماعی دارد و روایت چند خانواده در خانه ای ویلایی است که در انتظار صاحبخانه شدن توسط مالک خانه هستند، از این نظر مردم نسبت به دیوار به دیوار ۲ احساس نزدیکی کرده، از آن خوششان آمده و از ساخت چنین سریالی قدردانی می کنند.

ناجی درباره چرایی بازی در دیوار به دیوار ۲ توضیح داد: با سامان مقدم در سینما سابقه همکاری داشتم. پیش از تولید دیوار به دیوار به من گفت که باید در این سریال بازی کنی که من هم با توجه به همکاری قبلی قبول کردم. با این که نقش وکیل را بازی می کنم و مدت آن کوتاه است اما به خاطر علاقه به مقدم و همکاری قبلی نقش را پذیرفتم.

وی به مقایسه دو فصل دیوار به دیوار پرداخت و افزود: موضوع دو فصل سریال حل مشکل خانواده هاست و شخصی که من وکیل آن هستم  به دنبال این است که آپارتمان بسازد تا این خانواده ها به آسایش برسند. به نظر من نقطه ضعفی در سریال وجود ندارد و سرعتی که در تولید فصل دوم وجود داشت نیز براساس برنامه ریزی که برای تولید شده بود به ثمر رسید یعنی پایان فیلمبرداری بر طبق زمانبندی قبلی عید نوروز بود یعنی ۲۹ اسفندماه 96 ساعت ۵ صبح کار را تمام کردیم.

بازیگر "آواز گنجشک ها" حضور بازیگران پیشکسوت و با تجربه را نقطه قوت سریال دانست و بیان کرد: هنرمندانی چون فرهاد آئیش، گوهر خیراندیش، رویا تیموریان، من و سایر بازیگران تجربه دارند و کار کشته هستند در موفقیت یک اثر و دیده شدن آن موثر هستند.

ناجی درباره همکاری مجدد با سامان مقدم خاطرنشان کرد: امسال دیوار به دیوار ۳ ساخته می شود چون داستان ادامه دار است، همچنین فصل سوم نهنگ عنبر نیز اگر مشکلی پیش نیاید فکر می کنم امسال ساخته می شود.

منبع:میزان

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۵۴۲۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روایت فاطمه غفاری از ساخت فیلم و سریال کمتر از یک سال

تهیه‌کننده و بنیانگذار تکنولوژی ویرچوال پروداکشن تولید مجازی فیلم در واکنش به ساخت سریال‌ و فیلم‌هایی که سال‌ها به طول می‌انجامند این نکته را یادآور شد با تکنولوژی و فناوری هم می‌توانیم زمان و هم هزینه تولید آثار مهم تلویزیون و سینما را کاهش دهیم. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، این روزها درباره ساخت سریال‌ها و فیلم‌های سینمایی که شخصیت‌های ایرانی را معرفی می‌کند، اما با روایتِ خارجی نقدهای بسیاری مطرح می‌شود و در این میان بسیاری براین باورند که کُندی در روند تولیدی و افزایش هزینه‌ها زیر سایه بهرمندی حداقلی از فناوری‌های نوین شاید به ماجرا دامن زده و نکته نگران کننده است.

 اوجِ این حرف و حدیث‌ها با پخش سریال «حشاشین» که تنها ظرف مدت کمتر از یک سال ساخته شده بود، در برخی کشورهای همسایه ایران اتفاق افتاد که این زنگِ خطر را برای مسئولین و دست‌اندرکاران امر ایجاد کرده که می‌توان در مدت زمان کمتر و هزینه‌های مقرون‌ به صرفه‌تر سریال‌ها و فیلم‌های جریان‌ساز و مهم ساخت. 

زنگ خطر ماجرا اینجا ست که شاید یکی از بزرگترین موانع ساخت سریال و فیلم خصوصاٌ «الف ویژه‌ها» همین فناوری‌های جدید باشد که کار را به لحاظ زمانی کُندتر و اصطلاحاً تولید کارها را گران‌تر می‌کند.

فاطمه غفاری تهیه‌کننده و بنیانگذار تکنولوژی ویرچوال پروداکشن تولید مجازی فیلم در ایران در این زمینه معتقد است، شاید بسیاری از سریال‌هایی که اصطلاحاً به آنها «الف ویژه» گفته می‌شود به دلیل طولانی شدن دوران تولید گران تمام می‌شود تا جایی که بسیاری از مدیران تلویزیون و سینما بعضاً از زیر بار ساخت این نوع کارها تنها به دلیل بالا بودن هزینه‌ها، شانه خالی می‌کنند.

وی همچنین در جریان این گفت‌وگو به این نکته اشاره کرد که با فناوری‌های جدید که اتفاقاً در سریال‌هایی همچون «حشاشین» از آن بهره‌برداری شده می‌توان کارهای بزرگ و تأثیرگذار نمایشی را در کمتر از یک سال به سرانجام رساند.

این تهیه کننده شناخته شده عرصه فیلم و سریال درباره تجارب ساخت سریال با استفاده از فناوری‌های نوین تصریح کرد: در کارخانه تولید مجازی فیلم، پروژه‌های بزرگی  از جمله سریال «موسی(ع)» که چند صباحی تحت این فضا پیش رفت و «مهیار عیار» سریال جدید تلویزیون که این روزها خودش را برای آنتن سیما آماده می‌کند با استفاده از فناوری‌های نوین ساخته شد. همچنین سریال نمایش‌خانگی «هفت» و البته بسیاری از سریال‌ها و فیلم‌هایی که جزو تولیدات جدید و همکاری‌های تازه با این کارخانه پیش می‌روند.

زیرسوال بردن تاریخ با "حشاشین"، تلنگر جدی به سریال‌سازان

 غفاری در واکنش به ساخت سریال «حشاشین» و کم‌کاری‌هایی که در ساخت سریال‌های تأثیرگذار از شخصیت‌های تاریخی با لوکیشن‌ها و پروداکشن‌های بزرگ اتفاق افتاده، تأکید کرد: شاید نکته جالب توجهی باشد که قرار بود داستان پرداخته شده در سریال «حشاشین» را ما بسازیم؛ یعنی حسن صباح. اما به هر دلیلی این اتفاق نیفتاد. 

وی خاطرنشان کرد: اگر ما حمایت شویم حتماً هم هزینه‌های ساخت در فیلم‌ها و سریال‌های مهم و اصطلاحاً پرلوکیشن با پروداکشن‌های زیاد کم می‌شود و هم آنقدر طول نمی‌کشد که مخاطب را چندین‌سال‌ منتظر نگه دارد، مثلاً نیاز نیست تا 1405 منتظرِ سریال «سلمان فارسی» باشیم یا برخی سریال‌های دیگر که در تاریخِ تلویزیون به عنوان ویترین ارزشمندی از آنها یاد می‌شود.

تهیه‌کننده و بنیانگذار تکنولوژی ویرچوآل پروداکشن تولید مجازی فیلم در خصوص همکاری با کشورهای خارجی افزود: شاید جالب باشد که بگویم هندی‌ها در مذاکرات جدیدی که با ما داشتند خیلی علاقه‌مندند این روش و تکنیک‌های ساخت سریال و فیلم بنابر فناوری‌های جدید را ما به آنها بیاموزیم. در برخی از آثار و کارهایشان با آنها مشارکت کنیم. 

وی ادامه داد: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و صداوسیما و نهادهای ذیربط در ساخت آثار نمایشی (تلویزیونی و سینمایی) این حمایت را داشته باشند که می‌توانیم با استفاده از این تکنولوژی‌ها کارهای بزرگی که بارها درباره‌اش در فضای‌رسانه صحبت شده باید ساخته شوند تا جوانان ما از تاریخ این کشور به طور درست و به دور از تحریف خبردار شوند، اتفاق بیفتد. ما سال‌هاست که درباره ساخت «بازمانده2» یا برخی از کارهای دیگر درباره نبرد اسرائیل و فلسطین و حضور کشورهای مقاومت و یا بسیاری از کارهای سینمایی و سریالی اساطیری و تاریخی صحبت می‌کنیم اما اتفاق نمی‌افتد.

غفاری از تفاهم با سازمان صداوسیما برای راه‌اندازی یک شهرک بزرگ دیجیتال خبر داد که می‌تواند اتفاقات بزرگی را ایجاد کند. شاید روزهایی را ببینیم که سریال‌های بزرگِ تاریخی برای معرفی شخصیت‌های ارزشمند کشورمان را به جای چند ساله، چند ماهه بسازیم. 

«وعده صادق» محقق شد؛ اما وعده ساخت «بازمانده‌ها» خیر!

این تهیه‌کننده و بنیانگذار تکنولوژی ویرچوآل پروداکشن تولید مجازی فیلم با بیان اینکه به سمت شبیه‌سازی انسان‌ها برای استفاده در فیلم‌ها و سریال‌ها پیش رفته‌ایم، گفت: رسیدن به تکنیک ساخت فیلم و سریال با استفاده از شبیه‌سازی انسان اتفاق ارزشمند و بزرگی است که خوشبختانه به آن دست پیدا کردیم. مصداق بارز آن ساخت سکانس‌هایی از غزه است که به زودی از آن رونمایی خواهد شد.

او با اشاره به ساخته شدن فیلم‌ها و سریال‌ها با استفاده از فناوری کمتر از یک سال خاطرنشان کرد: وقتی نقدهایی را درباره سریال «حشاشین» می‌خواندم که فارغ از تحریف و زیر سؤال بردن تاریخ و یا به تعبیری با روایتِ غیرایرانی و غیراستناد شده در برخی از بخش‌ها، ساخته شدن این سریال در چند ماه با استفاده از تکنولوژی خودش این نکته را برای من ایجاد کرد که ما با استفاده از این تکنولوژی که در دست داریم و در این کارخانه بسیاری از کارها پیش رفته می‌توانیم زمینه‌ساز این اتفاقات باشیم. ادعا نیست اما واقعاً برخی از کارهای تاریخی چند ساله را می‌توانیم حتی یکساله و یا کمتر از یک سال هم تحویل بدهیم.

غفاری در پایان تأکید کرد: شاید برای برخی سؤال پیش آید چطور می‌توان یک پروژه چند ساله را چند ماهه یا یکساله ساخت؟ با توجه به تغییرات بنیادی و ویژگی‌های این روش تولید Virtualprodaction در صنعت سینما ما  امکان ساخت پروژه‌های تاریخی سینمایی در مدت زمان کمتر از یک سال را داریم و با  کاهش هزینه تولید در صورت حمایت سازمان سینمایی، صداوسیما می‌توانیم با استفاده از فناوری های نوین همزمان چندین سریال و سینمایی بسازیم. ما توانستیم با پایه‌گذاری  این روش و استفاده از این تکنولوژی، فیلم‌سازی را در ایران  به شکل صنعت در بیاوریم؛ در واقع از روش سنتی به روش نوین و صنعتی رسیدیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • منتظر این مالیات‌های جدید باشید/ این دارایی‌ها را بفروشید باید مالیات بدهید
  • بانک‌های دشتی در تحقق شعار سال مشارکت و همکاری لازم داشته باشند
  • تکلیف انتخاب روز تعطیل آخر هفته مشخص شد؟/مراقب جوسازی مافیای خودرو باشید
  • بازیگران شبکه نمایش خانگی را ستاره‌باران کردند
  • این چند نکته ساده کمک می‌کند که بدون عطر خوشبو شوید!
  • طرح جدید اتاق اصناف / منتظر این بازرسان باشید
  • ادعای عجیب مدیر ارشد نماوا علیه هنرمندان جنجال به پا کرد؛ قطع همکاری مازیار میری و همایون اسعدیان با نماوا
  • از کارگردان و تهیه‌کننده تا منتقد در برابر اتهام بی اخلاقی به هنرمندان سینما
  • روایت فاطمه غفاری از ساخت فیلم و سریال کمتر از یک سال
  • غفلت از کار جهادی باعث عقب ماندگی می شود