Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-05@22:34:23 GMT

جستجوها برای گمشده کویر مرنجاب ادامه دارد

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۹۵۴۳۵۷

حوادث رکنا: معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اصفهان گفت: همچنان در حال جست‌وجوی گردشگر گم شده در کویر مرنجاب هستیم.

داریوش کریمی با اشاره به آخرین وضعیت گمشده کویر مرنجاب اظهار داشت: کماکان عملیات جست‌وجو توسط نیروهای هلال احمر و نیروی داوطلب مردمی ادامه دارد.

وی افزود: تاکنون عملیات جست‌و‌جو با 181 نجاتگر در قالب 40 تیم امداد و نجات، 40 دستگاه خودروی کمک‌دار و 21 موتورسیکلت انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اصفهان گفت: روز یکشنبه گذشته 3 گردشگر دو خانم و یک آقا وارد کویر مرنجاب آران و بیدگل شدند و پس از مدتی گم شدند.

وی تصریح کرد: زمانی که گردشگران گم شدند به دو گروه تقسیم شدند و قرار گذاشتند هر کدام زودتر به جایی رسیدند، برای گروه بعد درخواست کمک کنند.

کریمی ادامه داد: دو خانم خودشان را به معدن به سمت دریاچه نمک قم رساندند و خبر مفقودی نفر سومشان را دادند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اصفهان با بیان اینکه از همان لحظه گزارش مفقودی عملیات جستجو آغاز شده گفت: با وجود تلاش بسیار و جستجوی وجب به وجب کویر توسط نیروهای هلال احمر و اتومبیل‌رانان و نیروهای آشنا و محلی متأسفانه هنوز خبری از وی نشده است.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سقوط هواپیما سلامت مهم ترین های 24 ساعت سقوط جت شخصی در ایران اخبار حوادث استان اصفهان امداد و نجات جمعیت هلال احمر معاون گمشده حوادث اصفهان کویر اخبار اصفهان کویر مرنجاب گمشدن در کویر مرنجاب حوادث عکس فیلم مشهد طلاق دختر جوان مرد زن تجاوز جنایت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۵۴۳۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کوهنوردان گمشده در ارتفاعات داورزن نجات یافتند

آفتاب‌‌نیوز :

 رییس جمعیت هلال احمر سبزوار گفت: ۲ کوهنورد که به دنبال بارش شدید باران و جاری شدن سیلاب در ارتفاعات منطقه «شملق» در شهرستان داورزن گم شده بودند، با تلاش امدادگران نجات یافتند.

ابوالفضل رفیعی اظهار کرد: در پی وقوع سیل در ارتفاعات موسوم به شملق مفقودی این ۲ نفر گزارش شده بود که نجاتگران هلال احمر پس از حدود ۲ ساعت تلاش و جست و جو، آنان را پیدا کرده و نجات دادند.

رئیس جمعیت هلال احمر سبزوار افزود: مأموران این جمعیت همچنین پس از رسیدن به صحنه حادثه و مشاهده انسداد جاده روستای ساروق داورزن بر اثر سیلاب و ورود گل و لای، به ۲ خودرو که در مسیر گرفتار شده بودند، امدادرسانی کرده و آنان را از مسیر سیلاب بیرون کشیدند.

به گزارش خبرگزاری مهر، وی اظهار کرد: پس از این حادثه و به دنبال بارش‌های شدید ساعات گذشته که منجر به وقوع سیل و ورود گل و لای به منازل روستای سلیمانیه در شرق سبزوار شد، تیم‌های امدادی بلافاصله به این منطقه اعزام شده و به یاری مردم گرفتار شده در سیلاب شتافتند.

رفیعی گفت: تیم‌های امداد و نجات همچنان در حال امدادرسانی به مردم روستای سلیمانیه هستند و با توجه به گزارش‌های دریافتی حدود ۱۰ منزل مسکونی درگیر سیلاب شده‌اند.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • امدادرسانی به ۱۶ شهرستان درگیر آبگرفتگی در خوزستان
  • امدادرسانی به بیش از ۲۰۰۰ نفر در بارندگی اخیر خوزستان
  • کوهنوردان گمشده در ارتفاعات داورزن نجات یافتند
  • تلاش بی وقفه نیروهای هلال احمر در نجات خودروها از سیلاب تسوج
  • برخورد پژو با ستون پل در جاده خدابنده ۲ فوتی گذاشت
  • نجات ۴ کوهنورد گمشده در قله دماوند
  • امدادرسانی هلال احمر به بیش از ۱۹۰۰ نفر متأثر از سیل و آبگرفتگی
  • امدادرسانی نیرو‌های عملیاتی هلال احمر به بیش از ۱۹۰۰ نفر متأثر از سیل و آبگرفتگی / ۷۸ عملیات امداد و نجات در ۴۸ ساعت گذشته صورت گرفت
  • تصادف زنجیره‌ای در آزادراه قزوین _ زنجان ۱۰ مصدوم به‌جا گذاشت
  • ۱۳ استان متاثر از سیل و آبگرفتگی/ امدادرسانی به ۸۰۰ نفر