Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان میاندوآب گفت: بقعه یک امامزاده در روستای داش تپه میاندوآب در روزهای گذشته توسط افراد ناشناس و سودجو مورد بی حرمتی و حفاری قرار گرفته است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از زرین خبر، روستای داش تپه میاندوآب، یک روستای تاریخی در ۲۱ کیلومتری میاندوآب قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

داش تپه به اعتبار آثار قلعه مانندی که روزگاری بر فراز آن بوده و دهانه آن با وسایل و مصالح لازم و با نهایت مهارت مسدود شده است در کنار روستای داش تپه در حوالی میاندوآب قرار دارد و بین اهالی شهر مشهور است که قبر زرتشت پیامبر پاک آیین ایرانی درون این تپه قرار دارد .

در همین روستا نیز آرمگاهی وجود دارد که به گفته اهالی روستا متعلق به امامزاده جدالدین علی(ع)، برادر امام زاده تاج الدین علی(ع) در شهر چهاربرج است و اهالی روستا نیز به آن احترام خاصی قائل هستند.

اما  در همین زمینه، یکی از روستائیان تصاویری را در شبکه های اجتماعی منتشر کرده و نوشته است که آرمگاه جدالدین علی(ع) در روستای داش تپه میاندوآب در روزهای گذشته توسط افراد ناشناس و سودجو مورد بی حرمتی و حفاری قرار گرفته است.

آرامگاه را حفاری کرده اند

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان میاندوآب هم در گفت و گویی که با خبرنگار زرین خبر داشت، با تایید این خبر و حفاری این آرامگاه توسط افراد ناشناس و سودجو، گفت: متاسفانه افرادی ناشناس و سودجو در اقدامی غیرقانونی این آرامگاه را حفاری کرده اند.

حجت الاسلام مقصود محمودی اظهار کرد: پس از آگاهی از این اقدام، مردم روستا نسبت به بازگرداندن آرامگاه به حالت اولیه و پر کردن محل حفاری ها اقدام نموده اند.

وی افزود: این موضوع مورد بررسی و پیگیری حقوقی قرار گرفته و با خاطیان برخورد قانونی انجام می شود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۵۴۵۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضبط ۴۵ هزار نخ سیگار قاچاق در میاندوآب

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، حسین نجف زاده گفت: پرونده قاچاق ۴۵ هزار نخ انواع سیگار خارجی به ارزش ۷۹۶ میلیون ریال در شعبه اول بدوی ویژه رسیدگی به قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان میاندوآب رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی افزود: شعبه رسیدگی کننده پس از بررسی پرونده و ارائه نکردن اسناد و مدارک قانونی، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط سیگار‌های کشف شده، متهم را به پرداخت ۷۹۶ میلیون ریال جزای نقدی معادل ارزش ریالی کالا محکوم کرد.

نجف زاده افزود: همچنین شعبه متهم را به پرداخت ۷۹۶ میلیون ریال معادل ارزش ریالی سیگار‌ها از بابت حمل کالای قاچاق و در مجموع به پرداخت یک میلیارد و ۵۹۲ میلیون ریال محکوم کرد.

به گفته نجف زاده، ماموران نیروی انتظامی شهرستان چهاربرج محموله قاچاق را در بازرسی از یک دستگاه خودروی سواری کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات ارسال کردند.

دیگر خبرها

  • بارش تگرگ بهاری در میاندوآب
  • عملکرد تیم خبری مهر در گیلان راضی کننده است
  • دستگیری دو حفار غیر مجاز مسلح در گرمدره
  • بازسازی روستای امامزاده ابراهیم(ع) شفت بدون پروسه اداری آغاز شود
  • تشدید برخورد محیط زیست با سودجویان اراضی ملی
  • ضبط ۴۵ هزار نخ سیگار قاچاق در میاندوآب
  • پرداخت تسهیلات و تجهیزات حمایتی به خانوارهای آسیب دیده شفتی
  • انجام ۵۰ درصد از نقشه برداری امامزاده ابراهیم(ع) شفت تا فردا
  • شاوردیان: بعد از عملیات وعده صادق سودجویان به دنبال ایجاد بحران اقتصادی در کشور بودند
  • توزیع اقلام اساسی بین ۱۳۴ خانوار آسیب دیده در امامزاده ابراهیم