Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-28@13:43:22 GMT

نهال های مهربانی با دستان خیرین زنجانی غرس شدند+تصاویر

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۹۵۴۵۱۵

نهال های مهربانی با دستان خیرین زنجانی غرس شدند+تصاویر

نهال های مهربانی با دستان خیرین مهرانه در محوطه کلینیک تخصصی این مجموعه غرس شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصرزنجان،بعد از ظهر جمعه 17 فروردین 97 با حضور بنیانگذاران انجمن مهرانه مینوش مقیمی(رئیس هیئت مدیره)، اصغر وثوق(مدیرعامل)، اعضای هیئت امنا، سرکمیته ها و سرواحدها و خیرین زنجانی، نهال های مهربانی به صورت نمادین به نام خیرین غرس شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مینوش مقیمی به پاس نیت خالصانه مرحومه ربابه صادقی نهال مهربانی را به اسم مادر معنوی و خیر نمونه انجمن غرس کرد و گفت: ایشان کسی بود که تمام دارایی اش را به مهرانه بخشید و به خیر نمونه انجمن شهرت یافت.

اصغر وثوق، مدیرعامل انجمن مهرانه که نهال مهربانی به نام "پروفسور ثبوتی"، رئیس هیئت امنا و چهره ماندگار فیزیک ایران را غرس کرد، با آرزوی صحت و سلامتی برای این شخصیت علمی اظهار کرد: امیدواریم همیشه مهرانه ای ها و تمام مردم زنجان از حضور پربرکت ایشان بهره مند شوند.

تقی سالک، رئیس کانون بازنشستگان اداره کل منابع طبیعی نیز در این مراسم مهرانه را از ماندگارترین کارهای کشور دانست که نه در ایران بلکه در دنیا می تواند نمونه باشد.

وی با بیان اینکه درخت صدقه جاریه است چه مثمر و چه غیرمثمر، تصریح کرد: این ایده بسیار قابل توجه است چرا که اقدامات خیرین مهرانه با غرس نهال ماندگار خواهد بود.

سالک این اقدام مهرانه را فرهنگ سازی برای حفظ منابع طبیعی و محیط زیست دانست و از اقدام مسئولان انجمن برای توجه به موضوع درختکاری قدردانی کرد.

محمد حدیدیان، از خیرین مهرانه و عضو هیئت امنای این مجموعه نیز با بیان اینکه "مهرانه با اعتقاد به خدا و کتاب الله پایه گذاری شده است" ، ابراز کرد: به شخصه مهرانه یکی از انجمن های مورد اطمینان من هست که به اهداف والایش علاقمندم.

فریده مکی، خیر مهرانه ای و از مسببان احداث شیمی درمانی مهرانه که از بهبودیافتگان مهرانه است پس از غرس نهال به نام خود ابراز کرد:"امروز نه یک درخت؛ بلکه یک قلب و زندگی کاشتیم"

ملیحه قدیمی، مسئول کمیته مددکاری در مراسم غرس نهال ضمن آرزوی بهبودی برای تمامی مبتلایان به سرطان گفت:"درخت نماد زندگی است؛ برای تمام بیماران سبز بودن را آرزو می کنم"

انتهای پیام /

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۵۴۵۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستبند پلیس بر دستان باند سارقان اماکن خصوصی و کشف اموال سرقتی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی پلیس هرمزگان سرهنگ عبدالمجید کرمی در تشریح این خبر بیان داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت از اماکن خصوصی و ساختمان‌های نیمه کاره و متواری شدن سارقان، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان ضمن شناسایی محل‌های سرقت و بررسی شیوه و شگردهای به کار رفته در سرقت‌ها با تشکیل تیمی به محل اعزام و در نهایت خودرو ام وی ام سارقان را در یکی از محلات شناسایی کردند.

این مسئول انتظامی اظهار داشت: مالک خودرو احضار که در تحقیقات صورت گرفته اعلام کرد که در تاریخ اعلامی خودرو دست فرزندش بوده که چهار ماه قبل از زندان آزاد شده که با بررسی دقیق سوابق متهم مشخص شد دارای سوابق متعددی در خصوص انواع جرایم بویژه سرقت می‌باشد که با هماهنگی قضائی متهم در مخفیگاهش دستگیر شد.

سرهنگ کرمی خاطر نشان کرد: متهم دستگیر شده در بازجویی فنی به عمل آمده به جرم خود اقرار کرده و معترف شد با همدستی فردی دیگر اقدام به سرقت کرده و سپس اموال مسروقه را به یک مال خر در بندرعباس فروخته‌ اند که طی عملیاتی دیگر دو متهم دیگر نیز در مخفیگاه‌هایشان دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه متهمان تعدادی اموال سرقتی کشف و ضبط شد.

رئیس پلیس آگاهی هرمزگان با بیان اینکه تلاش مأموران برای شناسایی مالباختگان جهت تحویل اموال مکشوفه به آنان ادامه دارد، بیان داشت: متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی و با قرار بازداشت روانه زندان شدند.

کد خبر 6090378

دیگر خبرها

  • دستبند پلیس بر دستان باند سارقان اماکن خصوصی و کشف اموال سرقتی
  • ضرورت به‌روزسانی تجهیزات اطفای حریق در کرمانشاه
  • توزیع مهربانی در نانوایی | ببینید
  • انتظار متقاضیان زاهدانی در انجمن خیرین مسکن ساز چه زمانی پایان می‌یابد؟
  • نشان طلای رقابت‌های جام جهانی در دستان دختر چهارمحال و بختیاری
  • کاشت ۵۲ هزار نهال در بخش کدکن
  • دستان شگفت انگیز مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی
  • پویش کاشت هزار و ۵۰۰ اصله نهال زالزالک در پیرانشهر
  • (ویدئو) کاشت نهال به‌جای درختان قطع شده در جنگل‌های هیرکانی
  • چند بار باید دستان خود را بشوئید؟