Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-03-28@11:04:04 GMT

سقوط، سرانجامِ نسخه تقلبی ابومسلم

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۹۵۴۶۳۶

سقوط، سرانجامِ نسخه تقلبی ابومسلم

مشکی‌پوشان خراسان در حالی به رقابت‌های دسته اول سقوط کرد که امسال 5 مربی را به شکل‌های مختلف تعویض کرد و در شرایطی که می‌خواست جای ابومسلم را پر کند راه همان تیم را در پیش گرفت.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال مشکی پوشان را می‌توان جز معدود تیم‌های تاریخ فوتبال ایران دانست که در یک فصل به رکورد تغییر چندین و چند مربی دست پیدا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیمی که ثبات مدیریتی داشت و پدر و پدسر عباسی تا آنجا که توانستند با مربیان در فوتبال ایران بازی کردند کاری که اعراب در فوتبال حاشیه خلیج فارس آن را انجام نمی‌دادند.

مشکی‌پوشان که حتی بر سر انتخاب نامش هم مدت‌ها با سازمان لیگ کش و قوس داشت  امسال فقط در یک حرکت خودش را با سایر تیم‌ها متمایز کرد و  آن هم گرفتن عکس تیمی متفاوت قبل از شروع بازی‌ها بود وگرنه در تمامی موارد نسبت به تیم‌های دیگر عملکرد ضعیفی داشت.  این تیم بعد از اختلافات فصل گذشته با خداداد عزیزی امسال را با اکبر میثاقیان آغاز کرد.با گذشته فقط چند هفته و نتایج ضعیف بلافاصله مدیران این باشگاه مربی سنتی و با تعصب شهر مشهد را از کار برکنار کرده و علیرضا مرزبان را جانشین وی کردند.

مرزبان هم فقط چند هفته در مشکی‌پوشان بود، وی در بازی ویترینی مقابل استقلال حضور داشت و یک تساوی هم گرفت اما بعد از اختلافات شدید و درگیری‌ فیزیکی با مدیرعامل جوان این باشگاه که البته بارها تکذیب شد سر از شهرداری ماهشهر درآورد و فقط چند هفته سکان هدایت مشهدی‌ها را بر عهده داشت. در ادامه رضا عنایتی کار مربیگری خود را در مشکی‌پوشان آغاز کرد، وی در هفته های ابتدایی حضورش با لباس رسمی روی نیمکت تیم مشهدی بد کار نکرد اما رفته رفته نتایج این تیم افت کرد تا وی هم به شکلی محترمانه از کار برکنار شود. البته عنایتی از کار برکنار شده اولین اشتباه آغاز مربیگری‌اش را زمانی مرتکب شد که وقتی مسئولان باشگاه مشهدی موفق نشدند مربی را برای ادامه راه انتخاب کنند با یک چراغ سبز به این تیم برگشت ولی باز هم  با یک باخت توسط عباسی‌های معروف مشهد از هدایت این تیم کنار گذاشته شد تا نماینده مشهد رفته رفته خطر سقوط را حس کند.

البته این پایان کار نبود و تعویض‌های پی در پی مربیان ظاهرا کاری کرده بود که مدیران این باشگاه اشتباهات خود را از یاد برده بودند، نداشتن امکانات مناسب، استخدام بازیکنان خارجی بی کیفیت  که در عرض چند هفته فسخ قرارداد می‌کردند و مشکلات همیشگی مالی باعث شده بود تا مشکی‌پوشان کاندیدای سقوط باشد اما در این بین مرتب مربیان عوض می‌شدند! 

بعد از جدایی عنایتی آرمین رهبر چند هفته‌ای هدایت مشکی پوشان را بر عهده داشت و او هم نتایج ضعیفی گرفت تا در نهایت داوود مهابادی هدایت این تیم مشهدی را عهده‌دار شود.مهابادی هم در این دو هفته همان روندی را داشت که مربیان دیگر داشتند و در نهایت روز گذشته سند سقوط این تیم با شکست سنگین مقابل استقلال امضا شد. در این بین از دو هفته پیش خداداد عزیزی هم به عنوان مدیر سازمان فوتبال این باشگاه انتخاب شده هر چند کار از کار گذشته بود!

با این شرایط به نظر می‌رسد مشکی‌پوشان که در این چند سال سعی کرده با استفاده از نام ابومسلم برای خود اسم و رسمی دست و پا کند مشکی به نام مدیران دارد نه مربیان، موضوع مهمی که حسین بادامکی شب گذشته بعد از باخت به استقلال به آن اشاره کرد« در مشکی‌پوشان همه چیز اشتباهی بود».

منبع: فارس ارسال به تلگرام

منبع: مشرق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۵۴۶۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرانجام پل حافظ تهران | این پل جمع می شود یا همچنان باقی می ماند؟

به گزارش همشهری آنلاین، در حالی طی یکسال گذشته شهرداری تهران اعلام کرده بود که بنا دارد پل حافظ را جمع آوری کند؛ در نهایت تصمیم گرفته شد که این پل جمع آوری نشود.

مسعود حق لطفی؛ سرپرست سازمان عمران شهرداری تهران اعلام کرد: با بررسی‌های صورت گرفته پل حافظ جمع‌آوری نخواهد شد.

او توضیح داد: طبق تصمیم گرفته شده این پل مقاوم‌سازی می‌شود و تا حدود ۴۰ سال دیگر هم در برابر لرزه مقاوم خواهد بود.

موضوع جمع آوری پل حافظ از مدت ها پیش مطرح شده بود و در دی ماه ۱۴۰۲ نیز یکی از اعضای شورای شهر اعلام کرد که باید درباره زمان اجرای این عملیات تصمیم‌گیری شود زیرا باعث ایجاد بار ترافیکی خواهد شد. جمع آوری پل گیشا در سال ۱۳۹۸ باعث شد که ایده برچیدن دیگر پل‌های فلزی تهران نیز مورد توجه قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: پل حافظ پیر شده و خرجش زیاد است

کد خبر 840849 منبع: خبرگزاری شهر برچسب‌ها شهردارى تهران تهران شهر مدیریت شهری حمل و نقل شهری

دیگر خبرها

  • چلسی دنبال پیشرفت، برنتفورد و برنلی خواهان فراری بزرگ، آیا آرسنال از خط پایان قهرمانی می‌گذرد؟
  • هفته ۲۵ فوتبال دسته یک ایران؛ پیروزی مدعیان در شب سقوط ۳ پله‌ای آریو
  • کلاهبردار آیفون در آمریکا به ۵۱ ماه حبس محکوم شد!
  • سقوط بیت‌کوین
  • امیرمنصور آریا در تور مالیات افتاد
  • کشف بیش از یک کیلوگرم زعفران تقلبی در بیرجند
  • بوگاتی شیرون سوپر اسپرت؛ مشکی باشه، هیولا باشه! (عکس)
  • پرونده بابک زنجانی در سال ۱۴۰۲ به سرانجام رسید
  • سرانجام پل حافظ تهران | این پل جمع می شود یا همچنان باقی می ماند؟
  • قطعنامه آتش‌بس فوری در غزه سرانجام در شورای امنیت سازمان ملل به تصویب رسید