Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@04:54:28 GMT

جزییاتی از اعزام معلمان به خارج از کشور

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۹۵۴۶۷۳

جزییاتی از اعزام معلمان به خارج از کشور

رئیس مرکز امور بین‌الملل و مدارس خارج از کشور وزارت آموزش و پرورش جزئیات اعزام نیروی انسانی به خارج از کشور را تشریح کرد.

به گزارش ایسنا، غلامرضا کریمی با حضور در استودیو الفبا وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه این مرکز سلسله وظایفی دارد که اداره مدارس خارج از کشور بخشی از آن است و کار دوم فعالیت های بین المللی وزارتخانه را پوشش می دهد گفت: مسوولیت دبیرکلی کمیسیون ملی ایسسکو نیز برعهده ماست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: ارزیابی مدارک دانش آموزانی که خارج از کشور درس خوانده‌اند نیز بر عهده ماست.

کریمی با بیان اینکه ۹ مدرسه سفارتخانه‌ای و ۴۸ مدرسه اتباع و ۱۰ مدرسه بین المللی داریم که بر آنها نظارت می‌کنیم گفت: ۴۶۸ هزار و ۱۳۰ دانش آموز اتباع داریم که ۴۳۴ هزار نفر از آنها افغانستانی هستند.

رئیس مرکز امور بین الملل و مدارس خارج از کشور وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه سه نوع نیروی انسانی داریم عنوان کرد: نخست نیروهای اعزامی هستند و افراد حائز شرایط طی رقابت در آزمونی انتخاب می‌شوند. گروه دوم نیروهای تبعیت از همسرند که در مدارس خارج از کشور مامور می‌شوند و گروه سوم نیروهای محلی هستند.

کریمی ادامه داد: آخرین آزمون اعزام نیرو به خارج از کشور سال ۹۱ بوده و اکنون بعد از گذشت شش سال دوباره آزمون برگزار می‌کنیم. علت این فاصله زمانی این است که حجم نیروهای جذب شده در سال ۹۱ بیش از نیاز دو سال بود و ازسوی دیگر جذب در برخی کشورها کاهش یافته است. هنور ۱۲۰ نیروی اعزامی از سال ۹۱ داریم که در حال برنامه ریزی هستیم تا اعزام شوند.


ادامه دارد

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۵۴۶۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی به سه بانو حادثه غرق شدگی در اصفهان و فلاورجان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛بنابراعلام مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان، پس از اعلام حادثه غرق شدگی یک بانوی ۵۶ ساله در استخر خانگی در اصفهان نیروهای اورژانس به محل حادثه اعزام شدند و پی از امدادهای اولیه مصدوم را به بیمارستان الزهرا منتقل کردند.

براین اساس همچنین در پی گزارشی از حادثه غرق شدگی در رودخانه زاینده رود در محدوده فلاورجان دو دختر ۱۵ ساله، نیروهای فوریت پزشکی با محل حادثه اعزام شدند و دومصدوم را پس از احیا به بیمارستان امام خمینی فلاورجان منتقل کردند.

دیگر خبرها

  • امدادرسانی به سه بانو حادثه غرق شدگی در اصفهان و فلاورجان
  • "الف تا" رویدادی برای ارائه خلاقیت‌های آموزشی معلمان در سطح بین‌المللی
  • نواختن زنگ سپاس در مدارس کهگیلویه و بویراحمد
  • دیدار یحیی السنوار با نیروهای مقاومت در خیابان‌های غزه
  • آشنایی معاونان و معلمان پرورشی مدارس یزد با فرهنگ اهدای خون
  • تجلیل از ۲۴ معلم نمونه بیرجند
  • واکنش صحرایی به گزارش مهر/ ۱۰ امتیاز در رتبه بندی دانشجو معملمان
  • پایان دوره توانمند سازی معاونین و مربیان پرورشی مدارس سمپاد در قم
  • شکایت معلمان آلمانی از تشدید خشونت‌ها در بین دانش آموزان
  • صدور مجوز حمل سلاح برای معلمان مدارس در تنسی آمریکا