Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-25@23:32:03 GMT

تصادف مرگبار در گنبد کاووس

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۹۵۴۹۱۴

حوادث رکنا: برخورد دو خودروی سواری در گنبدکاووس یک کشته برجای گذاشت .

مجید ایگدری فرمانده پلیس Police راه سه راهی بدراق از توابع بخش مرکزی گنبد کاووس روز شنبه ، گفت: در این حادثه Incident که شب گذشته رخ داد، یک نفر در صحنه تصادف Crash جان باخت. مصدومان 3 کودک هشت، چهار و دو ساله و سه بزرگسال هستند که توسط نیروهای اورژانس 115 و هلال احمر شهرستان به بیمارستان خاتم الانبیاء و شهید مطهری گنبدکاووس منتقل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وضعیت عمومی دو مصدوم بزرگسال این حادثه وخیم است و بقیه دچار جراحت های سطحی شده اند.

ستوان یکم عباس سلمانی، فرمانده پلیس راه سه راهی بدراق از توابع بخش مرکزی گنبدکاووس نیز گفت: این سانحه به علت انحراف به چپ یکی از خودروها رخ داده است. محل این حادثه بین دو کاهنده سرعت که از هم حدود 500 متر فاصله داشته، رخ داده و راننده مقصر حال طبیعی نداشته است.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سقوط هواپیما سلامت مهم ترین های 24 ساعت سقوط جت شخصی در ایران پلیس Police حادثه Incident تصادف Crash اخبار حوادث گنبدکاووس مرگبار صحنه برخورد حوادث گنبد کاووس یک کشته اخبار گنبد کاووس حوادث عکس فیلم مشهد طلاق دختر جوان مرد زن تجاوز جنایت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۵۴۹۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف مرگبار در محور دره شهر - بدره

ساعتی پیش در اثر برخورد یک دستگاه کمپرسی و یک دستگاه پژو ۴۰۵ در حد فاصل بین روستای عباس آباد و زرانگوش شهرستان دره شهر ۴ نفر فوت شدند.

در این تصادف که هردو خودرو از روبرو باهم برخورد نمودند، خودروی پژو ۴۰۵ که از تاکسی‌های بین شهری بوده دچار حریق می‌شود و متاسفانه هر ۴ سرنشین گرفتار آن دچار سوختگی شده و فوت می‌گردند.

راننده کمپرسی تنها مصدوم حادثه بوده که بصورت سرپایی توسط کارشناسان فوریت‌های پزشکی مداوا می‌شود

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • تصادف کامیون ۴ کشته بر جای گذاشت
  • تصادف مرگبار در محور دره شهر بدره
  • تصادف مرگبار در محور دره شهر - بدره
  • انتخابات مرحله دوم در 200 شعبه گنبد کاووس انجام می شود
  • محور کلاله -گنبدکاووس (حدفاصل پل بایلر) تا اطلاع ثانوی مسدود شد
  • تیراندازی مرگبار کودک ۵ ساله به سمت خاله ۱۴ ساله‌
  • مصدومیت سه تن در تصادف محور نقده - پیرانشهر
  • برخورد مرگبار جرثقیل نیسان با عابر پیاده
  • راننده نیسان عابر پیاده‌ای را کشت
  • همدستی مرد و زن برای قتل شوهر