Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-28@21:51:42 GMT

تعریض معابر اصلی شهر در دستور کار شهرداری قرار دارد

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۹۵۵۱۸۳

تعریض معابر اصلی شهر در دستور کار شهرداری قرار دارد

شهردار قدس گفت:طرح تعریض معابر اصلی شهر در دستور کار شهرداری قرار دارد و با جدیت در سال جدید دنبال می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مسعود مختاری، شهردار قدس در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی قدس خبر، با تاکید بر ضرورت تعریض معابر اصلی شهر قدس در راستای تسهیل در تردد عبور و مرور وسائط نقلیه و کاهش بار ترافیکی در شهر اظهار داشت: طرح تعریض معابر اصلی شهر و معابری که طی چند سال گذشته اقدامی برای تعریض آن صورت نگرفته است یکی از اولویت‌های شهرداری در سال ۹۷ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: این موضوع با شدت عمل و جدیت از سوی مناطق یک و دو شهرداری قدس پیگیری شود و تعریض معابر اصلی شهر که بیشترین بار ترافیکی و تردد را دارا است و دغدغه مردم را همراه دارد در دستور کار قرار گیرد.

 

* نگاه ویژه به مسائل رفاهی پرسنل شهرداری در بودجه ۹۷

شهردار قدس توجه ویژه به حوزه رفاهی پرسنل را ضروری دانست و عنوان کرد: در بودجه سال ۹۷ شهرداری قدس رقم خوبی جهت امور رفاهی پرسنل اختصاص داده شد و در شورای اسلامی شهر نیز با اکثریت آرای اعضا به تصویب رسید.

وی یادآور شد: ما هرچقدر فشار اقتصادی را از روی پرسنل کم کنیم می‌توانیم امیدوار باشیم که تخلفات در شهرداری کاهش پیدا کند که ضرورت دارد تا در این خصوص از روش‌های مختلف برای برطرف کردن مشکلات اقتصادی پرسنل استفاده کنیم.

مختاری خاطرنشان کرد: ایجاد انگیزه در پرسنل جهت افزایش کارایی و پیش‌برد اهداف شهرداری ضرورتی اجتناب‌ناپذیر است. پرسنلی که بیشتر و بهتر در خدمت سیاست‌ها و اهداف شهرداری هستند مورد توجه ویژه قرار گیرند تا از این طریق شاهد اجرای عدالت واقعی در مورد پرسنل باشیم.

شهردار قدس در پایان متذکر شد: تلاش کنیم در سال جدید با جدیت کارها را به پیش ببریم؛ کار‌کردن در شرایط سخت هم اجر و ثواب بیشتر دارد هم لذت‌بخش‌تر است. امیدواریم خداوند این توان را به ما بدهد که در مواجهه با مردم بتوانیم به وعده‌هایی که داده‌ایم عمل کرده و امانت‌دار خوبی برای مردم باشیم و اعتماد مردم را به خود جلب کنیم که حاصل این امانت‌داری و اعتماد ارائه خدمات بهینه به شهروندان خواهد بود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۵۵۱۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات تعریض محور آتشگاه

دریافت 61 MB کد خبر 6089656

دیگر خبرها

  • برگزاری شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان خراسان‌رضوی
  • ترمیم آسفالت خیابان بنفشه درخواست شهروندان اهوازی شد
  • طرح سوال از شهردار در دستور کار جلسه علنی روز دوشنبه شورا قرار دارد
  • رفع مشکلات معابر خاکی و پرتردد محله شهدای صفری
  • دستور دادستان فردیس برای ساماندهی یک پارک
  • برگزاری آیین بهره‌برداری از پروژه تعریض و ایمن‌سازی بزرگراه آزادگان
  • برخورد با انشعاب‌های غیر مجاز آب در شوشتر
  • عملیات تعریض محور آتشگاه
  • چاه‌های مسدود شده شهرداری قم فک پلمب شد
  • فاصله زیاد تهران تا مناسب سازی شهر برای معلولان