Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،آیت‌الله سید یوسف طباطبایی‌نژاد در دیدار با مدیرعامل شرکت سهامی ذوب‌آهن اصفهان و جمعی از مدیران این شرکت با تقدیر از اقدامات و پیگیری‌های مسؤولان استان اصفهان در برطرف کردن بحران آب در استان اظهار کرد: دولت باید بحران آب در استان اصفهان را جدی گرفته و از اقدامات و طرح‌های ارائه شده برای تأمین آب در بخش‌های مختلف حمایت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این که به صورت کلی تأمین آب شرب و تأمین آب برای نگهداری از درختان باید در اولویت اختصاص آب قرار بگیرد، افزود: لازم است تا با ساماندهی بستر رودخانه زاینده‌رود از هدر رفت آب جلوگیری شود، مردم نیز به سهم خود در صرفه‌جویی آب دقت داشته و دارند.

امام جمعه اصفهان با استقبال از طرح‌هایی پیشنهادی برای برطرف کردن بحران آب در استان اصفهان گفت: متأسفانه برخی از مسؤولان جدیت و تلاش لازم برای برطرف شدن مشکلات آبی در استان اصفهان را نشان نمی‌دهند اما امیدوار هستیم با حضور استاندار جدید بسیاری از مشکلات برطرف شود.

در ابتدای این دیدار احمد صادقی مدیرعامل شرکت سهامی ذوب آهن اصفهان با بیان این که مسأله آب برای اصفهان جدی است، عنوان داشت: خوشبختانه با تلاش جهادی کارکنان و مدیران ذوب آهن اصفهان، روند زیان‌ده بودن این کارخانه در سال 94 در دی ماه 96 به سوددهی تبدیل شد.

وی با اشاره به برنامه‌های این شرکت برای افزایش تولید در سال 97 خاطرنشان کرد: ذوب‌آهن با ظرفیت تولید 2 میلیون و 700 هزار تن در سال، توانسته است در سال گذشته به میزان 2 میلیون و 300 هزار تن تولید داشته باشد.

صادقی با بیان این که ذوب‌آهن توانسته است در سال گذشته به 19 کشور جدید صادرات داشته باشد، یادآور شد: انگلستان، اسپانیا، ایتالیا، آلمان، مصر و سایر کشورهای آفریقایی از جمله کشورهای هدف برای صادرات محصولات ذوب‌آهن به شمار می‌رود.

وی با بیان این که روند توسعه ذوب‌آهن با تکیه بر توان داخلی انجام شده است، ابراز داشت: امیدوار هستیم تا پایان سال حجم صادرات به میزان یک میلیون تن و میزان تولید به 3 میلیون تن افزایش یابد.

 

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مراجع تقلید خشکسالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۵۵۲۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرایط لازم برای تأمین سوخت صیادان استان بوشهر فراهم شود

به گزارش خبرنگار مهر، عقیل امینی شنبه شب در نشست بررسی مسائل و مشکلات سوخت شناورهای صیادی با قدردانی از اقدام بجا و مقتدرانه نیروهای مسلح در پاسخ به رژیم کودک کش اسرائیل گفت: مسائل و مشکلات صیادان باید پیگیری و هدف ما کمک به جامعه صیادی است.

مدیرکل شیلات استان بوشهر ادامه داد: نحوه سوخت رسانی به شناورهای صیادی باید بر اساس فرمول فائو باشد و برابر با عرف و رویه قانونی عرضه شود.

وی همچنین سوخت یارانه‌ای را حق قانونی صیادان قانونمند خواند و افزود: باید تلاش شود شرایط لازم جهت تأمین سوخت صیادان فراهم شود و دغدغه‌ای در این رابطه برای صیادان ایجاد نشود.

وی ادامه داد: غفلت از این موضوع مهم بر زندگی صیادان قطعاً تأثیر منفی خواهد داشت.

امینی بر اهمیت سوخت رسانی به شناورهای صیادی تأکید کرد و گفت: نیاز است به مانند جایگاه‌های سوخت عمومی، برای جایگاه‌های سوخت در اسکله‌های صیادی نیز حق کارمزد، تبخیر و حمل و نقل سوخت لحاظ شود.

در این نشست ابتدا تعاونی صیادی به بیان مسائل و مشکلات خود در رابطه با سوخت شناورهای صیادی از جمله مدت زمان محاسبه سوخت شناورهای صیادی، درخواست سوخت آزاد برای صیادان، مشکلات ثبت ورود و خروج در سامانه دریابانی و … پرداختند.

کد خبر 6078360

دیگر خبرها

  • تصمیمات اشتباه باعث بدبینی مردم به همه مسوولان می‌شود
  • خاندوزی: مشکلات ساختاری بودجه به تدریج برطرف می‌شود
  • مسؤولان در راستای تحقق شعار سال تلاش کنند
  • جدیت دولت برای احیای واحد‌های راکد استان یزد
  • اجرایی شدن بیش از ۷۰ درصد مصوبات کارگروه رفع موانع تولید در استان بوشهر
  • اجرای مصوبات کارگروه تسهیل را با جدیت پیگیری می‌کنیم
  • شرایط لازم برای تأمین سوخت صیادان استان بوشهر فراهم شود
  • اعلام رضایت مسئولان شهری، استانی و کشوری از خدمات ارائه شده در باغ فدک
  • بلاتکلیفی رینگ چهارم حدفاصل پل سردار شهید سلیمانی تا شش‌راه برطرف شود
  • نمایندگان از دخالت در انتصابات خودداری کنند