Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-05-05@21:44:13 GMT

همدلی و توجه به وظیفه باعث پیشرفت امور می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۹۵۵۵۵۴

همدلی و توجه به وظیفه باعث پیشرفت امور می‌شود

به گزارش ایسکانیوز، حسین هاشمی قائم مقام وزیر کشور در نشست صمیمی کارکنان وزارت کشور با وزیر کشور که صبح امروز در محل این وزارتخانه برگزار شد، اظهار کرد: سال گذشته دو انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا را پشت سر گذاشتیم و وظایفی که بر عهده این وزارتخانه بوده باید مورد ارزیابی قرار گیرد.

قائم مقام وزیر کشور با بیان اینکه اگر تلاش، همدلی و توجه به وظیفه وجود داشته باشد کارها بهتر پیش می‌رود و نتیجه بهتری هم حاصل می‌شود، گفت: هرچند گفته می‌شود سال 97 سال خوبی است اما باید بدانیم کسی موفق است که بتواند کار سختی را به نحو مطلوب انجام دهد زیرا زوایای هنر و مدیریت زمانی مشخص می‌شود که بخواهیم کار سختی را به خوبی انجام دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قائم مقام وزیر کشور تصریح کرد: وزارت کشور در ایام تعطیلات هم فعال و مشغول به کار بود و این موضوع نشان می‌دهد که عملکرد این وزارتخانه نسبت به سایر وزارتخانه‌ها متفاوت است و وزارت کشور به دلیل وظایف ذاتی‌اش در 24 ساعت فعال است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

304

قائم مقام وزیر کشور حسین هاشمی وزارت کشور شورای اسلامی

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۵۵۵۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت بیش از ۱ و نیم میلیون پناهجوی افغانستانی‌

خلیل‌الرحمان حقانی وزیر امور مهاجرین طالبان با اشاره به اقدامات اخیر پاکستان اظهار داشت بیش از 600 هزار پناهجو در ماههای اخیر به افغانستان اخراج شده‌اند.

حقانی گفت برای بازگشت کنندگان به کشور، مراکز موقت فراهم شده است تا از آنجا به ولایت‌های مورد نظر انتقال یابند.

این در حالی است که شماری از پناهجویان تازه بازگشته به افغانستان از طالبان خواستار کمک و سرپناه دائمی و همچنین فرصت‌های کار شده‌اند.

وزیر امور مهاجرین طالبان پیش از این در دیدار با «شوکو شیموزاوا» رئیس پشتیبانی و امنیت کمیساریای عالی سازمان ملل در امور پناهندگان در بهمن‌ماه سال گذشته گفته بود بیش از یک میلیون مهاجر به افغانستان بازگشته‌اند.

این بازگشت‌ها در حالی صورت می‌گیرد که بر اساس آمار سازمان ملل، بیش از 29 میلیون افغانستانی‌ (بیشتر از نیمی از جمعیت این کشور) به کمک‌های بشردوستانه نیاز دارند.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • تاثیرگذاری فرهنگی وظیفه آحاد مردم جامعه است
  • اولین سخنگوی وزارت خارجه؛ زاده هوش مصنوعی
  • ارتقای کیفیت آموزش و پیشرفت علمی با جذب دانشجویان بین الملل
  • وزیر اسبق آموزش و پرورش: آقای صحرایی از خدا پروا کنید
  • قائم مقام دانشگاه آزاد اسلامی: چک‌های بی محل و پرداخت‌های خارج از ضوابط در دانشگاه آزاد وجود ندارد
  • بازگشت بیش از ۱ و نیم میلیون پناهجوی افغانستانی‌
  • چند درصد بودجه آموزش و پرورش صرف پرداخت حقوق می شود؟ | بیشترین جهش بودجه ای در این وزارتخانه
  • امام جمعه مهاباد: لازمه پیشرفت کشور سرمایه‌گذاری در حوزه آموزش و پرورش است
  • لازمه پیشرفت کشور سرمایه‌گذاری در حوزه آموزش و پرورش است
  • دولت بزرگ‌ترین کنش‌گر رسانه‌ای و ارتباطی در کشور است