Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست، سرهنگ علی نیک‌نفس رئیس مرکز تشخیص و پیشگیری پلیس فتا در خصوص اختلال در ارتباطات اینترنت اظهارداشت: هیچگونه دسترسی غیرمتعارف و نشر اطلاعاتی رخ نداده و تا حد زیادی مشکلات مرتفع شده است.
 
رئیس مرکز تشخیص و پیشگیری پلیس فتا تصریح کرد: با توجه به آغاز ساعت کاری، برخی شرکت‌ها و سازمان‌ها متوجه اختلال در شبکه‌های خود می‌شوند که باید به سرعت به رفع مشکل بپردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۵۵۵۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاسیس «نیروی پشتیبانی اطلاعاتی» در ارتش چین

به گزارش قدس آنلاین، «شی جین‌پینگ» رئیس‌جمهور چین ضمن تاکید بر تلاش‌ها جهت ایجاد نیروی پشتیبانی اطلاعاتی قوی و مدرن گفت: «تاسیس این گروه تصمیم بزرگی بود که حزب کمونیست چین و رئیس کمیسیون مرکزی نظامی کشور در راستای نیاز برای ایجاد ارتشی قوی اتخاذ کردند.»

روزنامه «گلوبال تایمز» به نقل از رئیس‌جمهور چین نوشت: «نیروی پشتیبانی اطلاعات یک شاخه جدید و استراتژیک ارتش و یک ستون کلیدی در هماهنگی ساخت و استفاده از سیستم اطلاعات شبکه است. این نیرو نقش مهمی در پیشبرد توسعه باکیفیت و رقابت ارتش چین در جنگ مدرن خواهد داشت.»

سخنگوی وزارت دفاع چین هم در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت: «ایجاد نیروی پشتیبانی اطلاعاتی برای نوسازی دفاع ملی و نیروهای مسلح و هم‌چنین انجام موثر ماموریت‌ها و وظایف ارتش در دوره جدید از اهمیت عمیق و گسترده‌ای برخوردار است.»

وی در رابطه با همکاری در حوزه هوا و فضا هم افزود: «ما به استفاده صلح‌آمیز از فضا متعهد هستیم و آماده‌ایم با همه کشورها با تعهد یکسان جهت تقویت مبادلات، کمک به صلح پایدار و امنیت مشترک در حوزه فضا عمیقا همکاری کنیم.»

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • کم‌تحرکی عامل بسیاری از بیماری‌ها
  • قاتلان مرد ۳۵ ساله در ارومیه دستگیر شدند
  • در حوزه امنیت هیچگونه مماشاتی وجود ندارد
  • انهدام باند قاچاق مواد مخدر در مازندران
  • عامل تیراندازی در تور اطلاعاتی پلیس گلوگاه
  • انجام حدود ۲میلیون و ۸۰۰ هزار آزمایش روتین وتخصصی​ در کرمانشاه
  • منهدم شدن یک مرکز اطلاعاتی اسرائیل با موشک های نقطه زن ایران /به محضِ اینکه صهیونیست‌ها علیه خاک ایران خطایی کنند، پاسخ ما شروع خواهد شد
  • تحلیل اکونومیست؛ ایران تابوی حمله به اسرائیل را شکست
  • اکونومیست: ایران تابوی حمله به اسرائیل را شکست
  • تاسیس «نیروی پشتیبانی اطلاعاتی» در ارتش چین