Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-24@15:50:08 GMT

گزارشی از آبگرفتگی در اصفهان نداشتیم

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۹۵۶۲۴۸

گزارشی از آبگرفتگی در اصفهان نداشتیم

مدیر برنامه‌ریزی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری اصفهان گفت: در بارش‌ صبح امروز شهر اصفهان، هیچ مورد آب‌گرفتگی در سطح معابر گزارش نشده است.

مجید عرفان‌منش در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: پیش بینی هواشناسی سطح بحران را برای خدمات شهری اصفهان مشخص می‌کند و ما بر اساس سطح بحران به نیروها آماده‌باش می‌دهیم، اما در این بارندگی تنها پیام مراقبت را به همراه داشت تا تیم‌های مراقبت مستقر در مناطق ۱۵ گانه شهرداری اصفهان وضعیت مناطق را کنترل کنند تا مشکلی برای شهروندان به وجود نیاید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه طی بارش‌های امروز حتی یک مورد آبگرفتگی، سقوط اشجار و تابلو از مناطق ۱۵ گانه گزارش نشده است، خاطرنشان کرد: اداره خدمات شهری شهرداری اصفهان برای حفظ ایمنی شهر، کنترل بحران و پیشگیری از حوادث غیرمترقبه، برنامه‌ریزی‌های خوبی انجام داده است تا شهروندان هنگام بارندگی دغدغه آب گرفتگی معابر را نداشته باشند.

مدیر برنامه‌ریزی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری اصفهان افزود: چنانچه شهروندان مشکلی در خصوص آبگرفتگی داشتند، می‌توانند با سامانه ۱۳۷ و معاونت خدمات شهری مناطق تماس بگیرند.

منبع: ایمنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۵۶۲۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام آماده باش کامل در یک شهر ؛ مدارس هم تعطیل شد

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، در این اطلاعیه از شهروندان خواسته شده در روز چهارشنبه و پنجشنبه از مسافرت به مناطق کوهستانی و قرار گرفتن در مسیر رودخانه‌ها خودداری کنند.

همچنین علی ضیاءالدینی شهردار زرند در حاشیه بازدید از معابر و بندهای خاکی سطح شهر با اعلام اینکه نیروهای شهرداری در وضعیت آماده‌باش کامل قرار دارند، گفت: با توجه به پیش‌بینی تداوم بارش توسط سازمان هواشناسی، آماده‌‍‌باش عوامل خدمات شهری و شهرداری‌ها تمامی مناطق ادامه خواهد داشت.

وی با اعلام اینکه آمادگی و اقدامات لازم برای پیشگیری و کنترل هرگونه بحران و عارضه احتمالی در خصوص سیلاب، آبگرفتگی و آب ماندگی در سطح شهر و محلات در حال انجام است، افزود: تمام تلاش ما در مجموعه شهرداری این است که مردم در هنگام نزول رحمت الهی دچار مشکلی نشوند و دغدغه خاطری نداشته باشند.

شهردار زرند با اشاره به انجام بیش از ۱۵۰مورد رفع آبگرفتگی در سطح شهر توسط نیروهای شهرداری، بیان کرد: شهروندان در صورت هر گونه مشکلی می‌توانند با شماره ۳۳۴۲۲۷۷۵ شهرداری تماس بگیرند.

کد خبر 846810 برچسب‌ها خبر مهم طوفان باران استان‌ کرمان مدرسه و مدارس تعطیلی مدارس

دیگر خبرها

  • تشریح اهداف و برنامه درآمدی سال ۱۴۰۳ مناطق ۲۲ گانه تهران
  • توزیع ۸۵۰۰ تن آسفالت در ۶۱ معبر شهری تبریز
  • حقوق شهروندان برای کسب درآمد شهرداری پایمال نشود
  • رفع آبگرفتگی معابر در ۱۰ نقطه شهرکرد
  • انجام بیش از 36هزار و 500 استعلام بانک و دفتر خانه در سال 1402 توسط دفاتر پیشخوان دولت
  • اعلام آماده باش کامل در یک شهر ؛ مدارس هم تعطیل شد
  • آب‌گرفتگی محورهای مواصلاتی شمال شرق اصفهان
  • محورهای شرق وشمال اصفهان دچارآبگرفتگی شد/امدادرسانی همه دستگاه‌ها
  • آغاز اجرای طرح آزمایشی جمع‌آوری زباله از جلوی در منازل در تبریز
  • پاسخگویی سامانه ۱۳۷ شهرداری یزد به ۶۵۰ تماس/ گزارشات مردمی از آبگرفتگی معابر و جوی‌های شهر