Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست حج و زیارت استان سمنان از اعزام یک هزار و 200 زائر استان در قالب 9 کاروان به حج تمتع 97 خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ خلیل دلپاک سرپرست حج و زیارت استان سمنان در گفتگو با خبرنگار مرآت با بیان اینکه یک هزار و 200 نفر از استان سمنان به حج تمتع اعزام خواهند شد، گفت: زائران استان در قالب 9 کاروان به سرزمین وحی اعزام می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست حج و زیارت استان سمنان در ادامه اظهار کرد: از شهرستان های سمنان 3 کاروان، شاهرود 3 کاروان، دامغان 2 کاروان و  گرمسار یک کاروان به حج اعزام خواهند شد.

ظرفیت کاروان های حج استان سمنان تکمیل شد

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر ظرفیت استان سمنان برای اعزام به حج تمتع 97 تکمیل شده است، افزود: اگر کاروانی اضافه برای استان در نظر گرفته شود اطلاع رسانی خواهد شد.

دلپاک با بیان اینکه اواخر تیرماه سال جاری اولین پرواز حجاج به مکه است، گفت: 6 کاروان مدینه قبل و 3 کاروان مدینه بعد هستند.

سرپرست حج و زیارت استان سمنان درخصوص زمان اعزام اولین کاروان استان به حج 97 اظهار کرد: هنوز بلیط کاروان های استان صادر نشده است و زمان دقیق اعزام اولین کاروان مشخص نیست.

وی با بیان اینکه حداقل هزینه ای حج تمتع امسال 14 میلیون و 900 هزار تومان است، گفت: حداکثر هزینه پرداختی برای سفر حج تمتع 17 میلیون و 500 هزار تومان می باشد.

تمامی حجاج بیمه می شوند

دلپاک درخصوص بیمه زائران حج تمتع 96 گفت: تمامی افرادی که از ایران به عربستان برای مناسک حج اعزام می شوند تحت پوشش بیمه قرار دارند.

سرپرست حج و زیارت استان سمنان با بیان اینکه توافقنامه حج تمتع 97  تفاوتی با حج تمتع سال 96 ندارد، گفت: مسائل امنیتی، عزت، کرامت  حجاج در حج امسال نیز مورد توجه قرار گرفته است.

پروازهای حج تمتع از فرودگاه سمنان صورت نمی گیرد

وی با اشاره به اینکه پروازهای حج تمتع از فرودگاه سمنان صورت نمی گیرد، بیان کرد: تمامی پروازها از فرودگاه بین المللی حضرت امام خمینی (ره) انجام خواهد شد.

سفر نوروزی بیش از 1500 زائر سمنانی به عتبات عالیات

دلپاک درخصوص اعزام زائران استان به عتبات نوروزی گفت: بیش از یک هزار و 544 زائر از استان سمنان در نوروز به عراق مشرف شدند.

سرپرست حج و زیارت استان سمنان  از رشد 3 درصدی اعزام عتبات نوروزی خبر داد و افزود: سال گذشته یک هزار و 485 نفر از استان به عتبات نورزی اعزام شده بودند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۵۶۹۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز اعزام کاروان‌های حج عمره آذربایجان شرقی

 روحی ملکی با اشاره به برگزاری عمره مفرده زائران ایرانی پس از ۹ سال وقفه گفت: دو کاروان با ظرفیت‌های ۸۵ نفر از استان آذربایجان شرقی و یک کاروان ۸۵ نفره از استان‌های آذربایجان غربی و اردبیل امروز ساعت ۱۶ به سرزمین وحی اعزام می‌شوند.

وی افزود: اعزام این کاروان آغازی بر عمره مفرده بعد از ۹ سال است که بعد از حج تمتع با کاروان‌های بیشتری اعزام خواهند شد.

وی در ادامه از آغاز اعزام زائران حج تمتع از ۲۴ اردیبهشت ماه خبر داد و افزود: زائران استان آذربایجان شرقی با ۲۸ کاروان ۴۰۹۵ نفره که از این تعداد ۱۲۳نفر از شهرستان ارومیه هستند به حج تمتع اعزام می‌شوند.

روحی ملکی خاطرنشان کرد: پرواز حج تمتع از ۲۴ تا ۲۹ اردیبهشت ادامه دارد که برگشت زائران از یکم تیرماه آغاز می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • نخستین کاروان حج عمره استان سمنان اعزام شد
  • صدور ویزای زائران حج تمتع در حال پیگیری است
  • ارز حج ۱۴۰۳ تأمین شد
  • آغاز اعزام کاروان‌های حج عمره آذربایجان شرقی
  • اعزام ۸ کاروان حج تمتع از کرمانشاه به سرزمین وحی
  • اولین گروه از زائران خراسان جنوبی به عمره اعزام شدند
  • سفر به خانه خدا بعد از ۹ سال | جزئیات عمره ۱۴۰۳
  • اعلام جزئیات اعزام زائران لرستانی حج عمره به سرزمین وحی
  • اعزام اولین کاروان حج عمره لرستان به سرزمین وحی
  • اعزام زائران حج تمتع از ۲۴ اردیبهشت