Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر پالایشگاه نهم مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: با تلاش جهادی بیش از۲۳.۶ میلیارد مترمکعب گاز در پالایشگاه نهم مجتمع گاز پارس جنوبی تولید و به شبکه سراسری منتقل شد. ۱۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۱ استانها بوشهر نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از عسلویه، سیدمحمدمهدی هاشمی صبح امروز در نشست بررسی تولید گاز از پالایشگاه نهم پارس جنوبی با بیان اینکه تولید گاز در این پالایشگاه بدون وقفه ادامه دارد اظهار داشت: در راستای  سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و با تلاش کارکنان و متخصصان پالایشگاه نهم مجتمع گاز پارس جنوبی در سال گذشته بیش از 23 میلیارد متر مکعب گاز در این پالایشگاه فراورش و تولید شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از افزایش 21 درصدی تولید گاز از پالایشگاه نهم پارس جنوبی خبر داد و بیان کرد: با تلاش بی وقفه کارکنان این پالایشگاه، طی شش ماهه دوم سال گذشته بیش از 13 میلیارد مترمکعب گاز تولید شد که میزان تولید گاز نسبت به نیمه نخست رشد 21 درصدی داشته است.

مدیر پالایشگاه نهم پارس جنوبی از تولید 23.6 میلیارد مترمکعب در این پالایشگاه خبر داد و تصریح کرد: در این همین راستا بیش از 19 میلیارد مترمکعب گاز از سکوهای پالایشگاه نهم و  بیش از 4.6 میلیارد مترمکعب آن نیز از خط پنجم سراسری گاز برداشت شده است.

هاشمی با تاکید بر افزایش تولید در سال جدید افزود: امیدواریم در سال جدید بتوانیم گام‌های بسیار مهمی را در پالایشگاه نهم مجتمع گاز پارس جنوبی رقم بزنیم.

وی با بیان اینکه پالایشگاه نهم پارس جنوبی نقش مهمی در تامین گاز مصرفی کشور دارد خاطرنشان کرد: پالایشگاه نهم مجتمع گاز پارس جنوبی به عنوان بزرگترین پالایشگاه گازی خاورمیانه حدود 11 درصد گاز کشور و بیش از 16 درصد گاز شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی تامین می‌کند.

انتهای پیام/م

R41363/P1486/S6,53/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۵۷۱۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهار 17 میلیون مترمکعب رواناب در سازه‌های خراسان جنوبی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان گفت: بیشترین حجم ذخیره سازی در این سه روز، به ترتیب مربوط به شهرستان های طبس، بشرویه‌ و زیرکوه بوده است.


نصرآبادی افزود: در مجموع حجم آبگیری سازه‌های آبخیزداری از ابتدای سال آبی ۱۴۰۲، 25 میلیون متر مکعب برآورد شده است.


وی گفت: خراسان جنوبی ۲ هزار و ۴۰۰ سازه آبخیزداری با حجم ذخیره ۹۴ میلیون مترمکعب روان آب دارد.


مدیرکل منابع طبیعی استان با اشاره به مشارکت قرارگاه امام حسن (ع) برای اجرای طرح‌های آبخیزداری افزود: در انتظار تصویب و ابلاغ ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای طرح‌های آبخیزداری امسال هستیم تا پس از تخصیص، بلافاصله اجرای طرح‌ها آغاز شود.

دیگر خبرها

  • تجلیل از ۵۰۰۰ معلم شاغل و بازنشسته جنوب استان بوشهر
  • تولید گاز در سکوی شماره ۲۳ پارس جنوبی در خلیج فارس
  • تعمیرات اساسی سکوهای تولید گاز پارس جنوبی آغاز شد
  • مهندسی معکوس قطعات پتروشیمی پارس جنوبی به همت دانش بنیان‌ها
  • مهار ۱۷ میلیون مترمکعب رواناب در سازه‌های آبخیزداری خراسان جنوبی
  • ۱۷ میلیون مترمکعب رواناب در خراسان جنوبی ذخیره شد
  • تولید ۱۹۶ میلیارد مترمکعب گاز شیرین در پالایشگاه‌های پارس جنوبی
  • مهار ۱۷ میلیون مترمکعب رواناب در سازه‌های خراسان جنوبی
  • مهار 17 میلیون مترمکعب رواناب در سازه‌های خراسان جنوبی
  • تولید بیش از ۱۹۶ میلیارد مترمکعب گاز شیرین در پالایشگاه‌های سیزده‌گانه پارس جنوبی