Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-02@14:44:36 GMT

طوفان های فصلی در اقیانوس اطلس تشدید می شود

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۹۵۷۳۲۹

طوفان های فصلی در اقیانوس اطلس تشدید می شود

رکنا: کارشناسان بر این باورند طوفان های فصلی در آمریکا شدت بیشتری پیدا می کند.

کارشناسان هواشناسی Meteorology در آمریکا وقوع طوفان‌های فصلی نسبتا شدیدتری را طی ماه‌های آتی برای این کشور پیش‌بینی کرده‌اند.

کارشناسان آمریکایی پیش بینی کرده‌اند سرد شدن آب‌های اقیانوسی طی ماه‌های آینده می‌تواند منجر به افزایش نسبی طوفان‌های فصلی اقیانوس اطلس (آتلانتیک) در مقایسه با میانگین وقوع تندبادهای این منطقه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارشناسان مطالعات جوی در دانشگاه دولتی کلورادو در مطالعات اخیر وقوع ۱۴ طوفان استوایی نامگذاری شده را برای «دوره فصلی تندبادهای آتلانتیک» در ۲۰۱۸ پیش بینی کرده‌اند که احتمال می‌دهند هفت مورد از این طوفان‌ها به تندبادهای شدید تبدیل شوند. این در حالی است که سال گذشته تنها ۱۲ مورد طوفان فصلی برای این منطقه پیش‌بینی شده بود.

به گزارش یونایتدپرس، کارشناسان می‌گویند که این افزایش نسبی می‌تواند به دلیل الگوهای آب و هوایی مربوط به پدیده ضعیف "لانینو" باشد.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سقوط هواپیما سلامت مهم ترین های 24 ساعت سقوط جت شخصی در ایران هواشناسی Meteorology اقیانوس آمریکا کارشناسان طوفان احتمال حوادث عکس فیلم مشهد طلاق دختر جوان مرد زن تجاوز جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۵۷۳۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آبشار‌های فصلی روستای شادکام یزد (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: این آبشار زیبا به نیاگارای ایران معروف است (فیلم) معرفی آبشار‌های زیبای علی‌آباد کتول (فیلم) آبشار زیبای ماربره دره شهر (فیلم)

دیگر خبرها

  • چین دقیق‌ترین اطلس ماه را منتشر کرد
  • آبشار‌های فصلی روستای شادکام یزد (فیلم)
  • قیمت محصولات سایپا +جدول
  • (ویدئو) تشکیل یک دریاچه فصلی در کویر اصفهان
  • طوفان لحظه‌ای، رگبار و رعدوبرق آسمان اصفهان را فرامی‌گیرد / کاهش ۶ درجه‌ای دما
  • آبشار‌های فصلی روستای شادکام + فیلم
  • نخستین مرکز رشد حوزه تخصصی دریایی راه‌اندازی می‌شود/ بررسی ۴۲ پارامتر در اطلس اقیانوس‌شناسی
  • اولین مرکز رشد حوزه تخصصی دریایی راه‌اندازی می‌شود/ بررسی ۴۲ پارامتر در اطلس اقیانوس شناسی
  • فرمانده نیروی دریایی ارتش : کشتی‌ های ایرانی را در خلیج عدن و اقیانوس اطلس اسکورت می‌کنیم
  • کشتی‌های ایرانی را در خلیج عدن و اقیانوس اطلس اسکورت می‌کنیم