Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-23@10:22:32 GMT

خبرنگار فلسطینی به شهادت رسید

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۹۵۷۵۲۲

خبرنگار فلسطینی به شهادت رسید

وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که با شهادت دو شهروند فلسطینی از جمله یک خبرنگار شمار شهدای موج دوم اعتراضات نوار غزه به ۱۰ نفر رسید.

خبرگزاری مهر: وزارت بهداشت فلسطین امروز شنبه اعلام کرد که یک خبرنگار فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان رژیم صهیونیستی به شهادت رسیده است.

بر اساس این خبر این خبرنگار فلسطینی روز گذشته در جریان حمله نظامیان اسرائیلی به غیرنظامیان فلسطینی در منطقه مرزی نوار غزه و اراضی اشغالی زخمی شده بود و امروز در پی شدت جراحات وارده به شهادت رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


«یاسر مرتجی» عکاس ۳۱ ساله خبرگزاری «عین میدیا» که در غزه مستقر بوده، خبرنگاری است که به شهادت رسیده است.

علاوه بر آن وزارت بهداشت فلسطین تأکید کرد که یک فلسطینی دیگر نیز در پی شدت جراحات به شهادت رسیده است که به این ترتیب شمار شهدای موج دوم تظاهرات بازگشت به ۱۰ تن رسیده و بیش از ۱۴۰۰ نفر دیگر زخمی شده اند. لینک کوتاه خبر: farda.fr/003Lpw

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۵۷۵۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقام سازمان ملل: زمان پایان اشغالگری فرا رسیده است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه الجزیره، «فیلیپ لازارینی» کمیسرکل آژانس کار و امداد آوارگان فلسطینی (آنروا) تاکید کرد که اوضاع در کرانه باختری به ویژه اردوگاه‌های آوارگان فلسطینی هر روز بدتر می‌شود.

وی در ادامه افزود: عملیات اخیر تل آویو در اردوگاه نورشمس باعث برجای ماندن تعدادی قربانی و وارد آمدن خسارت‌های گسترده به خانه‌ها و زیرساخت‌های این اردوگاه شد.

لازارینی تصریح کرد: از آغاز جنگ علیه نوار غزه در هفت اکتبر سال گذشته میلادی تاکنون صدها تن در کرانه باختری از جمله ۱۱۲ کودک فلسطینی جان خود را از دست داده اند.

وی بیان کرد: ما شاهد محدودیت‌های آمد و شد در کرانه باختری و اقدامات خشونت آمیز شهرک نشینان علیه ساکنان این منطقه هستیم به طوری که آنها مانع کسب و کار فلسطینی‌ها در کرانه باختری و گسترش ترس و وحشت در میان آنها شده اند.

لازارینی تاکید کرد: زمان پایان دادن به اشغالگری و حل و فصل طولانی‌ترین درگیری‌ها از طریق راهکارهای سیاسی و پایبندی واقعی به صلح فرا رسیده است.

رسانه‌های عبری زبان روز گذشته اذعان کردند که نگرانی‌هایی در رژیم صهیونیستی مبنی بر متشنج شدن اوضاع در کرانه باختری وجود دارد.

این رسانه‌ها اضافه کردند: شرایط مذکور بعد از عملیات اردوگاه نورشمس و اعلام افزایش درگیری‌ها با تل آویو توسط جنبش فتح تشدید شده است.

در پی جنایت صهیونیست‌ها در یورش به اردوگاه نور شمس در طولکرم و به شهادت رساندن ۱۴ فلسطینی روز گذشته در کرانه باختری اعتصاب عمومی اعلام شد. روز شنبه نیز جنبش حماس خواستار اعتصاب عمومی در کرانه باختری شده بود.

کد خبر 6085001

دیگر خبرها

  • افزایش شهدای غزه به ۳۴۱۸۳ نفر
  • غزه : روزانه ۲۱۳ فلسطینی به شهادت رسیده‌اند
  • مقام سازمان ملل: زمان پایان اشغالگری فرا رسیده است
  • وزارت بهداشت فلسطین: ۱۱ هزار فلسطینی در غزه مفقود شده‌اند
  • یونیسف: کشتار کودکان فلسطینی متوقف شود
  • فیلم| تولد یک نوزاد فلسطینی پس از شهادت مادرش در بمباران
  • تشییع پیکر مادر و همسر شهیدان سلطانی
  • لحظه شهادت یک مبارز فلسطینی در عملیات امروز در الخلیل
  • تشییع پیکرمادر وهمسر شهیدان سلطانی
  • شهادت ۲ فلسطینی در عملیات ضد صهیونیستی در الخلیل