Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@15:46:38 GMT

مدل جدید مک بوک پرو سال ۲۰۱۹ می آید

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۹۵۷۵۲۸

مدل جدید مک بوک پرو سال ۲۰۱۹ می آید

شرکت اپل تلاش برای تولید مدل جدید رایانه مک بوک پرو را آغاز کرده، اما عرضه این رایانه پرطرفدار به بازار تا قبل از سال ۲۰۱۹ رخ نخواهد داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مشبل، بهینه سازی نمایشگر این رایانه که از مدتها قبل بدون تغییر باقی مانده، اصلی ترین عامل تاخیر در عرضه مک بوک پروی جدید است. در واقع اپل می خواهد نمایشگر پرقدرتی برای این رایانه طراحی کند که همه رقبا را به عقب براند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منابع مطلع می گویند تلاش اپل تنها بر روی ارتقای پردازنده ها، افزودن کارت گرافیک قدرتمند و ارتقای رم متمرکز نشده و این شرکت قصد دارد نسخه هایی تازه از نرم افزارهای اختصاصی خود مانند فاینال کات پرو ایکس و لاجیک را هم برای مک بوک پروی جدید عرضه کند.

اپل هنوز اخبار منتشر شده در این زمینه را رد یا تایید نکرده است. اما منابع مطلع می گویند مک بوک پروی جدید تا بدان حد قدرتمند خواهد بود که سنگین ترین برنامه های گرافیکی و چندرسانه ای را در عرض چند ثانیه باز می کند.

همچنین گفته می شود اپل برای اولین بار در این رایانه از برخی پردازنده های مرکزی و سخت افزارهای اختصاصی تولیدی خود استفاده خواهد کرد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۵۷۵۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از مزدا EZ-۶ در نمایشگاه خودروی پکن ۲۰۲۴

مزدا EZ-۶ در نمایشگاه خودروی پکن ۲۰۲۴ رونمایی شد. - اخبار اقتصادی -

 

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مزدا EZ-6 در نمایشگاه خودروی پکن 2024 رونمایی شد.

براساس اطلاعات منتشر شده مزدا EZ-6 جایگزین مزدا 6 خواهد بود و در نسخه‌های الکتریکی خالص و دارای موتور احتراق درونی به عنوان افزاینده برد عرضه خواهد شد و احتمالاً در همین سال عرضه می‌شود.

 در جلو، EZ-6 یک جلوپنجره شبیه به مزدا دریافت کرده و چهره‌ای شبیه به خانواده مزدا دارد.
این خودرو موفق شده تا در نمای جانبی، هویت مستقلی برای خود بسازد.

شرکت مزدا در نمایشگاه خودروی پکن 2024 از یک شاسی بلند برقی و مفهومی با نام آراتا نیز رونمایی کرد.

نسخه تولیدی آن تا پایان سال آینده میلادی راهی خط تولید خواهد شد. مزدا آراتا نیز همانند سدان EZ-6 توسط جوینت چانگان و مزدا توسعه یافته است.

از آنجایی که آراتا فعلاً محصولی مفهومی است بنابراین بجای آینه‌های سنتی از دوربین استفاده می‌کند و فاقد دستگیره‌های در و برف‌پاک‌کن شیشه عقب است. ژاپنی‌ها از یک اسپویلر بزرگ در عقب و چراغ‌ترمز سوم عمودی استفاده کرده‌اند.


انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رویداد اپل در راه است | آی‌پد پرو با تراشه M4 عرضه می‌شود
  • بررسی زمینه‌های پژوهشی حوزه بازی میان ایران و دانشگاه سینرجی
  • باج‌افزارهای جدید چطور حمله می‌کنند؟
  • رونمایی از مزدا EZ-۶ در نمایشگاه خودروی پکن ۲۰۲۴
  • پیشرفت اجتماعی ایران از سال ۲۰۱۹ کم و در سال ۲۰۲۳ منفی شد / در بخش فرصت ها وضعیت ایران خطرناک است / قربانی‌شدنِ پیشرفت اجتماعی در ساحتِ سیاست و اقتصاد
  • عرضه‌های امروز بورس کالا ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • کاربردهای خلاقانه برای لپتاپ‌ها و کامپیوتر‌های قدیمی
  • نرخ ناباروری زنان جوان آمریکایی در حال افزایش است
  • خواب کافی و تاثیر آن بر سلامت جسم و روان
  • ایجاد مراکز نوآوری در حوزه اقتصاد دیجیتال/راه‌اندازی اولین مرکز نوآوری تولید بازی‌های رایانه‌ای