Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-23@19:36:57 GMT

دماسنج شاخص ۳۷۰ واحد اُفت کرد

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۹۵۷۷۶۲

دماسنج شاخص ۳۷۰ واحد اُفت کرد

خبرگزاری میزان- شاخص بورس و اوراق بهادار تهران در پایان معاملات هجدهمین روز از فروردین ماه با ۳۷۰ واحد کاهش به پله ۹۶ هزار و ۷۷۹ واحدی رسید. به گزارش خبرنگار گروه اقتصاد خبرگزاری میزان، شاخص بورس و اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز با ۳۷۰ واحد اُفت به پله ۹۶ هزار و ۷۷۹ واحدی رسید.

در معاملات امروز تعداد ۶۴۶ سهم اوراق بهادار به ارزش یک میلیون و ۴۲۲ هزار و ۲۷۹ ریال در بیش از ۵۳ هزار نوبت معاملاتی داد و ستد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



براین اساس شاخص قیمت (وزنی-ارزشی) ۱۱۷ واحد، شاخص آزاد شناور ۴۶۱ واحد، شاخص بازار اول ۲۸۶ واحد، شاخص قیمت (هم‌وزن) ۴۵ واحد، شاخص کل (هم‌وزن) ۶۱ واحد و شاخص بازار دوم با ۶۶۶ واحد رشد همراه بودند.

نماد‌های پر بیننده معاملات امروز سایپا دیزل، سرمایه گذاری شفا دارو، ایران خودرو، سایپا، زامیاد و فولاد مبارکه اصفهان با روند نزولی و نماد بانک صادرات ایران بدون تغییر به کار خود پایان داد.

*معاملات بازار فرابورس

شاخص بازار فرا‌بورس با افت بیش از ۹ واحدی، به پله ۱۰۹۶ واحدی رسید.

همچنین در بازار فرا‌بورس تعداد ۱۵۱ هزار و ۷۹۸ سهم اوراق بهادار به ارزش یک میلیون و ۶۱۷ هزار و ۷۱۸ ریال در بیش از ۳۲ هزار نوبت معاملاتی داد و ستد شد.

در معاملات بازار فرابورس نمادهای صنعت روی زنگان، سهامی ذوب آهن اصفهان، شرکت آهن و فولاد ارفع، شیر و گوشت زاگرس شهرکرد، گروه سرمایه گذاری میراث فرهنگی، پتروشیمی زاگرس، گروه کارخانجات صنعتی تبرک با روند منفی به کار خود پایان داد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۵۷۷۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاخص بورس امروز ۳ اردیبهشت/رشد 3 هزار واحدی

شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز با رشد ۳۹۲۲ واحدی به ۲,۳۱۶,۷۴۰ واحد رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز _دوشنبه سوم اردیبهشت_ با رشد ۳۹۲۲ واحدی به ۲,۳۱۶,۷۴۰ واحدی رسید.

از تغییر شاخص‌های دیگر بورس می‌توان به رشد ۴۳۲۱.۴۴ واحدی شاخص کل هم‌وزن اشاره کرد.

همچنین حجم معاملات امروز ۴۳۲۱.۴۴ میلیارد سهم بود که طی ۳۶۳,۶۴۳ معامله دادوستد شد و ارزش کل این معاملات نیز به ۴۹,۹۶۱.۹۵۳ میلیارد ریال رسید.

ارزش کل بازار بورس نیز بالغ بر ۸۰,۰۳۹,۰۸۵.۳۹۰ میلیارد ریال شد.

نمادهای «بوعلی»، «فملی» و «فولاد» بیشترین تأثیر منفی را بر شاخص کل گذاشتند.

کد خبر 746310

دیگر خبرها

  • شاخص بورس امروز ۴ اردیبهشت/ رشد ۱۳۴۲۱ واحدی
  • کاهش بیش از ۱۳ هزار واحدی شاخص کل بورس/ فاز اصلاحی شاخص شروع شد؟
  •  پیش‌بینی بورس فردا ۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • پیش‌بینی بورس فردا سه شنبه ۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • رشد ۴ هزار واحدی شاخص بورس +نقشه
  • شاخص بورس امروز ۳ اردیبهشت/رشد 3 هزار واحدی
  • رشد اندک بورس در سومین روز اردیبهشت
  • بورس امروز ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار
  • رشد ۲۷ هزار واحدی شاخص در معاملات امروز
  • بورس ۲۷ هزار واحد قد کشید