Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-05@02:22:44 GMT

توقیف ۱۶ دستگاه موتورسیکلت متخلف در مهران

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۹۵۸۲۳۹

توقیف ۱۶ دستگاه موتورسیکلت متخلف در مهران

ایلام-فرمانده انتظامی شهرستان مهران از تشدید فعالیت های انتظامی و توقیف ۱۶ دستگاه موتورسیکلت متخلف خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر،   سرهنگ امیر عباس شهبازی امروز در گفتگو بارسانه ها گفت: طرح انتظامی ترافیکی با هدف برخورد با موتورسیکلت سواران متخلف و فاقد پلاک افزایش ضریب امنیتی در سطح شهرستان به مرحله اجرا گذاشته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: در این طرح که با حضور ماموران یگان امداد در سطح شهرستان برگزار و با تلاش همکاران تعداد ۱۶ دستگاه موتور سیکلت متخلف و فاقد پلاک توقیف و روانه پارکینگ شدند.

فرماندهی انتظامی شهرستان مهران با تأکید بر اینکه موتور سیکلت سواران متخلف از جمله معضلات ترافیکی معابر هستند، اظهار داشت: حرکات نمایشی ، صدای ناهنجار ، آلودگی صوتی ، و ایجاد مزاحمت از جمله تخلفات این دسته از موتور سواران بوده است.

سرهنگ شهبازی ضمن تقدیر از همکاری شهروندان با پلیس از آنان خواست هرگونه اخبار و اطلاعات از فعالیت مجرمان و برهم زنندگان نظم و امنیت در شهرستان را از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع رسانی کنید.

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرستان مهران فرماندهی نیروی انتظامی ایلام موتور سیکلت مجله ایران مهر کرمانشاه نوروز 97 بوشهر گردشگری مسافران نوروزی نوروز سانحه تصادف خرم آباد آیین اعتکاف گرگان شهرکرد خطبه های نماز جمعه میراث فرهنگی خراسان جنوبی اردوهای راهیان نور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۵۸۲۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف اتوبوس حامل ۱۱ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در ریگان

جانشین فرماندهی انتظامی ریگان گفت: یک دستگاه اتوبوس حامل ۱۱ هزار لیتر سوخت قاچاق در این شهرستان توقیف شد.

سرهنگ عباس نظام آبادی افزود: ماموران پلیس آگاهی این شهرستان در بازرسی از یک اتوبوس عبوری ۱۱۶۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق کشف و یک نفر را دستگیر کردند.

جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان ریگان با اشاره به تشکیل پرونده و معرفی متهم به مرجع قضائی بیان داشت: پلیس در برخورد با قاچاق سوخت و فرآورده‌های نفتی با جدیت انجام ماموریت می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • جزییات دریافت گواهینامه یک روزه موتورسواری در تهران
  • جزییات دریافت گواهینامه یک روزه موتورسواری
  • جزییات دریافت گواهینامه یک روزه موتورسواری در تهران | یک میلیون و ۲۵۰ موتورسوار گواهینامه ندارند
  • اولین موتور سیکلت CNG جهان رونمایی می‌شود
  • تشدید برخورد با خودروهای دارای پلاک مخدوش
  • تشدید برخورد با خودروهای هنجارشکن در میاندوآب
  • سارقان حرفه‌ای در بافق دستگیر شدند
  • از توقیف شمش‌های مسی قاچاق تا کشف ۶ کیلوگرم حشیش در تنکابن
  • توقیف موتورسنگین غیرمجاز در طرح پلیس رفسنجان
  • توقیف اتوبوس حامل ۱۱ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در ریگان