Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، آزمون کتبی سیزدهمین دوره طرح ملی ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حفاظ قرآن 21اردیبهشت همزمان با سراسر کشور در سالن پیامبراعظم(ص) استانداری مرکزی برگزار می‌شود.
حجت‌الاسلام محمد رضا شفیعی، مسئول دارالقرآن الکریم استان مرکزی، در این باره گفت: همرمان با سراسر کشور، آزمون بخش کتبی طرح ملی ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن با حضور 190 حافظ صبح روز سه شنبه، 21اردیبهشت در سالن پیامبراعظم(ص) استانداری مرکزی برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: این آزمون پیرو مصوبه جلسه 573شورای عالی انقلاب فرهنگی مورخ 8آذر ماه سال 84 و به منظور ساماندهی و تسهیل خدمات رسانی به شاغلین دستگاه‌های اجرایی کشور و حافظان قرآن و پیرو بخشنامه به شماره 200/13736 مورخ 14شهریور سال 90 برگزار می‌شود.
حجت‌الاسلام شفیعی با اشاره به اینکه افرادی که حد نصاب امتیاز را کسب کنند به مرحله شفاهی که مرداد یا شهریور سال جاری برگزار می‌شود راه می‌یابند، اظهار کرد: براساس این آزمون حفاظ درجه بندی می‌شوند دارندگان درجه یک؛ معادل دکترا، درجهمعادل فوق لیسانس، درجهمعادل لیسانس، درجهمعادل فوق دیپلم و درجه 5؛ مدرک معادل دیپلم را دریافت می‌کنند.
این مقام مسئول گفت: حافظان متقاضی برای دریافت مدرک درجه 5 باید حافظ 10جزء، درجه4، حافظ 20جزء، درجه3، حافظ کل، درجه 2 و 1 نیز باید حافظ کل با شرایط ویژه باشند. حفاظ برای کسب درجه 2 و 1 باید علاوه بر آزمون‌های شفاهی و کتبی در آزمون‌های دیگر نیز شرکت کنند.
وی در پایان تصریح کرد: افراد شاغل در دستگاه‌ها می‌توانند با کسب این مدارک تخصصی در درجه‌های مختلف از معادل تحصیلی آن استفاده کنند. سربازان، شاغلین در نیروهای مسلح نیز شامل طرح می‌شوند. دانشجویان مشغول به تحصیل در دانشگاه‌های غیردولتی نیز می‌توانند بین 80 تا 100درصد تخفیف شهریه دریافت کنند.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۵۸۴۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری کنکور داوطلبان گروه علوم تجربی در اراک

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ نماینده تام الاختیار سازمان سنجش در استان مرکزی با اشاره به برگزاری آزمون نوبت اول آزمون سراسری رشته علوم تجربی در استان گفت: از مجموع هجده هزار و ۴۴۳ نفر که در استان مرکزی در آزمون سراسری شرکت کردند هشت هزار و ۱۲۰ نفر از این تعداد داوطلبان رشته علوم تجربی هستنند که حدود ۴۴ درصد کل شرکت کنندگان استان  تشکیل می‌دهند.
خدایی افزود: در شهرستان اراک چهار هزار و ۸۱۰ نفر برای آزمون علوم تجربی شرکت کردند که از این تعداد شرکت کنندگان دو هزار و ۹۵۵ نفر خانم و هزار و ۸۵۵ نفر هم خانم‌ها هستنند.
او ادامه داد: نیمه دوم مرداد ماه نتیجه اولیه این آزمون اعلام خواهد شد و نوبت دوم آزمون سراسری هم در تیر ماه خواهد بود.

دیگر خبرها

  • هر صبح و شام در آستانه مقدسه رضوی قرآن تلاوت نمایند / نگاهی به شواهد تاریخی درباره پیشینه قرائت قرآن در حرم مطهر امام رضا(ع)
  • توجیه روزنامه دولت: در جلسه اهدای مدرک افتخاری به رئیس جمهور ، رئیس هیات امنا حضور داشت!
  • روزنامه دولت توجیه کرد: در جلسه اهدای مدرک افتخاری به رئیسی، رئیس هیات امنا حضور داشت!
  • برگزاری کنکور داوطلبان گروه علوم تجربی در اراک
  • تکریم توانخواه حافظ قرآن در کردستان
  • تکریم حافظ قرآن توانخواه در کردستان
  • تکریم حافظ قرآن توانخواه توسط استاندار کردستان
  • قاری و حافظ قرآن اعزامی به مسابقات مالزی تعیین شدند
  • برگزاری دوره‌های آموزشی کشاورزی تخصصی در استان مرکزی
  • تأمین برق پایدار برای آزمون سراسری ۱۲ شهرستان استان مرکزی