Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-19@19:35:55 GMT

بارندگی در برخی محورهای کشور

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۹۵۸۷۱۴

بارندگی در برخی محورهای کشور

سرهنگ نادر رحمانی در مورد راه های مواصلاتی کشور به ایسکانیوز گفت: برابر آخرین گزارش های دریافتی و رصد دوربین های پلیس راهور ناجا تا این لحظه وضعیت جوی و ترافیکی جاده ها روان و به این شرح گزارش شده است:

استانهای اصفهان,همدان,البرز,لرستان و استان تهران(اکثر محورها) ، استان مازندران(ارتفاعات محورهای هراز و فیروزکوه و کیاسر-سمنان)،

استان بوشهر(محور جم-بوشهر)واستان سمنان(محور گرمسار)بارش پراکنده باران را خواهند داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا افزود:در استان های اردبیل و مازندران، محور کرج - چالوس، مه گرفتگی همراه با کاهش دید مشاهده می شود لذا رانندگان با در نظر گرفتن سرعت مطمئنه در این محور ها تردد کنند.

سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار است.

705

پلیس راهور مه گرفتگی سرهنگ نادر رحمانی کاهش دید

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۵۸۷۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توصیه مهم پلیس راهور؛ از سفر به استان‌های جنوب شرقی اجتناب کنید

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، سرهنگ احمدشیرانی با اشاره به اطلاعیه سازمان هواشناسی اظهار داشت : باتوجه به اعلام سازمان هواشناسی، طی روزهای آتی شاهد بارش های قابل توجهی در استان های جنوب شرق کشور ( سیستان و بلوچستان، هرمزگان، کرمان و بوشهر )خواهیم بود .

وی افزود : توصیه ما این است که هموطنان عزیز حتی المقدور از سفرهای غیرضروری در جنوب شرق کشور اجتناب کنند و درصورت ضرورت ،حتماً با کسب اطلاع از وضعیت راه ها اقدام به سفر نمایند.

گفتنی است بنابه هشدار سطح قرمز سازمان هواشناسی روز سه شنبه (۲۸ فروردین ماه) استان‌های سیستان و بلوچستان، هرمزگان، کرمان، بوشهر، بارش‌های سنگینی خواهند داشت و برای فردا این بارش‌ها برای استان‌های سیستان و بلوچستان هستند که احتمال آب گرفتگی معابر به‌صورت گسترده، سرریز سدها، انسداد راه‌ها و احتمال تخریب پل‌ها و اختلال جدی در سفرهای بین شهری و داخل شهری را در پی دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تاکسیرانی دررفع ترافیک شهری نقش موثری دارد/تجلیل ازرانندگان منضبط
  • حضور فعال بیش از ٧٠ تیم گشت پلیس راه در محورهای بارانی کرمان
  • حضور فعال بیش از ۷۰ تیم گشت پلیس راه در محور‌های بارانی کرمان 
  • محدودیت‎های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران
  • معابر شهر‌های استان بوشهر برای رانندگان پر خطر ناامن است.
  • آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی جنوب استان کرمان
  • انسداد ۲۰ محور روستایی در شمال سیستان و بلوچستان براثر بارندگی های سیل آسا
  • انسداد ۲۹ محور شریانی و غیر شریانی در کشور
  • آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور
  • توصیه مهم پلیس راهور؛ از سفر به استان‌های جنوب شرقی اجتناب کنید