Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، عنایت الله آتشی کارشناس حوزه بسکتبال پس از ناکامی تیم ملی بسکتبال نوجوانان از کسب سهمیه جام جهانی در گفتگو با خبرنگار برنا در خصوص عملکرد ملی پوشان عنوان کرد: با توجه به این که این مسابقات در واقع آغاز رده نوجوانان به شمار می رود، عملکرد بازیکنان رضایت بخش بود، یکی از دلایل ناکامی تیم ملی نداشتن  شناخت کافی بچه های ما از تیم های حریف بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هرچند که در دو مسابقه اول نتیجه خوبی گرفتیم اما در دوبازی آخر نتیجه را واگذار کردیم.

وی ادامه داد: مقایسه تیم های ماکائو و چین با تیم‌های نیوزلند و کره جنوبی درست نیست، چین و ماکائو در مقایسه با تیم ملی ایران تیم های ضعیف تری هستند، اما نیوزلند تیم قوی است و در این بازی کاملا مشخص بود که تیمی که اشتباه کم تری را انجام می داد برنده میدان بود هرچند که ما در دو کواتر اول بازی خوبی را ارائه دادیم اما متاسفانه نتوانستیم حفظ نتیجه کنیم و بازی را به تیم حریف واگذار کردیم.

آتشی افزود: بازی امروز هم مقابل کره جنوبی بازی خوبی بود هر چند که نتیجه خوبی به دست نیاوردیم اما این بازی می تواند محک خوبی باشد برای بازیکن ها تا بتوانند برای رویداد های آینده کسب تجربه کنند. کره جنوبی همیشه ما را غافلگیر می کند وامروز هم یک بازی سرعتی را از خود به نمایش گذاشت، به نظر من تنها تفاوت ما با تیم کره در همین سرعتی بودن بازیکنان آن ها نسبت به بازیکنان ما است.

وی خاطر نشان کرد: بازیکنان ما به لحاظ فیزیکی از قدرت خوبی برخوردار هستند، دلیل این ناکامی ها بدون تردید انجام ندادن بازی های تدارکاتی لازم پیش از شروع مسابقات بود. امیدوارم در آینده این ایرادها برطرف شود و با رایزنی های فدراسیون دیدار های دوستانه ی خوبی برای این رده سنی در نظر گرفته شود که بازیکنان بتوانند تجربه کسب کنند و به شناخت کافی از تیم های مختلف دست یابند.

وی درباره پیش بینی خود از نتیجه بازی با لبنان بیان کرد: بسکتبال لبنان  تقریبا نزدیک به بسکتبال ما است وحتی می توان گفت ما در زیر سبد قوی تر از آن ها هستیم و اگر بتوانیم در این بازی تمام موقعیت های را در زیر سبد به دست بیاوریم و مالک توپ باشیم بدون شک می توانیم پیروز میدان باشیم.

آتشی در پایان در خصوص ارزیابی خود از آینده تیم ملی بسکتبال نوجوانان اظهار کرد: آینده این تیم دست مسولین فدراسیون است. این بازیکن ها نیاز به تجربه اندوزی دارند و باید بازی های تدارکاتی زیادی برای این تیم برگزار شود. ما در گذشته نیز شاهد بوده ایم که حتی بازیکنان این رده سنی توانستند در بازی های لیگ حضور داشته باشند پس این موضوع نشان دهنده پتانسیل بالای این بچه ها است که بدون شک بازیکن های فعلی ما نیز این توانایی را دارند، امیدوارند فدراسیون با برنامه ریزی بهتربتواند زمینه  رشد این بچه ها مهیا کند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بسکتبال تیم ملی جام جهانی فریبا جلیل خانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۵۸۸۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار آزمون جانشین‌هایش در فوتبال ایران را انتخاب کرد

سردار آزمون از بازیکن آینده‌دار آکادمی سپاهان صحبت کرد و او را مورد تمجید قرار داد و اعتقاد دارد که آینده درخشانی در انتظار او خواهد بود.

سردار آزمون در ابتدای صحبت‌هایش عنوان کرد: من از این مدل بازیکن‌ها نیستم که بگویم تا زمانی که ساقم جان دارد بازی می‌کنم، بازیکنان جوانی هستند که می‌توانند کمک کنند، اگر من یک روزی نباشم بازیکنانی هستند که جانشین شوند.

او در ادامه افزود: زمانی که یک نسلی را کنار می‌گذارید و نسل جدیدی وارد می‌شود یک مقدار کار برای کادرفنی سخت‌تر می‌شود، نمی‌شود بازی تیم ملی را با لیگ برتر مقایسه کرد، در لیگ برتر جای جبران هست، اما در تیم ملی اینطور نیست، این ذهنیت باید وجود داشته باشد که بین میلیون‌ها آدم چند نفر هستند که در تیم ملی حضور پیدا می‌کنند و باید آنقدر اعتماد به نفس داشته باشند که به تیم ملی کمک کنند، یک مقدار شرایط سخت است، اما باید آماده تغییر نسل باشیم.

سردار با تقدیر از دو بازیکن جوان گفت: من خیلی لیگ ایران را دنبال نمی‌کنم، اما سعید سحرخیزان و کسری طاهری که به تیم ملی دعوت نشدند بازیکنان خوبی هستند، طاهری اگر بتواند خودش را جمع و جور کند و به خودش برسد می‌تواند به تیم ملی برسد و آینده درخشانی داشته باشد.

کسری طاهری یکی از بازیکنان جوان آکادمی سپاهان است که در تیم ملی نوجوانان بازی می‌کند و شرایط مشابهی با شروع فوتبال سردار آزمون دارد.


منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • سردار آزمون جانشین‌هایش در فوتبال ایران را انتخاب کرد
  • مجوز بازگشت «راهیان» به لیگ دسته اول فوتبال صادر شده‌ است
  • سردار آزمون جانشین‌هایش در تیم ملی را انتخاب کرد | من از این بازیکنان نیستم که بگویم تا جان دارم...
  • سردار جانشین‌های خودش را انتخاب کرد
  • کاظمیان: حریف ما اصلا موقعیت گل نداشت
  • کلهر: بردن نساجی به قهرمانی پرسپولیس کمک می کند/ سروش رفیعی بی احتیاطی کرد
  • ستاره یونایتد بعد از باخت: تقصیر ما بازیکنان است!
  • ربیعی: به استقلال تبریک می‌گویم اما حق تیمم باخت نبود
  • نتیجه تساوی عادلانه بود/ بازیکنان تیم ما در نیمه‌های دوم انگیزه زیادی دارند
  • دلیل خشم آلگری: در این وضعیت ریسک نکنید