Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-07@14:11:20 GMT

ورودیه۸۰هزار تومانی برای انتخابی تیم ملی!

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۹۵۹۱۳۵

نخستین مسابقات انتخابی تیم ملی تیروکمان در رده سنی بزرگسالان و مرحله نخست رنکینگ کشوری درحالی ۶ و ۷ اردیبهشت در بیرجند برگزار می‌شود که کمانداران برای شرکت در این رقابت‌ها باید ۸۰ هزار تومان ورودیه پرداخت کنند.

به گزارش تابناک ورزشی، نخستین مسابقات انتخابی تیم ملی بزرگسالان و مرحله نخست رنکینگ کشوری تیروکمان در رشته‌های ریکرو و کامپوند زنان و مردان در حالی ششم و هفتم اردیبهشت در خراسان جنوبی شهر بیرجند برگزار می‌شود که از سوی فدراسیون اعلام شده کمانداران برای شرکت در این رقابتها به جز هزینه غذا و خوابگاه، باید مبلغ ۸۰ هزار تومان ورودیه پرداخت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عماد خلج مدیر باشگاه پارس آرچر با تایید این خبر گفت: دریافت این ورودیه برخلاف قوانین مسابقات انتخابی است و این برای نخستین بار است که هر کماندار برای شرکت در مسابقات انتخابی و حضور در تیم ملی باید ورودیه پرداخت کند تا امکان شرکت در مسابقات انتخابی را داشته باشند. وقتی فردی قرار است برای تیم ملی انتخاب شود دیگر دریافت ورودیه معنایی ندارد. البته من معتقدم وقتی در طول سال چند مرحله رنکینگ کشوری برگزار می‌شود و کمانداران به دنبال ارتقای رنکینگ خود هستند، دیگر نیازی به برگزاری انتخابی نیست.

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۵۹۱۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوک به کشتی جهان؛ مثبت شدن تست دوپینگ بروکس و بازگشت دیوید تیلور؟

شاید دیوید تیلور به دنیای کشتی برگردد.

طرفداری | درحالی که همچنان اخبار کشتی آمریکا تحت الشعاع شکست تیلور در انتخابی المپیک قرار دارد و امروز رسما اعلام شد که این کشتی گیر در اوکلاهاما جایگزین جان اسمیت در امر مربیگری شده، برخی رسانه های مرتبط به ایالت آیووا خبر از دردسر آرون بروکس برنده تیلور داد.

گویا پیش از برگزاری انتخابی آمریکا، خبری به بروکس اعلام شد که تست دوپینگش در مسابقات جهانی زیر 23 سال 2023 مثبت شده، بروکس در این مسابقات صاحب نشان طلای 86 کیلوگرم شد.

با این وجود آمریکایی ها امیدوار هستند که در این خصوص خطایی اتفاق افتاده باشد و مورد مشکوک، یک اشتباه باشد. به همین دلیل به بروکس مجوز شرکت در انتخابی داده شد اما هنوز معلوم نیست امکان حضور او در المپیک وجود داشته باشد.

تا هفته آینده مشخص خواهد شد که بروکس محروم می شود و یا در ترکیب تیم المپیکی آمریکا به پاریس می آید. بنابراین اگر بروکس با محرومیت مواجه شود طبیعتا تیلور جایگزینش خواهد شد. البته وکیل های کشتی امریکا مطمئن هستند بروکس به مسابقه برمی‌گردد.

از دست ندهید ????????????????????????

مجری آرسنالی خطاب به سرمربی منچستریونایتد: حالا آرامبخش بخور! سوپرگل شهاب زاهدی در جی لیگ چطور به ثمر رسید؟ (فیلم) اریک تن باخت؛ رکورد بیشترین شکست منچستریونایتد شکسته شد خشم اسطوره منچستریونایتد: شب بخیر!

دیگر خبرها

  • شوک به کشتی جهان؛ احتمال بازگشت تیلور
  • شوک به کشتی جهان؛ مثبت شدن تست دوپینگ بروکس و بازگشت دیوید تیلور؟
  • زمان آخرین انتخابی المپیک برای کشتی‌گیر ایران
  • شیراز قهرمان مسابقات ووشو انتخابی جوانان فارس شد
  • برگزاری مسابقات پرس سینه انتخابی تیم ملی در شهر مهاباد
  • قضاوت داوران چهارمحالی در مسابقات انتخابی تیم ملی اسکیت
  • ورزشکار کیش در رتبه سوم مسابقات کشتی نونهالان کشور
  • لیگ ملی برنامه‌نویسی دانشجویی کدکاپ برگزار می‌شود
  • لیگ ملی برنامه‌نویسی کدکاپ ۸ با محوریت ترویج برنامه‌نویسی
  • قهرمانی رشید و شکست کشتی‌گیر بانک شهر در انتخابی روسیه