Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-25@16:51:02 GMT

جزئیات نام نویسی آزمون استخدام آموزش و پرورش

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۹۵۹۳۳۱

‍‍‍‍‍‍

دفترچه آزمون استخدام آموزش و پرورش تا پایان این ماه منتشر می شود . به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، رئیس مرکز برنامه‌ریزی و منابع انسانی وزارت آموزش و پرورش با حضور در شبکه خبر گفت: 63 رشته تحصیلی مشمول این آزمون می شوند. چهاربند،  شرایط سنی این استخدام را برای داوطلبان با مدرک دکتری 45 سال، کارشناسی ارشد 40 سال و کارشناسی 30 سال اعلام کرد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین برای دارندگان مدرک کاردانی رشته استادکاری نیز شرط سنی 25 سال تعیین شده است .  
دانلود  

منبع: شبکه خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۵۹۳۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت بیش از ۴۵ هزار داوطلب کرمانی در کنکور

   به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان، نوبت اول کنکور امسال برای پذیرش دانشجوی دوره های روزانه، نوبت دوم، دانشگاه پیام نور، موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و غیردولتی و دانشگاه آزاد اسلامی برای داوطلبان گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی و فنی و علوم انسانی صبح پنجشنبه (۶ اردیبهشت)، هنر و زبان‌های خارجی عصر امروز و گروه آزمایشی علوم تجربی صبح جمعه (هفتم اردیبهشت) برگزار می شود.

در استان کرمان نیز آزمون ۲ نوبتی سراسری کنکور در ۲۰ حوزه آزمون و با شرکت ۴۵ هزار و ۳۰ نفر انجام می شود که تمهیدات برای برگزاری آزمونی امن، سالم و آرام توسط مسئولان ذیربط اندیشیده است.

با توجه به بارندگی های چند روز گذشته و هشدارهای هواشناسی برای بارش ها تا اواخر وقت امروز پنجشنبه، مسئولان استان کرمان برای برگزاری کنکور به صورت ویژه آماده شده اند.

استاندار کرمان در نشست روز چهارشنبه شورای اداری با اشاره به برگزاری آزمون کنکور طی ۲ روز آینده بیان کرد: اطلس محل آزمون این استان به استانداری ارسال شود و بازدیدها از حوزه های امتحانی به دلیل برهم خوردن تمرکز داوطلبان ضرورت ندارد.

محمدمهدی فداکار خاطرنشان کرد: با توجه به بارش ها و احتمال آبگرفتگی، مدیران و فرمانداران مراقبت کنند، آمادگی های لازم را داشته باشند و تمهیداتی بیاندیشند تا حق داوطلبان ضایع نشود.

وی بیان کرد: دستگاه های زیرساختی مانند برق حتما به دلیل بارندگی در حوزه های امتحانی مراقبت کنند که اگر جایی قطعی برق رخ داد، سریع اتصال را برقرار کنند و همه دستگاه ها شرایط را برای برگزاری آزمون امن فراهم کنند.

جانشین ستاد اجرایی آزمون های سراسری استان کرمان بیان کرد:  درمجموع ۴۵ هزار و ۳۰ نفر داوطلب کنکور نوبت نخست در استان کرمان داریم که ۲۹ هزار و ۷۸۷ نفر زن و ۱۵ هزار و ۲۴۳ نفر مرد هستند.

قاسم محمدی نژاد افزود: آزمون کنکور امسال در شهرهای کرمان، سیرجان، رفسنجان، شهربابک، کوهبنان و انار و جیرفت در دانشگاه ها برگزار می شود و در مابقی شهرستان ها توسط آموزش پرورش و یا به صورت مشترک است.

وی اظهار داشت: این آزمون در شهر کرمان در ۶ حوزه دانشگاهی و با حضور ۱۰ هزار ۵۶۳ داوطلب که هشت هزار و ۶۷۳ نفر زن و چهار هزار و ۷۹۰ نفر مرد هستند، برگزار خواهد شد.

جانشین ستاد اجرایی آزمون های سراسری استان کرمان تاکید کرد: همه حوزه ها به لحاظ شرایط برگزاری از جمله روشنایی، سیستم تهویه و امنیت برای اینکه داوطلب در آرامش آزمون را انجام دهد، آمادگی کامل را دارند.

وی ادامه داد: نتیجه اولیه آزمون سراسری نخست در اوایل خرداد ماه مشخص می شود و نوبت دوم آزمون نیز در تیرماه انجام می شود که نتیجه آن در مرداد ماه اعلام خواهد شد و دواطلب در هر آزمونی که رتبه بهتر و هر گروه آزمایشی که علاقه مند باشد، در یک گروه آزمایشی اصلی و یک گروه آزمایشی شناور انتخاب رشته انجام می دهد.

محمدی نژاد تصریح کرد: داوطلبانی که در کنکور ۱۴۰۲ شرکت کرده اند و بخواهند از تراز و نمره آن آزمون استفاده کنند باید حتما در یکی از ۲ آزمون کنکور امسال ثبت نام و یا شرکت کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان نیز گفت: مرحله نخست آزمون سراسری در ۱۲ شهرستان استان شامل رابر، بافت، نرماشیر، رودبار جنوب، ریگان، عنبرآباد، قلعه گنج، کهنوج، منوجان، راور برگزار می شود که انجام این مهم به عهده آموزش و پرورش است و در شهرستان های زرند و بم کنکور به صورت مشترک بین آموزش پرورش و وزارت علوم برگزار می شود.

رضا رضایی بیان کرد: ۱۲ هزار و ۷۸۷ نفر داوطلب در حوزه های تحت نظر آموزش و پرورش به رقابت می پردازند.

وی تاکید کرد: مقدمات برگزاری نوبت اول کنکور امسال به خوبی انجام و حوزه ها مشحص شده اند و در برگزاری آزمون کنکور مشکلی ایجاد نخواهد شد.

وی افزود: امسال برای نخستین مرتبه آزمون ۲ درس علوم و ریاضی و در پایه نهم دروس فارسی، علوم و ریاضی به صورت هماهنگی کشوری برگزار می شود و باقی دروس به صورت استانی است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان تصریح کرد: در مناطق گرمسیر از ۲۵ اردیبهشت آزمون پایان سال آغاز می شود و آزمون های نهایی پایه های دهم و یازدهم و دوازدهم به صورت ااکترونیکی برگزار و نتیجه کنکور داوطلب را رقم می زند.

وی ادامه داد: آزمون های پایه دهم و یازدهم از ۳۱ اردیبهشت تا ۲۶ خرداد و آزمون های پایه دوازدهم از ۳۰ اردیبهشت تا ۲۴ خرداد برگزار می شوند.

رضایی گفت: اعتبارات تجهیزات حوزه های امتحانی به کمک استان و وزارتخانه جذب شده و بسیاری خریداری و به شهرستان ها ارسال شده است و مابقی موارد نیز تا آغاز امتحانات انجام می شود.

وی افزود: ۲۵۴ حوزه اجرا در استان کرمان برای برگزاری امتحانات نهایی داریم و ۳۰ حوزه تصحیح وجود دارد و در جنوب استان نیاز به تجهیزات سرمایشی، چاپگر داریم و ۵۰ میلیارد ریال کاغذ برای حوزه های امتحانی نیاز است که اعتبارات آن پیش بینی شده است.

دیگر خبرها

  • آغاز آزمون سراسری دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی در کرمانشاه
  • رقابت بیش از ۴۵ هزار داوطلب کرمانی در کنکور
  • مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ تمدید شد
  • شرکت بیش از ۲۶ هزار داوطلب کردستانی در کنکور سراسری
  • نام نویسی بیش از 23 هزار داوطلب هرمزگانی در مرحله اول کنکور
  • ۸۰ دانش‌آموز در آزمون فریلنسری قبول شده‌اند
  • نتایج نهایی استخدام معلمان کی اعلام می‌شود؟
  • زمان جذب و استخدام پذیرفته‌شدگان نهایی پذیرفته‌شدگان آزمون‌آموزگاری
  • انتخاب رشته بیش از ۷۲۰ هزار نفر در کنکور دکتری ۱۴۰۳
  • رشته‌های هنرستانی در استان بوشهر افزایش می‌یابد