Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-04@23:45:31 GMT

حمله یک نژادپرست به یک دختر محجبه در آمریکا

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۹۵۹۵۱۲

حمله یک نژادپرست به یک دختر محجبه در آمریکا

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران به نقل از عربی 21، یک نژادپرست آمریکایی به یک دختر محجبه مسلمان 31 ساله در «هیوستن» در ایالت «تکزاس» با چاقو حمله کرد و وی را زخمی کرد. رسانه های آمریکایی «انگیزه این حمله را تنفر از مسلمانان» به شمار آوردند.

وبسایت محلی «دلاس نیوز»نوشت که این دختر محجبه پس از پایان کارش در یکی از بیمارستان هایی که به در آن به عنوان پرستار کار می کند در راه خانه اش بود که مورد حمله قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته این دختر محجبه یک خودروی شاسی بلند با نزدیک شدن به خودرویش با وی برخورد کرد و زمانی که از خودریش بیرون آمد تا ببیند چقدر آسیب دیده است راننده خودروی مهاجم اقدام به فحش و بد و بیراه گفتن به وی و بر زبان آوردن سخنان نژادپرستانه کرد و پس از آن با چاقو به بازو و کتفش آسیب وارد آورد.

این دختر مسلمان افزود که وی تلاش کرد از دست این نژادپرست فرار کند و در خودرویش پنهان شود اما یکی از درهایی که می خواست از طریق آن وارد خودرو شود قفل بود و این باعث شد که مهاجم با چاقو به بازویش بزند و یکی از رگهایش را پاره کند و پس از آن وی را در حال خونریزی به حال خود گذاشت و پا به فرار گذاشت.

به رغم تلاش یکی از حاضران در مکان برای دستگیری مهاجم اما وی سوار بر خودرویش شد و به سرعت از محل حادثه فرار کرد.

در پی این حمله دختر مسلمان به بیمارستانی که در آن کار می کند بازگشت و بلافاصله درمان لازم روی وی صورت گرفت و پلیس در منطقه هیوستن نیز تحقیقات در این زمینه برای رسیدن به مهاجم را آغاز کرد.

از سوی دیگر، شاخه شورای روابط آمریکا و اسلام در هیوستن جایزه ای به ارزش 5هزار دلار برای هر کسی که اطلاعاتی بدهد که منجر به بازداشت مهاجم شود، اختصاص داده است.

 

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: موسسات مالی و اعتباری رفراندوم گفت و گوی ملی غوطه شرقی ارز دیجیتال ایالات متحده آمریکا حمله به یک محجبه در آمریکا موسسات مالی و اعتباری رفراندوم گفت و گوی ملی غوطه شرقی ارز دیجیتال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۵۹۵۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف فرار مالیاتی میلیاردی در زاهدان

 سرهنگ علیرضا دلیری  اظهار داشت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان با اشراف اطلاعاتی موفق به کشف یک فقره فرار مالیاتی در شهرستان" زاهدان "شده که یک نفر با سوء استفاده از بی سوادی شهروندی برای وی کارت بازرگانی صادر نموده و با آن جهت فرار از مالیات اقدام به تجارت کالا می‌نموده که موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

 این مقام انتظامی با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش تقریبی فرار مالیاتی مکشوفه را پس از انجام استعلامات لازم حدود ۵ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال برآورد کرده اند، افزود: در این راستا پرونده قضائی تشکیل و متهم دستگیر شده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

 جانشین فرمانده انتظامی استان در پایان از شهروندان درخواست کرد: در صورت مشاهده و اطلاع از هرگونه موارد مربوط به تخلفات و جرایم فرار مالیاتی، بلافاصله موضوع را از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • حمله یک مهاجم با سلاح سرد به مامور نیروی انتظامی در ملارد
  • حمله به مامور نیروی انتظامی ناکام ماند
  • واکنش پلیس به حمله سارقان به مهاجم سابق استقلال
  • شکست نفت در فرار از بزرگترین کاهش هفتگی ۳ ماه گذشته
  • واکنش پلیس به حمله سارقان به مهاجم سابق استقلال تهران
  • حمله سارقان به مهاجم سابق استقلال / واکنش پلیس به اظهارات امین منوچهری
  • این شهروند باید به پلیس اعتماد کند | واکنش پلیس به حمله سارقان به مهاجم سابق استقلال تهران
  • عادی‌سازی بی‌حجابی شبیخون فرهنگی
  • عادی‌سازی بی‌حجابی؛ شبیخون فرهنگی
  • کشف فرار مالیاتی میلیاردی در زاهدان