Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-05-07@03:38:16 GMT

طرح مجلس برای پخش زنده جلسات شورای شهرها +سند

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۹۶۰۰۰۷

طرح مجلس برای پخش زنده جلسات شورای شهرها +سند

امیر خجسته نایب رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی از تهیه طرحی با امضای 73 تن از  نمایندگان پارلمان برای علنی شدن مذاکرات شوراهای شهر و روستا در کلانشهرهای کشور خبر داد و گفت: این طرح تقدیم هیئت‌رئیسه مجلس شده و قرار است در دستورکار نمایندگان قرار گیرد.

به گزارش تسنیم وی در تشریح دلایل ارائه طرحی برای علنی شدن مذاکرات شوراهای کلانشهر، اظهار داشت: مردم به اعضای شوری شهر رأی داده‌اند و باید بدانند که در جریان مصوبات این شورا که برای پیشبرد امور شهرشان تشکیل شده، چه می‌گذرد، از طرفی، در حال حاضر برخی اتهامات مالی به بعضی از اعضای شوراها شهر وارد شده که با شفاف شدن مذاکرات می‌توان جلوی بسیاری از این تخلفات را گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 نایب رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس تصریح کرد: طرح علنی شدن مذاکرات شوراهای شهر در کلانشهرها، اصل یکصدم قانون اساسی را احیا می‌کند، زیرا در این اصل بر شفافیت و آگاهی افکار عمومی در جهت خدمت‌رسانی بهتر و بیشتر به مردم تأکید کرده‌ است.

خجسته اضافه کرد: در مذاکراتی که با برخی اعضای شوراهای شهرها داشته‌ام، آنها نیز، در صورت تصویب این طرح در مجلس، از آن استقبال می‌کنند، زیرا از وقوع بسیاری از تخلفات و احیانا کم‌‌کاری‌ها جلوگیری می‌کند.

"متن کامل طرح علنی شدن مذاکرات شوراهای شهر"

 نایب رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس در پایان خاطرنشان کرد: نمایندگان مجلس، در طرح علنی شدن مذاکرات شوراهای شهر در کلانشهرها، خواستار پخش زنده آن از یکی از شبکه‌های رادیویی شده‌اند.

منبع: صراط نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۶۰۰۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از قهرمان یخ‌نوردی جهان در صحن علنی شورای شهر اصفهان

اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان امروز (یکشنبه) از محمدرضا صفدریان قهرمان یخ نوردی جهان در صحن علنی شورا تجلیل کردند.‌

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمدرضا صفدریان از کارکنان سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان، دارنده ۲۴ مدال در رشته یخ‌نوردی است که ۱۲ مدال از این مجموعه، در مسابقات جهانی به دست آمده است.

به پاس موفقیت‌های اخیر این ورزشکار اصفهانی در مسابقات بین‌المللی، از وی در صحن علنی شورای اسلامی شهر اصفهان تجلیل شد.

محمدرضا صفدریان در صحن علنی شورا با تقدیر از توجه مدیریت شهری اصفهان به ورزشکاران اظهار کرد: مدیریت شهری در دوره اخیر نگاه ویژه‌ای به حضور بنده در مسابقات بین المللی داشته است و پیگیری‌های مؤثری در خصوص شرایط و اعزام من صورت گرفته است.

وی با تشکر از همکاری‌های سازمان آتش‌نشانی گفت: در سال‌های اخیر به بیش از ۶۰ رویداد بین المللی اعزام شدم که «ستایش» مربی من و از هیمالیا نوردان اصفهانی، نقش مؤثری در موفقیت‌های من داشت.

این قهرمان یخ‌نوردی جهان با بیان اینکه یک سرباز کوچک از میلیون‌ها جوان ایرانی هستم که توانستم پرچم کشورم را به اهتزاز در بیاورم، گفت: چند سال پیش تلاش کردیم یک پارک برفی در اصفهان ایجاد کنیم، اما کیش در این حوزه گوی سبقت را از اصفهان ربود و در ماه هزاران نفر از این پارک بازدید می‌کنند.

وی افزود: ایجاد این پارک برفی سرمایه زیادی نیاز ندارد و می‌توانیم چنین پارکی را به عنوان یک جاذبه ورزشی و تفریحی در اصفهان ایجاد کنیم.

اهتزاز چندین باره پرچم ایران در سراسر جهان توسط «صفدریان»

سرآتشیار محمدمهدی مقدس‌زاده، مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان نیز در این جلسه گفت: محمدرضا صفدریان از ارزش‌های شهرداری اصفهان است و افتخاری برای اصفهان و ایران محسوب می‌شود.

وی افزود: او بارها پرچم کشور را در سراسر جهان به اهتزاز درآورده است و این یک افتخار بزرگ برای ما به شمار می‌رود.

کد خبر 750719

دیگر خبرها

  • تقدیر مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری فارس از مدیرعامل پست بانک ایران و مدیریت شعب استان فارس
  • لغو جلسات علنی شورای شهر مشهد در هفته شوراها
  • شوراهای اسلامی نماد خرد جمعی و وحدت هستند
  • در جلسه علنی شورای شهر شیراز چه گذشت؟
  • در صد و سی و یکمین جلسه علنی شورای شهر اصفهان چه گذشت؟
  • تجلیل از قهرمان یخ‌نوردی جهان در صحن علنی شورای شهر اصفهان
  • مذاکرات مهدی کروبی با شورای نگهبان به روایت آیت الله هاشمی /سردار سلیمانی و ناطق نوری مهمانم بودند /آقای حجازی از بهزاد نبوی دلخور بود
  • محسن رضایی از جلسات با گروه‌های سیاسی دنبال چه هدفی است؟
  • جلسات محسن رضایی با احزاب و جریان‌های انقلاب
  • جوکار: طبق قانون شفافیت قوای سه گانه آراء نمایندگان باید در دسترس عموم قرار گیرد