Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-30@02:25:57 GMT

اعزام 5600 بانوی زیارت‌اولی به حرم حضرت معصومه(س)

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۹۶۰۱۱۱

اعزام 5600 بانوی زیارت‌اولی به حرم حضرت معصومه(س)

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، به نقل از پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه(س)، پذیرش اردوهای زیارتی و اجرای طرح زیارت‌اولی‌ها امکان زیارت عده کثیری از بانوان و مشتاقان آستان مقدس فاطمی را فراهم کرده است.

واحد امور فرهنگی خواهران آستان مقدس حضرت معصومه(س) ضمن استقبال از این کاروان‌ها در رواق حضرت خدیجه(س) برای این گروه‌ها برنامه‌های متنوعی از جمله محافل معارفی، محافل بیان احکام و مراسم ادعیه‌خوانی را در طول سال اجرا می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در سال 96 کاروان‌های زیارت‌اولی(مددجویان کمیته‌ امداد) از استان‌های مازندران، آذربایجان غربی، همدان، کرمان، لرستان، ایلام، سمنان، اصفهان، خراسان شمالی، خراسان جنوبی، خراسان رضوی، بندرعباس، سیستان و بلوچستان، کردستان، گلستان، تهران، هرمزگان، کهگیلویه و بویراحمد و بوشهر در رواق حضرت خدیجه(س) مورد پذیرش قرار گرفتند که در بازه زمانی شهریور تا بهمن‌ماه سال 96، 29 برنامه فرهنگی برای این گروه اجرا شد و در مجموع 5600 بانوی زائر در رواق حضرت خدیجه(س) در قالب کاروان زیارت‌اولی‌ها و اردوهای زیارتی دانشگاهی پذیرش شدند.

در سال جدید نیز طرح زیارت اولی‌ها با همکاری کمیته امداد امام خمینی(ره) اجرا می‌شود و کاروان‌های زیارت‌اولی و اردوهای زیارتی در رواق حضرت خدیجه(س) حرم مطهر مورد پذیرش قرار می‌گیرند.

سارا کریمی

انتهای پیام

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۶۰۱۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شعار دهه کرامت امسال اعلام شد

معاون فرهنگی آستان مقدس حضرت معصومه(س) گفت: هر ساله دهه کرامت با یک شعار محوری و عناوین مشخصی اعلام می‌شود و شعار امسال «با شما سربلندیم» است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، حجت‌الاسلام سیداحمد مشرف در نشست دهه کرامت اظهار کرد: هر ساله دهه کرامت با یک شعار محوری و عناوین مشخصی اعلام می‌شود و شعار امسال «با شما سربلندیم» است.

وی افزود: برای سایر روزهای دهه کرامت نیز عناوینی ازجمله «حضرت فاطمه معصومه (س)، بهترین دختر دنیا، الگوی عفاف و حجاب»، «زیست عفیفانه به دست بانوی کرامت و مهربانی»، «شهر مقدس قم حرم اهل بیت (ع)، خواستگاه انقلاب اسلامی» انتخاب شده است.

معاون فرهنگی آستان مقدس حضرت معصومه (س) ادامه داد: «خدمت کریمانه، مشارکت مردمی، اقتدار مردمی»، «امامزادگان پرچمداران جهاد تبیین و معرفت افزایی»، «امین ولایت، عزیز برادر»، «مساجد تراز اسلامی، خواستگاه والدین ولایی، شهیدان خدایی»، «مبارزه با ظالم، دفاع از مظلوم، زمینه‌ساز ظهور منجی»، «ماه امید، نشاط معنوی، زیارت عارفانه» و «خاندان موسی بن جعفر (ع)، الگوی خانواده ایمانی» از دیگر عناوین انتخاب شده برای روزهای دهه کرامت است.

حجت‌الاسلام مشرف با بیان اینکه جشن‌های ویژه دهه کرامت از ۲۰ اردیبهشت در قم آغاز خواهد شد، تصریح کرد: تلاش کرده‌ایم محوریت این جشن‌ها دختران و بانوان باشند.

منبع: فارس

کد خبر 749051

دیگر خبرها

  • برخی برای حج ۳۰ سال در نوبت خواهند ماند | برخی از آنها چشمشان به کعبه نمی‌افتد و از دنیا می‌روند!
  • «با شما سربلندیم» شعار محوری دهه کرامت شد
  • «با شما سربلندیم» شعار دهه کرامت
  • عزیمت ۳ کاروان از مازندران به عمره مفرده
  • شعار دهه کرامت امسال اعلام شد
  • ارائه خدمات مشاوره ای رایگان در حرم حضرت معصومه(س)
  • ۳۹ کاروان از گلستان برای مناسک حج تمتع اعزام می شوند
  • اعزام زائران کرمانی به سرزمین وحی پس از ۹سال + تصاویر
  • نخستین گروه عمره‌گزاران ایرانی وارد مکه شدند
  • اعزام نخستین کاروان حج عمره استان سمنان