Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین‌نیوز | 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان، اظهار کرد: هم‌اکنون ۶۶ دستگاه دوربین ثبت تخلف در محورهای مواصلاتی شریانی استان همدان نصب‌شده که شامل محورهای همدان-تهران (محور قدیم)، همدان-رزن، همدان-ملایر، بروجرد-اراک و غیره است.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای همدان، محمد رودباری با اشاره به اینکه از این تعداد ۴۹ دستگاه فعال و بقیه نیز در حال انجام مراحل راه‌اندازی است، افزود: پیگیری‌های لازم را برای راه‌اندازی و فعالیت کامل ۶۶ دستگاه را در دستور کارداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رودباری به افزایش نصب این دوربین‌ها در سطح محورهای استان اشاره و خاطرنشان کرد: استان همدان به ۱۵ سامانه دوربین ثبت تخلف دیگر در محورهای شریانی و راه‌های اصلی نیز نیازمند است.

وی با اشاره به قابلیت‌های این دوربین‌ها گفت: رصد این دوربین‌ها به شکل تصویربرداری، پلاک‌خوانی و ارسال اطلاعات به سامانه جامع و پلیس‌راه است.

مدیرکل راهداری استان همدان ادامه داد: از مزایای نصب این دوربین‌ها رصد 24 ساعته محورهای مواصلاتی و سرعت متوسط خودروها است.

محمد رودباری یادآور شد: دوربین‌های ثبت تخلف جدید دارای قابلیت ثبت سرعت متوسط وسایل نقلیه عبوری هستند.

وی با اشاره به سامانه‌های توزین در حال حرکت استان تأکید کرد: سامانه‌های توزین در حال حرکت محور همدان- تهران در حال ارتقاء مجدد در خصوص نصب دوربین اعلام بار و تجهیزات سخت‌افزاری است.

این مسئول افزود: سامانه توزین در حال حرکت هم‌اکنون فعال و در حال ارسال تخلفات سرعت و اضافه تناژ به سامانه پلیس است.

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: ثبت تخلف محمد رودباری راهداری همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۶۰۱۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۱۰۰ درصدی کشت کلزا در شهرستان نهاوند

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان نهاوند با اشاره به کشت بیش از ۶۵۰ هکتار کلزا امسال در این شهرستان، گفت: این میزان نسبت به مدت مشابه پارسال ۱۰۰ درصد افزایش یافته است.

توکل آبشناس، کم آب بر بودن، قرار گرفتن در تناوب با کشت گندم، داشتن قیمت تضمینی خرید از سوی دولت و مفید بودن برای تغذیه زنبور عسل را از جمله مزایای کشت کلزا برشمرد.

او همچنین با اشاره به اینکه کلزا همه ساله در پاییز کشت و در خرداد برداشت می‌شود، گفت: از سیاست‌های اصولی جهاد کشاورزی ترویج کشت محصولات کم آب بر مانند کلزاست.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • ثبت ۵۱۰ فقره پرونده تخلف صنفی در استان سمنان
  • جریمه تاوان ثبت نکردن موادبهداشتی فروشگاه مواد غذایی در کرمانشاه
  • مخالفت مجلس با افزایش تعداد نمایندگان
  • مخالفت مجلس با افزایش ۴۰ نفر به تعداد نمایندگان مجلس
  • افزایش ۱۰۰ درصدی کشت کلزا در شهرستان نهاوند
  • خط کشی ۳هزار و ۵۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی سیستان و بلوچستان
  • ثبت تخلف سرعت بیش از ۴۵۰ هزار وسایل نقلیه در مازندران
  • ثبت تخلف سرعت بیش از ۴۷۹ هزار وسایل نقلیه در مازندران
  • خط کشی ۳۵۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی سیستان و بلوچستان
  • افزایش دمای هوای همدان